Версия за печат

BG-Сапарева баня

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Община Сапарева баня, ул. Германея 1, За: инж.Силвия Недялкова, РБългария 2650, Сапарева баня, Тел.: 0707 23378, E-mail: sap_oba@abv.bg, Факс: 0701 47918

Място/места за контакт: Община Сапарева баня

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.saparevabanya.bg.

Адрес на профила на купувача: http://saparevabanya.bg/pages/mid/81/.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Услуги

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

„Провеждане на обучения във връзка с изпълнение на договор №А12-22-39/27.06.2013г. „Повишаване на квалификацията на служителите на общината за пo- ефективно изпълнение на преките им задължения и функции и предоставяне на качествени услуги на гражданите и бизнеса ", Оперативна програма „Административен капацитет 2007-2013г”, подприоритет 2.2 „Компетентна и ефективна държавна администрация”

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

80500000, 80570000

Описание:

Услуги по обучение
Услуги по обучение за повишаване квалификацията на персонала


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

В рамките на процедурата ще бъде повишена квалификацията на служителите на община Сапарева баня, чрез провеждане на серия от обучения:Езикови обучения за 35 служители на общината;Провеждане на външни специализирани обучения за повишаване квалификацията на служителите;Компютърни знания и умения за 22 служители на общината;Ключови компетенции за 59 служители на общината.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

54150 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Община Сапарева баня

NUTS:

BG415

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

І.Мин. изисквания за икономическо и финансово състояние, изискуеми документи:Мин. изисквания за икономическо и финансово състояние :За да бъде допуснат до разглеждане и оценяване на офертата по настоящата процедура, участникът следва да: е реализирал общ оборот от последните 3 (три) финансови години (2010, 2011 и 2012 г.) или в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, не по-малко от 162 450.00 лв. (сто и шестдесет и две хиляди четиристотин и петдесет лева) без ДДС или равностойност на посочената сума във валута, както и оборот от подобни на предмета на настоящата поръчка услуги, в размер на не по-малко от 97 470.00лв.(деветдесет и седем хиляди четиристотин и седемдесет лева) без ДДС или равностойност на посочената сума във валута.За „подобни” на предмета на поръчката се приемат услуги за организиране и провеждане на обучения. А/Документи за доказване на икономическото и финансовото състояние на участника:1.Копия от годишните отчети за приходите и разходите за последните 3 (три) финансови години (2010, 2011 и 2012 г.), (в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си), оформени съгласно Закона за счетоводството и приложимите нормативни актове, като за участници чуждестранни юридически лица се представят еквивалентни документи, изготвени съгласно приложимото законодателство на страната и когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която участниците са установени, или представяне на ЕИК (в случаите, когато същите са надлежно публикувани в Търговския регистър към Агенция по вписванията). За физическите лица – копия от годишните данъчни декларации.2.Информация, съгласно чл. 50, ал. 1, т. 3 от ЗОП за общия оборот и оборота от подобни дейности на участника за последните три финансови години (2010, 2011 и 2012 г.) –образец № 6.Когато по обективни причини участникът не може да представи исканите от възложителя документи, той може да докаже икономическото и финансовото си състояние с всеки друг документ, който Възложителят приеме за подходящ. Мин. изисквания за техн. възможности:Участникът следва да докаже опит в: 2.1. Организиране и провеждане на обучения на възрастни (лица над 18 г. възраст) чрез проведени най малко 3 (три) обучения през последните 3 (три) години, считано от крайната дата за подаване на оферти по настоящата поръчка. 2.2. Организиране и провеждане на обучения на не по-малко от 180 обучени лица, на които са издадени сертификати за успешно преминато обучение.А/Документи за доказване на техническите възможности на участника:1.Списък на организирани и проведени обучения за възрастни през последните 3 години (2010, 2011 и 2012 г.), считано от крайната дата за подаване на оферти по настоящата поръчка, свързани с предмета на поръчката (Образец № 7), придружен от препоръки за добро изпълнение. Препоръките задължително да доказват цялата представена в списъка информация, в това число изпълнението на минималните изисквания за технически възможности.От представените препоръки следва да е видна цялата релевантна информация, а именно:Предмет на обучението,Период на изпълнение на договора,Стойност на обучението, Качество, професионализъм и съответствие с нормативните изисквания на проведените обучения,Координати за контакт с представители на издателя на референцията. В случай, че референцията е издадена на името на изпълнител – обединение, участникът следва да представи копие от договор за разпределение на дейностите по съответната поръчка, за която е издадена референцията, от който по безспорен начин да е видно изпълнението на съответната дейност от съответния участник, представящ референцията.2.Списък на ключовите експерти, които участникът ще използва при изпълнението на обществената поръчка (Образец № 8) и автобиография с доказващи документи. Мин.изисквания към техническия персонал на Изпълнителя (ключови и неключови експерти) са описани подробно в раздел III.ИЗИСКВАНИЯ КЪМ УЧАСТНИЦИТЕ,т.17 от Указанията за провеждане на ОП.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Икономически най-изгодна оферта

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:

1.Показател П1 - Предложен срок в календарни дни за подготовка и организация на всяко отделно обучение, считан от момента на уведомление за започване на даденото обучение - максимална стойност 40 т.Под подготовка и организация следва да се имат предвид изпълнението на следните дейности:А/За изнесените обучения, които ще се провеждат извън територията на град Сапарева баня: -осигуряване на транспорт от и до мястото на провеждане на изнесените обучения;резервиране на хотел за провеждане на обученията, съгласно изискванията на Възложителя;наемане на зала, оборудвана според изискванията на ДОИ (Държавни Образователни Изисквания);осигуряване на кетъринг;осигуряване на преподавател/и според ДОИ и подготовка на списъци на участниците в отделните обучения. Изготвяне на учебни материали и учебни програми и запознаване на Възложителя със съдържанието им. Б/За обученията, които ще се проведат на територията на град Сапарева баня: осигуряване на учебни зали, оборудвани според ДОИ;осигуряване на преподавател/и според ДОИ и подготовка на списъци на участниците в отделните обучения, изготвяне на учебни материали и учебни програми и запознаване на Възложителя със съдържанието им.Оценката по показателя ще се изчислява на база средно аритметичната стойност от предложените срокове на даден участник за подготовка и организация на всяко отделно обучение, по следната формула:П1 = (С min /Сn) х 40 точки, където "С min" - най-ниската средноаритметична стойност от предложените срокове на даден участник за подготовка и организация на всяко отделно обучение, допуснат до оценка на ценовата оферта и класиране;"Сn"- средноаритметичната стойност от предложените срокове на оценявания участник за подготовка и организация на всяко отделно обучение; 2.Показател П2 - Оценка на предложената стратегия за изпълнение на поръчката - максимална стойност 20 т.Комисията разглежда предложената стратегия за изпълнението на дейностите по настоящия договор. Всеки от членовете на комисията поставя индивидуална оценка, равняваща се на 10 или 20 точки (съгласно таблицата по-долу), съпоставяйки отделните технически предложения на участниците.Участник получил 0 (нула) точки по този показател се отстранява от участие в процедурата.Оценяването се извършва, както следва: A/Предлаганата Стратегия разглежда схематично дейностите, заложени в Техническата спецификация. Предложените дейности не дават по-изчерпателна** и ясна* представа за начина на организация, изпълнение и контрол от страна на изпълнителя на дейностите по изпълнение на заложените в техническата спецификация обучения-10 точки. Б/Предлаганата Стратегия разглежда детайлно изпълнението на дейностите, заложени в Техническата спецификация. Участниците в поръчката предлагат изчерпателен план по организацията на обученията, подготовка и разнообразие на обучителните материали за участниците, форми на представянето им. Предложен е адекватен план за действие по отношение на организацията и контрола на качественото изпълнение на възложените услуги, предложено разнообразие от иновативни методи за отчитане на обратната връзка на участниците- 20 точки.Забележка: Изчерпателна ** и ясна * представа-описанието на термините е в Указанията за провеждане на ОП. 3.Показател ПЗ - Предложена от участника цена - максимална стойност 40 т.Оценката по показателя се изчислява на база предложената от участниците цена за изпълнение, по следната формула:П3 = (Ц min /Цn) х 40 точки, където "Ц min" - най-ниската предложена цена от участник, допуснат до оценка на ценовата оферта и класиране;"Цn"- предложената от оценявания участник цена за изпълнение на договора;Комплексната оценка (КО) на офертата на участника се получава въз основа на сбора на стойностите на показателите П1, П2 и П3 и се изчислява по формулата:КО = П1 +П2 + ПЗ.Класирането на офертите се извършва по низходящ ред на получената комплексна оценка, като на първо място се класира офертата с най – висока оценка. Комплексната оценка има максимална стойност 100 точки.

СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

10/09/2013 17:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

ДА

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

1.Оферта (Образец № 1), подписана и подпечатана от представляващия Участника, придружена от Административни сведения (Образец №1.1);2.Нотариално заверено Споразумение / Договор за създаване на обединение/консорциум (ако Участникът е обединение/консорциум) – оригинал, в който задължително се посочва представляващият. 3.Нотариално заверено пълномощно на лицето, подписващо офертата (оригинал), ако е приложимо, когато офертата (или някой документ от нея) не е подписана от управляващия и представляващ Участника, съгласно актуалната му регистрация, а от изрично упълномощен негов представител. 4.Kопие от документа за регистрация, заверено с подпис и печат на лицето, определено по регистрация да представлява дружеството или Единен идентификационен код (ЕИК), съгласно чл. 23 от Закона за Търговския регистър. 5.Заверено копие на Лиценз за ЦПО, (НАПОО) към Министерски съвет за провеждане на обучения.6.Декларация, че участникът е запознат с всички обстоятелства и условия, а също и с документацията за участие (Образец № 2). 7.Декларации по чл. 47 от ЗОП (Образци № 3.1 и 3.2).8.Декларация за участието на подизпълнител/и (Образец №4).9.Декларация за съгласие за участие от подизпълнител (Образец №5) при условие, че Участникът предвижда подизпълнител/и.10.Доказателства за икономическото и финансовото състояние по чл. 50 от ЗОП: а/Заверено копие на отчетите за приходите и разходите за последните 3 (три) финансови години (2010, 2011 и 2012) в зависимост от датата, на която Участникът е учреден или е започнал дейността си, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която Участникът е установен; б/Информация за общия оборот и оборота от подобни дейности на участника за последните 3 финансови години (2010, 2011, 2012), в зависимост от датата, на която Участникът е учреден или е започнал дейността си (Образец №6) ;11.Доказателства за технически възможности и/или квалификация по чл. 51 от ЗОП: а/Списък на организирани и проведени обучения за възрастни през последните 3 години (2010, 2011 и 2012 г.) (Образец №7), считано от датата на подаване на офертата, включително препоръки за добро изпълнение; б/Списък на предложените експерти за изпълнение на поръчката (Образец №8).в/Автобиография на ключов експерт (Образец №9), придружена от документи, доказващи обстоятелствата, посочени в нея:Копия на дипломи и удостоверения за правоспособност/сертификати – за доказване на професионалната квалификация и правоспособност; Копия на трудови/служебни/осигурителни книжки – за доказване на общия професионален опит;Копия на референции/сертификати от работодатели / възложители и/или други подходящи – за доказване на специфичния професионален опит. Автобиографията не се представя за неключовите експерти.г/ Декларация за разположение на ключов експерт (Образец № 10). Декларацията се представя за всеки един ключов експерт, ангажиран в изпълнението на настоящата обществена поръчка, съгласно изисканите ключови експерти от Възложителя. Представените декларации следва да бъдат подписани собственоръчно от ключовите експерти и парафирани от подписващия офертата.12.Декларация за приемане условията на проекто-договора (Образец № 11),придружена от подписан и подпечатан от участника проекто-договор.13.Техническо предложение (Образец №12) – Плик 2, 14.Ценово предложение - (образец №3) – Плик 3. Оферта, която не е изготвена, съгласно изискванията на Възложителя се отстранява от разглеждане и оценяване.Отварянето, разглеждането и оценката на офертите ще се извърши на деня,следващ получаването на офертите. В случай , че е почивен ден на първия работен ден.Определеният за изпълнител участник при подписването на договора е необходимо да представи документи издадени от компетентен орган за удостоверяване липсата на обстоятелствата чл. 47,ал. 1, т. 1от ЗОП и декларация за липсата на обстоятелства по чл. 47,ал. 5 от ЗОП.В профила на купувача на интернет страницата на Община Сапарева баня www.saparevabanya.bg е предоставен достъп до документацията за участие.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

04/09/2013