Версия за печат

BG-Сапарева баня

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Община Сапарева баня, ул.Германея 1, За: инж.Радка Георгиева, Република България 2650, Сапарева баня, Тел.: 0707 23378, E-mail: sap_oba@abv.bg, Факс: 0701 47918

Място/места за контакт: Община Сапарева баня

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.saparevabanya.bg.

Адрес на профила на купувача: www.saparevabanya.bg.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Услуги

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Консултантска услуга за изготвяне на заявления за подпамагане по ПРСР 2007- 2013, по проекти, организирани чрез следните обособени позиции: Обособена позиция № 1 Проект с наименование: "Рехабилитация на Път ІV - 62084 Сапарева баня - Паничище в участък от км. 3+569.38 до км. 9+147.20; Обособена позиция № 2 Проект с наименование: "Реконструкция и допълващо застрояване на спортен комплекс в УПИ І, кв. 99А по плана на гр. Сапарева баня и помощен спортен терен в УПИ - І, кв. 92 по плана на гр. Сапарева баня"; Обособена позиция № 3 Проект с наименование: "Изграждане на водопровод и канализация на с. Паничище", община Сапарева баня; Обособена позиция № 4 Проект с наименование: "Изграждане на водопровод" Висока зона" Сапарева баня"; Обособена позиция № 5 Проект с наименование: Реконструкция и основен ремонт на на улици в с. Сапарево, с. Овчарци, с. Ресилово", община Сапарева баня; Обособена позиция № 6 Проект с наименование: Реконструкция и основен ремонт на на улици в гр. Сапарева баня", община Сапарева баня; Обособена позиция № 7 Проект с наименование: "Изграждане на сграда за експониране на археологическото и етнографското наследство в УПИ, парцел ІІІ - за училище, кв. 125 по плана на гр. Сапарева баня", община Сапарева баня; Обособена позиция № 8 Проект с наименование: "Изграждане на екопътека с.Овчарци – Ресиловски манастир "Успение Богородично", с. Ресилово" община Сапарева баня; Обособена позиция № 9 Проект с наименование: "Изграждане на екопътека с.Овчарци до параклис „Успение Пресвета Богородица”, с. Овчарци", община Сапарева баня; Обособена позиция № 10 Проект с наименование: "Изграждане на екопътека от храм „Успение Богородично” гр.Сапарева баня до параклис „Успение Пресвета Богородица” с.Овчарци », община Сапарева баня. Дейностите включват: 1.Консултантски услуги за подготовка и окомплектоване на документи за Кандидатстване; 2.Определяне допустимостта на Възложителя в съответствие с изискванията на програмата; 3.Изготвяне на заявлението за подпомагане; 4.Комплектоване на пакета от документи съгласно условията за кандидатстване по мярката; 5.Детайлно определяне и съгласуване с Възложителя на параметрите на проекта в съответствие с конкретните потребности на същия и изискванията на програмата; 6.Калкулиране на разходите и определяне на бюджета; 7.Писмени и устни финансови, счетоводни и юридически консултации по всички съпътстващи документи и декларации и/или кореспонденцията.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

79400000

Описание:

Консултантски услуги по управление и стопанска дейност и свързаните с тях услуги


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Консултантска услуга за подготовка на заявления за подпамагане по ПРСР 2007- 2013, включваща изработване и комплектуване на проектни предложение на Община Сапарева баня за кандидатстване по Програма за развитие на селските райони 2007-2013 г., мярка 321,мярка 322, мярка 313 в целия изискуем обем, в съответствие с Наредба № 25 от 29 юли 2008 г., НАРЕДБА № 24 от 29.07.2008 г., НАРЕДБА № 32 от 12.09.2008 г. за условията и реда за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по мерки 321,322 и 313 от Програмата за развитие на селските райони за периода 2007 - 2013 г. с наименования: Обособена позиция № 1 "Рехабилитация на Път ІV - 62084 Сапарева баня - Паничище в участък от км. 3+569.38 до км. 9+147.20 с прогнозна стойност в размер до 11000.00 лв. без ДДС; Обособена позиция № 2 "Реконструкция и допълващо застрояване на спортен комплекс в УПИ І, кв. 99А по плана на гр. Сапарева баня и помощен спортен терен в УПИ - I, кв. 92 по плана на гр. Сапарева баня" с прогнозна стойност в размер до 3000.00 лв. без ДДС; Обособена позиция № 3 Проект с наименование: "Изграждане на водопровод и канализация на с. Паничище", община Сапарева баня с прогнозна стойност в размер до 10000.00 лв. без ДДС; ; Обособена позиция № 4 Проект с наименование: "Изграждане на водопровод" Висока зона" Сапарева баня" с прогнозна стойност в размер до 3000.00 лв. без ДДС; Обособена позиция № 5 Проект с наименование: Реконструкция и основен ремонт на на улици в с. Сапарево, с. Овчарци, с. Ресилово", община Сапарева баня с прогнозна стойност в размер до 8 000.00 лв. без ДДС; Обособена позиция № 6 Проект с наименование: Реконструкция и основен ремонт на на улици в гр. Сапарева баня", община Сапарева баняс прогнозна стойност в размер до 8 000.00 лв. без ДДС; Обособена позиция № 7 Проект с наименование: "Изграждане на сграда за експониране на археологическото и етнографското наследство в УПИ, парцел ІІІ - за училище, кв. 125 по плана на гр. Сапарева баня", община Сапарева баня с прогнозна стойност в размер до 4500.00 лв. без ДДС; Обособена позиция № 8 Проект с наименование: "Изграждане на екопътека с.Овчарци – Ресиловски манастир "Успение Богородично", с. Ресилово" община Сапарева баня с прогнозна стойност в размер до 4500.00 лв. без ДДС; Обособена позиция № 9 Проект с наименование: "Изграждане на екопътека с.Овчарци до параклис „Успение Пресвета Богородица”, с. Овчарци", община Сапарева баня с прогнозна стойност в размер до 4500.00 лв. без ДДС; Обособена позиция № 9 Проект с наименование: "Изграждане на екопътека от храм „Успение Богородично” гр.Сапарева баня до параклис „Успение Пресвета Богородица” с.Овчарци », община Сапарева баня с прогнозна стойност в размер до 4500.00 лв. без ДДС.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

61000 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

община Сапарева баня

NUTS:

BG415

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

А/Икономически възможности.Минимални изисквания: Участниците трябва да имат реализиран оборот от изпълнени договори с предмет, сходен с предмета на поръчката (консултантски услуги за изпълнение на дейности по изготвяне на заявление за кандидатстване по проекти и програми ,финансирани със средства от ЕС изцяло или частично, и/или държавния бюджет на Р България, и/или други донорски програми, и/или други финансови източници) за последните три приключени финансови години (2010, 2011 и 2012), считано към датата на подаване на офертата, кумулативно, в размер не по-малък от 61 000 лв. без ДДС. При участието на обединение изискването се прилага за обединението като цяло. Доказващи документи: - Копия от годишните отчети за приходите и разходите за последните 3 (три) финансови години (2010, 2011 и 2012 г.), (в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си), оформени съгласно Закона за счетоводството и приложимите нормативни актове, като за участници чуждестранни юридически лица се представят еквивалентни документи, изготвени съгласно приложимото законодателство на страната и когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която участниците са установени, или представяне на ЕИК (в случаите, когато същите са надлежно публикувани в Търговския регистър към Агенция по вписванията). За физическите лица – копия от годишните данъчни декларации. - Информация, съгласно чл. 50, ал. 1, т. 3 от ЗОП за общия оборот и оборота от подобни дейности на участника за последните три финансови години (2010, 2011 и 2012 г.) –образец № 8. Б/Технически възможности. Минимални изисквания: Участниците трябва да са изпълнили най-малко 3 (три) договора с предмет: Kонсултантски услуги за изпълнение на дейности по изготвяне на заявление за кандидатстване по проекти и програми ,финансирани със средства от ЕС изцяло или частично, и/или държавния бюджет на Р България, и/или други донорски програми, и/или други финансови източници през последните 3 приключени финансови години - 2010, 2011 и 2012, считано към датата на подаване на офертата,общо на стойност не по малка от 61 000 лв ; Доказващи документи: Списък с изпълнени договори-Образец №9 с приложени към него копия на най-малко три договора, придружени с Референции за добро изпълнение. В/Минимални изисквания към членовете на екипа на Изпълнителя: За изпълнение на настоящата поръчка , организирана чрез 10 /десет/ обособени позиции/ кандидатът трябва да предложи следните експерти: Главен експерт 1: Ръководител Квалификации и умения: • Висше образование с минимална образователна степен „магистър”, в професионално направление от област „ Право ”; Специфичен професионален опит • Да притежава минимум 3 год. опит в подготовка на проекти, финансирани по програми на ЕС или други донорски/финансови органи. Главен експерт 2:Счетоводител Квалификации и умения: • Висше образование с минимална образователна степен „магистър", по една от следните специалности: счетоводство и контрол/икономика/финанси или еквивалентна; Специфичен професионален опит • Да притежава минимум 3 год. опит в подготовка на проекти, финансирани по програми на ЕС или други донорски/финансови органи. Главен експерт 3:Експерт „Строителство” Квалификации и умения: • Висше образование с минимална образователна степен „магистър", в професионално направление” строителен инженер”. Документи за доказване на професионалната квалификация и опита на експертите:Автобиография (образец №11),придружена от Копия на дипломи и удостоверения за правоспособност/сертификати – за доказване на професионалната квалификация и правоспособност; Копия на трудови/служебни/осигурителни книжки – за доказване на общия професионален опит; Забележка: Всеки един от експертите попълва Декларация за разположение на експертите по образец №12

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Икономически най-изгодна оферта

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:

Показатели за оценяване: (П1) Минимална предложена цена без ДДС – 60%; (П2) Срок за изработване и комплектоване на проектно предложение -40%; Възложителят определя изпълнителя на обществената поръчка въз основа на оценка на офертите по следната методика за оценка: Предложената от кандидата цена за изпълнение на поръчката – максимален брой точки – 60 т. Система за определяне на точките: 1) Кандидатът предложил най-ниска цена получава максимален брой точки. Точките на останалите кандидати се определят по следната формула: П1 = (Най-ниската предложена цена/ Предложената от съответния кандидат цена) х максималния брой точки. Предложеният от кандидата срок за изпълнение на поръчката – максимален брой точки – 40 т. 2) Кандидатът предложил най-кратък срок получава максимален брой точки. Точките на останалите кандидати се определят по следната формула: П2 = (Най-кратък предложен срок/ Предложен от съответния кандидат срок) х максималния брой точки. Комплексната оценка се формира по следната формула: КО = (П1*60% + П2*40)/100% ,където КО е комплексната оценка получил всеки кандидат, П1 е оценката, която ще получи всеки кандидат за дадената от него цена, а П2 е срокът за изграждане на съоръженията, За класиран на първо място и спечелил поръчката се обявява кандидатът получил най-голям брой точки в комплексната оценка.

СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

19/08/2013 17:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

ДА

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Офертата се представя в запечатан непрозрачен плик от участника или от упълномощен от него представител в един оригинал на хартиен носител, лично или по пощата с препоръчано писмо с обратна разписка. Върху плика участникът посочва адрес за кореспонденция, телефон и по възможност факс и електронен адрес. Пликът съдържа три отделни запечатани непрозрачни и надписани плика, както следва:А/ - Плик №1 с надпис -Документи за подбор,съдържащ: • Оферта за участие (списък на документите, съдържащи се в офертата) –Образец № 1; • Данни за лицето, което прави предложението / в случай, че лицето е търговец, вписан в Търговския регистър при агенцията по вписванията, е достатъчно да се посочи ЕИК и/или електронна разпечатка от Търговски регистър за актуален правен статут; • Декларации по чл. 47 от ЗОП (Образци № 4 и 5); Декларацията по Образец № 4се подписва от лицата по чл. 47, ал. 4 от ЗОП, в съотвествие със статута на съответния участник. Когато Участникът в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, декларациите се представят от всяко лице по чл. 47, ал. 4 от ЗОП, за всеки член в обединението.Декларацията по Образец № 5 се подписва от физическите лица, които декларират обстоятелствата, които се отнасят и са приложими за тях.Когато участникът е юридическо лице, е достатъчно подаване на декларация от едно от лицата, които могат самостоятелно да го представляват.В случай, че участникът участва като обединение или консорциум, който не е юридическо лице, декларацията се подписва от всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението. • Административни сведения за участника –Образец № 6; • Декларация за приемане условията на договора –Образец №7; • Информация, съгласно чл. 50, ал. 1, т. 3 от ЗОП за общия оборот и оборота от подобни дейности на участника за последните три финансови години (2010, 2011 и 2012 г.) –образец № 8; • Списък с изпълнени договори-Образец № 9 с приложени към него копия на най-малко три договора, придружени с Референции за добро изпълнение; • Списък на членовете на екипа, отговорен за изпълнението на поръчката - Образец № 10, придружен със следните документи:Автобиография (образец 11);Копия на дипломи и удостоверения за правоспособност/сертификати – за доказване на професионалната квалификация и правоспособност; Копия на трудови/служебни/осигурителни книжки – за доказване на общия професионален опит;Декларация за разположение на експертите- образец 12; • Проект на договор – Образец № 13; • Други документи по преценка на участника. Б/Плик № 2 с надпис „Предложение за изпълнение на поръчката” съдържащ Техническо предложение – образец №2. В/Плик № 3 с надпис „Предлагана цена” съдържащ Ценово предложение - образец №3. Офертата следва да бъде валидна в срок най-малко 90 (деветдесет) календарни дни обявения краен срок за представянето на офертите. Oферта, която не е изготвена, съгласно изискванията на Възложителя, се отстранява от разглеждане и оценяване. Отварянето,разглеждането и оценката на офертите ще се извърши на деня,следващ получаването на офертите. В случай , че е почивен ден на първия работен ден. Определеният за изпълнител участник при подписването на договора е необходимо да представи документи издадени от компетентен орган за удостоверяване липсата на обстоятелствата чл. 47, ал. 1, т. 1от ЗОП и декларация за липсата на обстоятелства по чл. 47, ал. 5 от ЗОП.Допълнителна информация и документи, свързани с поръчката, са публикувани и са на разположение на заинтересованите лица в електронен вид в Профила на купувача на официалната страница на Възложителя – община Сапарева баня - http://www.saparevabanya.bg.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

19/08/2013