ВЪЗЛОЖИТЕЛ:
Община Ветово, ул. Трети март №2, За: Ивелин Димитров, България 7080, Ветово, Тел.: 0816122-53, E-mail: ivo_mail@abv.bg, Факс: 0816128-71
Място/места за контакт: Общинска администрация - Ветово
Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.vetovo.com.
Адрес на профила на купувача: www.vetovo.com.
ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:
КРАТКО ОПИСАНИЕ:
Проект „Заедно за „зелено“ бъдеще” е по схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG051PO001-7.0.07 „Без граници – Компонент 1” – фаза 2 към ОП „Развитие на човешките ресурси”. Продължителността на проекта е 18 месеца(01.06.2013-30.11.2014 г.) и е на стойност 275 047.17 лева. Бенефициент е община Ветово. Партньор на община Ветово по проекта е Nordisk Folkecenter for renewable energy, Кралство Дания.
Предметът на възлагане на настоящата поръчка е „Осъществяване на дейности по публичност и прозрачност по проект BG051PO001-7.0.07-0198 „Заедно за „зелено“ бъдеще”, изпълняван от Община Ветово по ОП РЧР”
КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):
22000000, 22120000, 22140000, 30192121, 30234000
Описание:
Печатни материали и свързани с тях продукти
Публикации
Диплянки
Химикалки
Носители за съхраняване на информация
КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:
Поръчката включва следните дейности:
1. ТВ репортажи до 5 мин-6 броя;
2. Обобщен филм за изпълнение на проекта до 27 мин- един брой;
3. Платени публикации до 1 000 знака-6 броя;
4. Пплатени публикации до 3 000 знака-2 броя;
5. Диплянки – 1000 броя;
6. Химикалки-300 броя;
7. Папки – 300 броя;
8. Постери – 300 броя;
9. ДВД – 300 броя;
10. Отпечатване на обучителни материали/100 страници/ - 100 броя.
ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:
МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
Община Ветово, област Русе
NUTS:
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
1. Срок за изпълнение на поръчката:
Срокът за изпълнение на настоящата поръчка започва да тече от датата на сключване на договор за изпълнение и приключва с последната изпълнена дейност в рамките на договора за осигуряване на публичност и прозрачност по проект „Заедно за „зелено“ бъдеще, не по-късно от 30.11.2014 г. Срокът за изпълнение на всяка от дейностите по поръчката започва да тече от датата на конкретната писмена заявка от страна на възложителя и не следва да надвишава определените в т.4.1-4.10 от тръжната документация срокове за изпълнение на всяка една отделна дейност.
2. Критерии за подбор
Участник в настоящата обществена поръчка може да бъде всяко българско и/или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техни обединения.
Всеки участник може да представи само една оферта.
2.1. Минимални изисквания за икономическото и финансово състояние на участниците:
Участникът следва да е реализирал общ оборот (приходи – по отношение на физическите лица) за последните 3 (три) години – 2010 г., 2011 г. и 2012 г. /общо за трите години/, не по-малко от 50 000 (петдесет хиляди) лева без ДДС, от които не по-малко от 10 000 (десет хиляди) лева без ДДС /общо за трите години/– от дейности и услуги за осигуряване на информация и публичност - според датата на регистрацията му. В случай, че участникът е обединение, изискването за общ и специфичен годишен оборот се отнася за общия и специфичен годишен оборот на участниците в обединението като цяло за предходните три приключили финансови години.
При наличие на подизпълнител, изискването се прилага съответно, според вида и дела на участие на подизпълнителя.
За доказване на икономическото и финансовото си състояние участниците представят следните документи:
1.Заверено копие на отчетите за приходите и разходите за последните 3 (три) приключили финансови /2010, 2011 и 2012/ години и/или Декларация, че същите са обявени в Търговския регистър при Агенцията по вписванията и са публично достъпни; За физическите лица заверено копие на годишна данъчна декларация или еквивалентен официален документ.
2.Справка – декларация за общия оборот и за оборота от услугите, сходни с предмета на поръчката.
2.2. Минимални изисквания за технически възможности и квалификация на участниците.
Всеки участник трябва да има опит в извършването на подобни услуги: за последните 3 години, считано от крайния срок за подаване на офертите да е изпълнил и/или участвал в изпълнението на най-малко 1 договор с предмет, сходен с този на поръчката. Под сходен договор да се има предвид договор за осигуряване на информация и публичност. Договори в процес на изпълнение няма да бъдат признавани.
За доказване на техническите възможности и квалификация участниците представят следните документи: 1. Справка-декларация по образец на основните договори за услуги, които са сходни с предмета на поръчката, изпълнени през последните 3 (три) години, считано от датата посочена като крайна за получаване на офертите, включително стойностите, датите и получателите, придружена от препоръки за добро изпълнение за поне един от описаните договори.
Участник, който не изпълнява изискванията за подбор се отстранява от участие в процедурата.
3. Техническото предложение задължително трябва да отговаря на изискванията, посочени в т. 4 от документацията за участие в процедурата.
Всички останали параметри на поръчката са описани в тръжната документация, достъпна в профила на купувача на официалния сайт на Община Ветово на адрес: www.vetovo.com
4. Офертата следва да бъде изготвена съгласно указанията и приложенията-образци в тръжната документация.
КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:
ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:
СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:
ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:
ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:
Всяко лице може да проучи безплатно от интернет страницата на Община Ветово – http://www.vetovo.com, и да ползва Публичната покана и приложенията към нея за възлагане на обществената поръчка с предмет: „Осъществяване на дейности по публичност и прозрачност по проект BG051PO001-7.0.07-0198 „Заедно за „зелено“ бъдеще”, изпълняван от Община Ветово по ОП РЧР”.
При изготвяне на офертата всеки кандидат трябва да се придържа точно към обявените от бенефициента условия. Кандидатът в процедурата има право да представи само една оферта.
Офертата следва да е изготвена съобразно образеца от документацията и да съдържа техническо/Приложение №4/ и финансово предложение/ Приложение №5/. Към офертата следва да са приложени всички изискуеми от бенефициента документи. Изискуемите документи към офертата следва да бъдат представени в оригинал/нотариално заверено копие, съответно заверени от кандидата копия с думите: „Вярно с оригинала”, подпис и печат, съобразно изискванията на бенефициента към конкретните документи.
Следва да се има предвид, че срокът на валидност на офертите е времето, през което кандидатите са обвързани с условията на представените от тях оферти. Кандидатът не може да предложи няколко варианта на офертата си.
Офертата се представя в 1 запечатан непрозрачен плик от кандидата лично или от упълномощен от него представител, или по пощата с препоръчано писмо с обратна разписка на посочения в обявата адрес - Община Ветово, град Ветово, ул. „Трети март” №2 и до посочения в публичната покана краен срок.
Върху плика кандидатът посочва:
• име, адрес за кореспонденция, телефон и по възможност електронна поща на кандидата;
• наименование на предмета на процедурата;
• следното предписание: „Да не се отваря преди разглеждане от комисията за оценяване и класиране”.
При приемане на офертата същата се регистрира в деловодната система на Община Ветово като върху плика се отбелязват входящият номер, датата и часът на получаване, за което на приносителя се издава документ.
Оферти, които са представени след изтичане на крайния срок за получаване или в незапечатан или скъсан плик, не се приемат от бенефициента и не се разглеждат.
СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА: