ВЪЗЛОЖИТЕЛ:
ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:
КРАТКО ОПИСАНИЕ:
“Извършване на специализиран превоз на деца и ученици по чл.26, ал.3 и 4 от ЗАКОНА ЗА НАРОДНАТА ПРОСВЕТА за учебната 2013-2014г.”
КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):
60130000
Описание:
Специализирани услуги за пътен превоз на пътници
КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:
Извършване на специализиран превоз на деца и ученици по чл.26, ал.3 и 4 от ЗАКОНА ЗА НАРОДНАТА ПРОСВЕТА за учебната 2013-2014г.” по следните маршрути:
1. Пчелина – Здравец – Владимировци (до сградата на ОУ „Христо Ботев“) – Хърсово - Самуил и обратно - 73 км. (с включен 20% технологичен пробег)
2. Богданци – Кара Михал – Голяма вода – Самуил и обратно - 48 км. (с включен 20% технологичен пробег)
3. Ножарово – Хърсово – Голям извор – Самуил и обратно – 48 км. (с включен 20% технологичен пробег)
ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:
МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
NUTS:
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
А. Минимални изисквания за икономическо и финансово състояние
1.Всеки Участник (сумарно консорциума/обединението) трябва да има реализиран общ оборот за предходните три приключили финансови години (2010, 2011 и 2012г.) в зависимост от датата, на която кандидатът или участникът е учреден, в минимален размер на 10 000 (десет хиляди) лв. без ДДС .
2.Участникът (общо консорциума/обединението) да няма задължения към община Самуил
А1. Изискуеми документи за доказване на икономическото и финансово състояние на Участника:
1.Декларация-Справка за общия оборот за предходните три години (2010, 2011 и 2012г.) в зависимост от датата на която кандидатът или участникът е учреден.
2. Удостоверение за липса на задължения от Местни данъци и такси (МДТ) към община Самуил и Удостоверение за липса на задължения от дирекция „ПНОФСД“ при община Самуил.
Б. Минимални изисквания за технически възможности и квалификация:
1.Участникът (консорциума/обединението) да е изпълнил договори за превоз на пътници на обща стойност през последните три години (2010, 2011 и 2012г.) минимум, за съответните маршрути както следва:
1. Пчелина – Здравец – Владимировци (до сградата на ОУ „Христо Ботев“) – Хърсово - Самуил и обратно - 73 км. (с включен 20% технологичен пробег)- 15 000,00 лева
2. Богданци – Кара Михал – Голяма вода – Самуил и обратно - 48 км. (с включен 20% технологичен пробег) - 10 000,00 лева
3. Ножарово – Хърсово – Голям извор – Самуил и обратно – 48 км. (с включен 20% технологичен пробег) - 10 000,00 лева
В случай, че участникът участва за повече от един маршрут, същият трябва да е изпълнил договори на стойност сумата от посочените стойности за съответните маршрути.
2. Участникът трябва да притежава лицензия за обществен превоз на пътници.
3. Участникът трябва да разполага със собствени и/или наети и/или на лизинг автобуси (минимум 45 броя седалки без водача), определени по формулата Н = М+Р, където Н е необходим брой автобуси, М е броя на маршрутите за които участва участника и Р = 1 е резервно ППС.
4. Участникът трябва да притежава за ППС „Гражданска отговорност“ и „Злополука на пътниците“ с които ще участва в изпълнението на договора.
5. Участникът трябва да притежава за ППС, с които ще участва в изпълнението на договора удостоверение за техническа изправност и карта за допълнителен преглед.
6. Участникът трябва да разполага с водачи за всяко ППС което ще участва в изпълнението на договора
Б1. Изискуеми документи за доказване на техническите възможности и квалификация на Участника:
1.Списък на основните договори с подобен обхват с предмета на поръчката, изпълнени през последните три (2010, 2011 и 2012г.) години, придружени с препоръки за добро изпълнение (оригинал или нотариално заверен препис)
2. Валидна лицензия за обществен превоз на пътници и удостоверение на ППС за обществен превоз на пътници на територията на Р.България.
3. Списък на ППС, които ще участват в изпълнение на договора придружен с Регистрационен талон /копие заверено от участника/ и/или договор за наем /нотариално заверен препис/ и /или договор за лизинг /копие заверено от участника/.
4. Валидна застрахователна полица „Гражданска отговорност“ /заверено от участника копие/ и валиден документ за сключена застраховка „Злополука на пътниците“ /заверено от участника копие/ за всяко ППС което ще участва в изпълнението на договора.
5. Валидно удостоверение за техническа изправност /заверено от участника копие/ и валидна карта за допълнителен преглед /заверено от участника копие/, за всяко ППС което ще участва в изпълнението на договора.
6. Списък на водачите, придружен с документи за правоспособност за управление на ППС и документи удостоверяващи психологическата им годност /заверено от участника копие/.
КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:
ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:
СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:
ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:
ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:
- При неспазване на условията посочени в публичната покана и образците към нея участникът ще се отстранява от участие
- Участникът доказва необходим брой автобуси в зависимост от маршрутите/линиите, за които участва по следната формула: Н = М+Р, където :
Н – Необходим брой автобуси
М – броя на маршрутите за които участва участника,
Р – Резервен автобус = 1
- Всеки участник може да участва за един или няколко или всички маршрути
- Срок на валидност на офертите – минимум 60 календарни дни считано от крайния срок за подаване на офертите
- Срок за изпълнение на поръчката – до 30.06.2014г.
- Място за получаване на образци – от датата на публикуване на поканата за участие в Регистъра на обществените поръчки, на всички лица се предоставя пълен достъп по електронен път до образците в процедурата на електронния адрес на община Самуил, в раздел „Профил на купувача“ Подраздел, „Публична покана“
- Участници обединения и подизпълнители спазват изискванията отнасящи се за тях посочени в ЗОП.
- Място на подаване на предложенията – в деловодството на община Самуил
- Върху офертата се записва минимум, име на участника, предмет на поръчката, телефон, факс или електронен адрес и адрес за кореспонденция. Офертата се представя в запечатан непрозрачен плик.
- Съдържание на оферта – Офертата съдържа два плика – Плик №1 с надпис „изискуеми документи и информация“ и Плик №2 с надпис „предлагана цена“ върху двата плика се посочва и наименованието на участника:
• Плик №2 съдържа - Ценово предложение–Образец№ 4
• Плик №1 съдържа:
1. Оферта за участие–Образец№1;
2. Списък документи съдържащи се в офертата, подписан от участника – Образец№2;
3. Предложение за изпълнение на изискванията - Образец №3;
4. Декларации за липсата на обстоятелствата по чл.47, ал.1 от ЗОП–Образец№5;
5. Декларации за липсата на обстоятелствата по чл.47, ал.2 от ЗОП–Образец№6;
6. Декларации за липсата на обстоятелствата по чл.47, ал.5 от ЗОП–Образец№7;
7. Декларация – справка за общия оборот реализиран през последните три години /2010, 2011 и 2012 г/-Образец №8;.
8. Списък на основните договори с подобен обхват с предмета на поръчката, изпълнени през последните три (2010, 2011 и 2012г.)години, придружен с препоръки за добро изпълнение–Образец №9;
9. Копие от документа за регистрация или единен идентификационен код съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице. При участници обединения-документ, подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва представляващият;
10. Проект на Договор - Образец№10;
11. Списък на ППС, които ще участват при изпълнение на договора-Образец№11
12. Списък на водачите на ППС, които ще участват при изпълнение на договора-Образец№12
- задължителни за спазване образци към поканата
1. Оферта за участие–Образец№1;
2. Списък документи съдържащи се в офертата, подписан от участника–Образец№2;
3. Предложение за изпълнение на изискванията -Образец№3;
4. Ценово предложение – в отделен, запечатан, непрозрачен с ненарушена цялост плик с надпис „Предлагана цена, поставен в общия плик на офертата–Образец№4;
5. Декларации за липсата на обстоятелствата по чл.47, ал.1, 2 и 5 от ЗОП–Образец№ №5, №6 и №7;
6. Декларация–справка за общия оборот реализиран през последните три години /2010, 2011 и 2012г /-Образец№8;.
7. Списък на основните договори с подобен обхват с предмета на поръчката, изпълнени през последните три (2010, 2011 и 2012г.)години, придружен с препоръки за добро изпълнение – Образец№9;
8. Проект на Договор – Образец№10;
9. Списък на ППС, които ще участват при изпълнение на договора–образец-№11
10. Списък на водачите на ППС, които ще участват при изпълнение на договора-Образец№12
СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА: