Версия за печат

BG-АЛФАТАР

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

ОБЩИНА АЛФАТАР, Община Алфатар, За: ИВАН ПЕТРОВ ЕНЧЕВ, РБЪЛГАРИЯ 7570, АЛФАТАР, Тел.: 086 811610, E-mail: obshtina_alfatar@abv.bg, Факс: 08673 2603

Място/места за контакт: гр.Алфатар, ул."Йордан Петров"№6

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://alfatar.egov.bg.

Адрес на профила на купувача: http://alfatar.egov.bg.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Строителство

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Ремонт на общинска пътна инфраструктура- с обособени позиции : №1. Ремонт на общински пътища ІV клас в община Алфатар, област Силистра през 2013 г. №2. Ремонт на улиците в населените места в община Алфатар, област Силистра през 2013 г.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

45230000, 45233223

Описание:

Строителни и монтажни работи по общо изграждане на проводи и на пътища, релсови пътища и самолетни писти
Работи по подравняване на пътна настилка на пътища


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

69850 (шестдесет и девет хиляди осемстотин и петдесет лева )

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

69850 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

ОБЩИНА АЛФАТАР

NUTS:

BG325

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

В офертата си участника представя следните документи: І .Плик “№1 "Документи за подбор": 1.Заверено копие на удостоверение от Търговския регистър към Агенцията по вписванията съдържащо ЕИК на участника, съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър; 2.Заверено копие на документи за регистрация на участника ( в т.ч и по ЗДДС); 3.Доказателства за финансово и икономическо състояние:3.1.Заверено копие от баланс, отчет за приходите и разходите. от годишния финансов отчет за всяка една от последните три финансово приключени години; 3.2 Справка за общия оборот и оборота от строително-монтажни работи за предходните три финансово приключени години; 3.3 Застраховка за професионална отговорност», отговаряща на категорията строеж по обекта на поръчката; 4.Доказателства за технически възможности и квалификация; 4.1. Списък на договорите за строителство, изпълнени през последните 5 години; 4.2.Декларация за средния годишен брой на работниците и служителите в трудовоправни отношения с кандидата за последните 3 години; 4.3. Декларация за инженерно-техническия екип и изпълнителския състав, на кандидата, който ще бъде ангажиран с изпълнението на поръчката; 4.4 Заверени от кандидата копия на съответните сертификати по ISO 9001:2008 (или еквивалент), ISO 14001:2004 (или еквивалент), OHSAS 18001:2007 (или еквивалент); 4.5.1.Заверено от кандидата копие на удостоверение за координатор по безопасност и здраве в строителството и трудов договор; 4.5.2.Заверено от кандидата копие на документите на отговорника по качеството в строителството и трудов договор; 4.6.Декларация за собствено и наето оборудване, строителна техника и механизация, необходими за изпълнението на поръчката;4.7. Удостоверение за вписване в Централния професионален регистър на строителя за изпълнение на строежи 5.Декларации за отсъствие на обстоятелства по чл.47, ал.1,2 и 5 от ЗОП; 6. Парафиран договор; 7.Административни сведения (по образец);ІІ. Плик „№2” Техническо предложение за изпълнение на поръчката; ІІІ. Плик „№3” Предлагана цена за изпълнение на поръчката; ІV.Оценяване на офертите: 4.1 Офертите ще се оценяват по критерия икономически най изгодна оферта -4.2.Показатели и относителна тежест: 4.2.1.Срок на изпълнение ( в календарни дни ) –20 %.;4.2.2.Предложена цена за цялостно изпълнение на поръчката(в лева) – 60%;4.2.3. Срок на гаранционната отговорност (в месеци) – 20%.;4.3. До оценка и класиране се допускат само офертите, които отговарят на минималните изисквания посочени от възложителя.; V.Съдържание на офертите:5.1 Всяка оферта трябва да съдържа един оригинал ; 5.2 Документите, систематизирани съобразно посочените изисквания, се запечатват в три непрозрачни плика, които се надписват в долния ляв ъгъл – ПЛИК №1”, ПЛИК №2 и ПЛИК №3 Трите плика се запечатват в един общ непрозрачен плик, На плика с офертата участника отбелязва наименованието на предмета на обществената поръчка, обособената позиция ; актуален адрес; телефон/факс/ e-mail, наименование на участника; Копия на документи представени към офертата се представят от участника с гриф”Вярно с оригинала” и заверено с подпис и свеж печат на участника.VІ.Гаранция за изпълнение на договора е в размер на - 3% (три процента) от стойността на договора ,представена под формата на парична сума, преведена по банкова сметка на община Алфатар : IBAN BG28STSA93003311249495 – Банка ДСК гр.Силистра, BIC STSABGSF

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Икономически най-изгодна оферта

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:

- Срок на изпълнение ( в календарни дни ) –20 %.; - Предложена цена за цялостно изпълнение на поръчката(в лева) – 60% - Срок на гаранционната отговорност (в месеци) – 20%.;

СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

30/08/2013 10:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Документацията по настоящата обществена поръчка не се закупува. Всеки кандидат може свободно да я изтегли от горепосочените интернет страници. Документацията за участие в обществената поръчка е на разположение на всички заинтересовани на следния интернет адрес http://alfatar.egov.bg

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

29/08/2013