Версия за печат

BG-Силистра

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Община Силистра, ул. "Симеон Велики" №33, За: Гергана Тодорова - технически сътрудник по проекта, тел:086 816280, Р.България 7500, Силистра, Тел.: 086 816280, E-mail: op_silistra@abv.bg, Факс: 086 823343

Място/места за контакт: Община Силистра

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.silistra.bg..

Адрес на профила на купувача: http://poruchki.silistra.bg/news.php..


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Услуги

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Предметът на обществената поръчка е „Организиране и провеждане на обучения и обмяна на опит на персонал по проект „Център за настаняване от семеен тип за лица с психични разстройства” по договор №BG051PO001-5.2.13-0006-C0001, схема BG051PO001-5.2.13 „Живот в общността”, осъществяван с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси”, съфинансиран от Европейския социален фонд на Европейския съюз”. Обученията и супервизията на персонала са насочени към: - информиране на персонала за организацията и дейността на социалната услуга ЦНСТ; - осигуряване на квалифициран персонал за предоставяне на качествена и гъвкава социална услуга за лицата с психични разстройства; - повишаване знанията на персонала в специализираната институция за лица с психични разстройства за ефекта от институционалната грижа и благоприятното въздействие на семейната среда върху развитието на човека; - придобиване на практически познания за планиране и реализиране на цялостния процес по управление и фактическо предоставяне на услугата;

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

79000000, 79951000

Описание:

Бизнес услуги: право, маркетинг, консултиране, набиране на персонал, печат и охрана
Услуги по организиране на семинари


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Участникът в обществената поръчка, следва да предложи практическо организиране и провеждане на две тридневни обучения в град Силистра и едно посещение за обмяна на опит в общините Варна, София и Русе в рамките на 3 (три) дни.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

7520 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Р.България

NUTS:

BG

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Съдържание на офертата 1. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника. 2. Оферта – Образец № 1; 3.Нотариално заверено пълномощно на лицето, подписало офертата, в случай, че няма представителни функции по закон; 4. Административни сведения за Участника – Образец № 2; 5. Документ за регистрация на участника или Единен идентификационен код, съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър, ако участникът е юридическо лице или едноличен търговец. Когато участникът е физическо лице – заверено копие от документ за самоличност. 6. Декларация за отсъствие на обстоятелства по чл.47, ал.1, т.1 от ЗОП – Образец №3. 7. Доказателства за техническите възможности на участника: 7.1. Декларация - Образец № 4, съдържаща списък на основните договори за услуги, сходни с предмета на обществената поръчка, извършени през последните три години, приключили преди крайния срок за подаване на офертата по настоящата обществена поръчка, включително посочени предмет, стойност, дати (на сключване и на приключване) и получателите (възложителите). „Изпълнен договор” е този договор, чието изпълнение е приключило в рамките на заложения от възложителя срок, независимо от датата на сключването му. Под „сходен” да се разбира, договор за „ организация, подготовка и/или провеждане на обучения, осигуряване на логистика за обучения/семинари”. 7.2. Препоръки за добро изпълнение на минимум 2 (два) от декларираните договори. Тези препоръки следва да съдържат стойността, предмета на договора, както и информация за това изпълнен ли е договорът професионално и в съответствие с нормативните изисквания; 7.3. Декларация за ангажираност на експерта - Образец № 5. 7.4. Автобиография на експерта/консултанта – Образец № 6. 7.5. Документи удостоверяващи образованието и професионалната квалификация на експерта – заверени копия на дипломи, сертификати, удостоверения за придобити допълнителни умения, референции и др.; 7.6. Документи, удостоверяващи професионалния опит на експерта – заверени копия на трудови книжки, служебни книжки, граждански договори за услуги, сходни с предмета на поръчката, референции и др. 7.7. Лиценз за извършване на обществен превоз на пътници на територията на Р. България- заверено копие; 7.8. Удостоверение за техническа изправност - заверено копие; 7.9. Застраховка «Гражданска отговорност» на МПС и застраховка «Злополука на пътниците в превоза» за съответното МПС - заверено копие; 8. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 8 от ЗОП – Образец № 7. Забележка: Декларацията се попълва и прилага от участника и в случаите, когато не се предвижда участие на подизпълнител. 9. Декларация за съгласие за участие като подизпълнител - Образец № 8 (прилага се при необходимост, използване на подизпълнител). 10. Декларация за приемане условията в проекта на договора - Образец № 9. 11. Предложение за изпълнение на поръчката - Образец №8. 12. Ценово предложение за изпълнение на поръчката - Образец №10. Участник, чието ценово предложение надхвърля финансовия ресурс с който Възложителят разполага за съответния вид дейност, ще бъде отстранен от участие в обществената поръчка. В случай, че бъде открито несъответствие между предложените цени за едно лице и общата цена, то следва общата цена да се приведе в съответствие с единичните стойности в офертата.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:


СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

26/08/2013 17:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

ДА

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:


СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

23/08/2013