Версия за печат

BG-София

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Столична община, ул. "Московска" № 33, За: Андрей Стаменов, Милена Сръндева, Република България 1000, София, Тел.: 02 9377530; 02 9377252, E-mail: astamenov@sofia.bg, msrandeva@sofia.bg, Факс: 02 9810340

Място/места за контакт: София, ул. "Париж" № 3

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.sofia.bg.

Адрес на профила на купувача: http:/sofia.bg.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Строителство

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

„Ремонт на помещенията в следните заведения за социални услуги: 1. Столичен общински дневен център за социална интеграция на инвалиди – ул. „Слатинска” № 26-28; 2. Дневен център за хора с психични разстройства – ул. „Екзарх Йосиф” № 59, ет.7; 3. Център за временно настаняване „Св. София” – ж.к. „Захарна фабрика”, бл. 51А; 4. Дирекция „Социални дейности” – бул. „Княгиня Мария Луиза” № 88, ет. 5; 5. Дом за стари хора – „Зона Б5”.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

45000000

Описание:

Строителни и монтажни работи


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Съобразно изискванията. Прогнозната стойност е обща за поръчката е с включен ДДС.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

150000 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Гр. София

NUTS:

BG411

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Изисквания към участниците: 1. Да са реализирали оборот от строителни и монтажни работи, съответстващи на видовете СМР в количествените сметки, не по-малък от 200 000 лева с ДДС за последните три години (2010-2012 г.). 2. Да притежават валидна застраховка „Професионална отговорност”. 3. Да са вписани в регистъра на Камарата на строителите в България за изпълнение на строежи І група – ІІІ-ІV-та категория. 4. Да са внедрили: - система за управление на качеството ISO 9001-2008; - система за управление на околната среда ISO 14001-2004; - система за управление на здравословни и безопасни условия на труд в строителството ОНSАS 18001-2007.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Икономически най-изгодна оферта

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:

І. Показатели за оценка на офертите: А - Предлагана цена - 70 точки. В – Срок за изпълнение - 30 точки. ІІ. Методика за оценка на офертите: Участникът, предложил най-ниска цена - А, получава максимум 70 точки за този показател, а всеки следващ – съответния брой точки, получен от съотношението между най-ниската цена и цената, предложена от съответния участник, по формулата: А = (най-ниска цена/предложена от участника цена)х70 Участникът, предложил най-кратък срок на изпълнение - В, получава максимум 30 точки за този показател, а всеки следващ – съответния брой точки, получен от съотношението между най-краткия срок и срокът, предложен от съответния участник, по формулата: В = (най-кратък срок/предложен от участника срок)х30 Общата оценка за всеки участник (ОО) се получава като сума от получените по показателите точки: ОО = А+В и не трябва да превишава 100 т. Участникът, получил най-висока обща оценка, се класира на първо място.

СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

15/08/2013 17:30

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Всяка оферта трябва да съдържа: 1. Административни сведения за лицето, което прави предложението - Образец № 1, към който да се приложат: а) копие от документ за самоличност - ако участникът е физическо лице; б) посочване на ЕИК по смисъла на Закона за търговския регистър. 2. Ценово предложение - Образец № 2, придружено с остойностени количествени сметки. 3. Срокът на валидност на офертите не трябва да бъде по-кратък от 60 календарни дни, считано от крайния срок за подаване на офертите. 4. Копие на годишен баланс и отчет за приходите и разходите за последните три години (2010-2012 г.). 5. Декларация за оборота от строителните и монтажни работи, съответстващи на видовете СМР в количествените сметки. 6. Копие на валидна застраховка „Професионална отговорност”. 7. Копие от удостоверение от Камарата на строителите в България за изпълнение на строежи І група – ІІІ-ІV-та категория. 8. Копия на валидни сертификати от внедрени: -система за управление на качеството ISO 9001-2008; - система за управление на околната среда ISO 14001-2004; - система за управление на здравословни и безопасни условия на труд в строителството ОНSАS 18001-2007. 9. Линеен график за изпълнението на поръчката, с точно показани - Нвр. (норма време), Тр. (трудоемкост) и брой работници по операции. В линейния график да бъде точно показан шифърът на съответната позиция, съгласно номенклатурата на СЕК, УСН, ТНС и нормативната уредба на страната. 10. Копия на документи, доказващи правоотношението на всички работници в линейния график към участника. 11. Анализни цени на всички оферирани единични цени с точно показани Нвр. (норма време) и шифър на съответната позиция, съгласно номенклатурата на СЕК, УСН, ТНС и нормативната уредба на страната. Офертите за участие се подават в запечатан непрозрачен плик на ул. „Московска” № 33, фронт-офис. Върху плика се посочва: участник, адрес за кореспонденция, телефон, факс и електронен адрес, както и наименование на поръчката. При сключване на договора за обществена поръчка, участникът, определен за изпълнител, е длъжен да представи: а) Свидетелство за съдимост; б) Декларация за липса на обстоятелствата по чл.47, ал.5; в) Документ за платена гаранция в размер на 2% от стойността на договора (без ДДС) в една от следните форми: - парична сума, внесена по IBAN: BG 72 SOMB 9130 33 33008301, BIC: SOMB BGSF, „Общинска банка” АД, клон “Врабча”, ул. ”Врабча” № 6, на името на Столична община, Дирекция “Финанси”; или - банкова гаранция, издадена в полза на Възложителя. Гаранцията за изпълнение се представя единствено от спечелилия участник. Образците и количествените сметки са публикувани на сайта на Столична община - www.sofia.bg, в секция "Електронна община", "Обществени поръчки и съобщения".

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

15/08/2013