Версия за печат

BG-Балчик

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Основно училище "Антим І", ул."Дунав" № 16, За: Румяна Василева Петрова , Стойка Бойчева Колева, България 9601, Балчик, Тел.: 0579 74507, E-mail: ou_antim@abv.bg, Факс: 0579 74507

Място/места за контакт: ОУ "АнтимІ" гр.Балчик

Интернет адрес/и:

Адрес на профила на купувача: www.balchik.bg.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Доставки

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

1.Доставка на месо и месни продукти 2.Доставка на плодове, зеленчуци в прясно състояние, консерви, подправки, хляб, хлебни, мелничарски изделия и сладкарски, мляко, млечни продукти и яйца 3.Доставка на закуски

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

15000000

Описание:

Хранителни продукти, напитки, тютюн и свързани с него продукти


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Доставка на хранителни продукти за ученическия стол за ОУ "Антим І" за ежедневно обедно хранене на учениците от І до VІІІ клас включени в целодневна организация на учебния процес. Доставка на закуски.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

35000 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

гр.Балчик ОУ "Антим І"

NUTS:

BG332

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Срок за изпълнение на поръчката - учебната 2013/2014 година. Място на изпълнение на поръчката : ОУ "Антим І" гр. Балчик, община Балчик, област Добрич . За доказване кономически и финансови възможности на кандидата, участникът следва да приложи копие на ГФО за последната финансова година с цел удостоверяване на положителен финансов резултат от дейността. За доказване на техническите възможности кандидатът представя:-Декларация по чл.35, ал.3 от ЗОП, Декларация за запознаване с документацията, Декларация по чл. 47,ал.1 и ал.2, т.3 от ЗОП, Декларация по чл.47, ал.5 от ЗОП, Декларация за участие на подизпълнител, Декларация за съгласие за участие като подизпълнител, Декларация за общия оборот и оборота на стоките, обект на поръчката през последните три години, Декларация за транспортните средства, с които разполага участника, необходими за изпълнение на обществената поръчка, Декларация със списък на обектите, с които разполага участникът за изпълнение на обществената поръчка, Декларация за качеството и годността на доставените продукти, Административни сведения. Заверени копия на документи, доказващи основанието и срока на ползване на обекта- документ за собственост, договор за наем и др. Заверени копия на документи, доказващи въведените в обекта добри практики за производство и търговия на храни, система за анализ на опасностите и критични контлорни точки /НАССР/ или процедури в съответствие с принципите на системата и система за управление на безопасността на храните, въведени в обекта. Удостоверение за регистриране на участника в ОДБХ за търговия с храни - заверено копие.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:


СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

11/09/2013 12:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

От участие в настоящата процедура за възлагане на обществената поръчка се отсранява участник, който не отговаря на поставените изисквания от Възложителя за изпълнение на поръчката от т.3 до т.8 вкл. при сключване на договор определеният за изпълнител представя документи, издадени от компетентен орган, за удостоверяване липсата на обстоятелствата по чл.47, ал.1, т.1 и декларации за липсата на обстоятелствата по чл.47, ал.5 от ЗОП.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

11/09/2013