Версия за печат

BG-София

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Министерство на правосъдието, ул. Славянска № 1, За: Мария Петрова, Република България 1040, София, Тел.: 02 9237503, E-mail: Maria_Petrova@justice.government.bg, Факс: 02 9813445

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.justice.government.bg.

Адрес на профила на купувача: www.justice.government.bg.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Услуги

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

„Извършване на пощенски и куриерски услуги за нуждите на Министерство на правосъдието по две обособени позиции”, както следва: • Обособена позиция № 1 „Извършване на универсални и неуниверсални пощенски услуги за нуждите на Министерство на правосъдието”. • Обособена позиция № 2 „Извършване на куриерски услуги за нуждите на Министерство на правосъдието”. Участниците могат да подават оферти, както за цялата поръчка, така и за всяка от обособените позиции, но задължително в пълния им обем.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

64100000

Описание:

Услуги на националната поща, куриерски услуги


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Конкретните дейности са описани в Техническото задание. Прогнозна стойност общо по двете обособени позиции е в размер до 65 000 лв. без ДДС.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

65000 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Министерство на правосъдието, гр. София ул. "Славянска" № 1

NUTS:

BG

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Съгласно чл.101в, ал.1 от ЗОП участниците представят оферта, съдържаща следните документи: 1. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан и подпечатан от участника; 2. Оферта - по образец; 3. Документ за регистрация или единен идентификационен код, съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър (заверено от участника копие) - за българско юридическо лице; документ за регистрация на чуждестранно лице, съобразно националното му законодателство (заверено от участника копие), а когато участникът е физическо лице - копие от документ за самоличност; 4. Административни сведения за участника - по образец. 5. Изрично нотариално заверено пълномощно, ако офертата се подава от пълномощник, а не от законовия представител на участника (оригинал или нотариално заверено копие). 6. Когато участникът е обединение, задължително се представя споразумение/ договор за създаване на обединението. Споразумението се представя в оригинал или нотариално заверено копие; 7. Декларации от участника за липса на обстоятелства по чл. 47, ал.1, т. 1 и ал.5 от ЗОП; 8. Документи за техническите възможности и квалификация на участника - списък на основните договори за услуги с предмета на настоящата поръчка, изпълнени през последните три години (2010г., 2011 г., 2012г.), включително стойностите, датите и получателите, придружен с най-малко 2 препоръки за добро изпълнение за всяка обособена позиция– копия, заверени от участника; 9. Участник, който участва за обособена позиция №1 трябва да представи: - индивидуална лицензия за извършване на универсалната пощенска услуга на цялата територия на Република България от оператор, на когото е възложено задължение за извършване на тази услуга или индивидуална лицензия за извършване на услуги, включени в обхвата на универсалната пощенска услуга, издадени от КРС – копие, заверено от участника; - удостоверение за извършване на неуниверсални пощенски услуги, издадено от КРС – копие, заверено от участника. 10. Участник, който участва за обособена позиция №2 трябва да представи удостоверение за извършване на неуниверсални пощенски услуги - куриерски услуги, издадено от КРС – копие, заверено от участника; 11. Сертификат ISO 9001:2008 или еквивалентен, с обхват, аналогичен на предмета на поръчката – копие, заверено от участника; 12. Общите условия на участника по смисъла на чл.21, ал.1 от ЗПУ, съгласуван от КРС - копие, заверено от участника. 13. Декларация от участника, че ще обезпечи извършването на услугата до населените места в страната и до държавите по зони от 1-ва до 4-та (съседни, европейски, извъневропейски държави, отвъдморски територии на Франция, съгласно приложения към техническото задание списък). Декларацията да съдържа техния списък (подписан и подпечатан). Участникът следва да приложи списък и на други държави, до които може да обезпечи извършването на услугите (ако има такива), предмет на обществената поръчка (подписан и подпечатан). За тях също се изготвя ценово предложение по приложените образци; 14. Декларация от участника, съдържаща списък на клоновете/офисите на оператора на територията на страната с посочен адрес/ заверени копия на договори с други оператори за достъп до пощенската им мрежа. 15. Декларация от участника по чл.56, ал.1, т.8 от ЗОП за използване/ неизползване на подизпълнители и списък с имената на подизпълнителите – в офертата по образец. 16. Декларация за съгласие за участие като подизпълнител, ако участникът предвижда подизпълнители - по образец; 17. Проект на договор с попълнени административни данни, подписан и подпечатан на всяка страница; 18. Ценово предложение по обособени позиции - по образец.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:


СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

16/08/2013 17:30

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Цена и условия на плащане: Цената се представя в лева без вкл. ДДС и с вкл. ДДС, като единични цени за отделните услуги, посочени в образеца на ценовата оферта (по обособени позиции), с включени всички разходи за транспортиране, товарене и разтоварване на пратките от и на адреса на възложителя. Заплащането на услуги, които възложителят не е посочил в образеца на ценовата оферта ще се заплащат, съгласно действащите цени в момента на приемането на пратките. - Начин на плащане - в лева, по банков път, в срок от 20 работни дни от представяне на надлежно оформена данъчна фактура-оригинал, издадена въз основа на подготвена количествено-стойностна сметка. Общата стойност по двете обособени позиции е в размер до 65 000.00 лв. (шестдесет и пет хиляди лв.) без вкл. ДДС или 78 000 лв. (седемдесет и осем хиляди лв.) с вкл. ДДС, разпределени по обособени позиции както следва: - За обособена позиция № 1- стойността е в размер до 63 000 /шестдесет и три хиляди/ лв. без ДДС или 75 600 /седемдесет и пет хиляди и шестстотин/ лв. с вкл. ДДС; - За Обособена позиция № 2- стойността е в размер до 2 000 лв./две хиляди/ без ДДС или 2 400 /две хиляди и четиристотин/ лв. с вкл. ДДС. Срок на валидност на офертата: не по-малко от 90 (деветдесет) календарни дни от датата, определена като краен срок за подаване на офертите. Срок за изпълнение на поръчката: 12 месеца от сключване на договора. Всички документи в офертата трябва да бъдат на български език. Документи, представени под формата на копие, да бъдат заверени от участника. При подписване на договор за възлагане на поръчката участникът, определен за изпълнител, е длъжен да представи документи от съответните компетентни органи за удостоверяване липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал.1, т.1 от ЗОП (в оригинал или нотариално заверено копие) и документ за гаранция за изпълнение (в оригинал) в размер на: - за обособена позиция №1 - 1 890 (хиляда осемстотин и деветдесет) лв.; - за обособена позиция №2 – 60 (шестдесет) лв. Представя се под формата на банкова гаранция или платежен документ за внесена по банков път гаранция. Гаранцията за изпълнение под формата на парична сума трябва да бъде внесена по следната сметка на Възложителя: БНБ – Централно управление; Банков код (BIC): BNBGBGSD; Банкова сметка (IBAN): BG44 BNBG 9661 3300 1737 01. Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде под формата на банкова гаранция, тогава в нея трябва да бъде изрично записано, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на възложителя и че е със срок на валидност – най-малко за срока на изпълнение на договора, удължен с 15 календарни дни. При представяне на гаранция под формата на платежното нареждане или банковата гаранция изрично се посочва договорът, за който се представя гаранцията. Задържането и освобождаването на гаранцията за изпълнение се извършва съгласно договора за възлагане на обществената поръчка. Офертата трябва да се представи в запечатан непрозрачен плик лично или от упълномощено по надлежния ред лице, в деловодството на Министерство на правосъдието, ул. Славянска № 1, или по пощата с препоръчано писмо с обратна разписка или чрез куриерска служба всеки работен ден до крайния срок за получаване на оферти, oт 9:00 до 17:30 часа. Върху плика се посочва наименование на поръчката, адрес за кореспонденция, телефон и по възможност факс и електронен адрес. Публичната покана, образците на документи и техническото задание са публикувани на следния електронен адрес: www.justice.government.bg.При постъпване на въпроси по документацията от заинтерисовани лица, отговорите на същите ще бъдат публикувани в сайта на МП на горепосоченият електронен адрес.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

16/08/2013