ВЪЗЛОЖИТЕЛ:
Столична община, ул. "Московска" № 33, За: Андрей Стаменов, Милена Сръндева, Република България 1000, София, Тел.: 02 9377530; 02 9377252, E-mail: astamenov@sofia.bg, msrandeva@sofia.bg, Факс: 02 9810340
Място/места за контакт: София, ул. "Париж" № 3
Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.sofia.bg.
Адрес на профила на купувача: http:/sofia.bg.
ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:
КРАТКО ОПИСАНИЕ:
„Ремонт на помещенията в следните заведения за социални услуги:
1. Столичен общински дневен център за социална интеграция на инвалиди – ул. „Слатинска” № 26-28;
2. Дневен център за хора с психични разстройства – ул. „Екзарх Йосиф” № 59, ет.7;
3. Център за временно настаняване „Св. София” – ж.к. „Захарна фабрика”, бл. 51А;
4. Дирекция „Социални дейности” – бул. „Княгиня Мария Луиза” № 88, ет. 5;
5. Дом за стари хора – „Зона Б5”.
КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):
45000000
Описание:
Строителни и монтажни работи
КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:
Съобразно изискванията.
Прогнозната стойност е обща за поръчката е с включен ДДС.
ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:
МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
NUTS:
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
Изисквания към участниците:
1. Да са реализирали оборот от строителни и монтажни работи, съответстващи на видовете СМР в количествените сметки, не по-малък от 200 000 лева с ДДС за последните три години (2010-2012 г.).
2. Да притежават валидна застраховка „Професионална отговорност”.
3. Да са вписани в регистъра на Камарата на строителите в България за изпълнение на строежи І група – ІІІ-ІV-та категория.
4. Да са внедрили:
- система за управление на качеството ISO 9001-2008;
- система за управление на околната среда ISO 14001-2004;
- система за управление на здравословни и безопасни условия на труд в строителството ОНSАS 18001-2007.
КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:
Икономически най-изгодна оферта
ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:
І. Показатели за оценка на офертите:
А - Предлагана цена - 70 точки.
В – Срок за изпълнение - 30 точки.
ІІ. Методика за оценка на офертите:
Участникът, предложил най-ниска цена - А, получава максимум 70 точки за този показател, а всеки следващ – съответния брой точки, получен от съотношението между най-ниската цена и цената, предложена от съответния участник, по формулата:
А = (най-ниска цена/предложена от участника цена)х70
Участникът, предложил най-кратък срок на изпълнение - В, получава максимум 30 точки за този показател, а всеки следващ – съответния брой точки, получен от съотношението между най-краткия срок и срокът, предложен от съответния участник, по формулата:
В = (най-кратък срок/предложен от участника срок)х30
Общата оценка за всеки участник (ОО) се получава като сума от получените по показателите точки:
ОО = А+В и не трябва да превишава 100 т.
Участникът, получил най-висока обща оценка, се класира на първо място.
СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:
ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:
ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:
Всяка оферта трябва да съдържа:
1. Административни сведения за лицето, което прави предложението - Образец № 1, към който да се приложат:
а) копие от документ за самоличност - ако участникът е физическо лице;
б) посочване на ЕИК по смисъла на Закона за търговския регистър.
2. Ценово предложение - Образец № 2, придружено с остойностени количествени сметки.
3. Срокът на валидност на офертите не трябва да бъде по-кратък от 60 календарни дни, считано от крайния срок за подаване на офертите.
4. Копие на годишен баланс и отчет за приходите и разходите за последните три години (2010-2012 г.).
5. Декларация за оборота от строителните и монтажни работи, съответстващи на видовете СМР в количествените сметки.
6. Копие на валидна застраховка „Професионална отговорност”.
7. Копие от удостоверение от Камарата на строителите в България за изпълнение на строежи І група – ІІІ-ІV-та категория.
8. Копия на валидни сертификати от внедрени:
-система за управление на качеството ISO 9001-2008;
- система за управление на околната среда ISO 14001-2004;
- система за управление на здравословни и безопасни условия на труд в строителството ОНSАS 18001-2007.
9. Линеен график за изпълнението на поръчката, с точно показани - Нвр. (норма време), Тр. (трудоемкост) и брой работници по операции. В линейния график да бъде точно показан шифърът на съответната позиция, съгласно номенклатурата на СЕК, УСН, ТНС и нормативната уредба на страната.
10. Копия на документи, доказващи правоотношението на всички работници в линейния график към участника.
11. Анализни цени на всички оферирани единични цени с точно показани Нвр. (норма време) и шифър на съответната позиция, съгласно номенклатурата на СЕК, УСН, ТНС и нормативната уредба на страната.
Офертите за участие се подават в запечатан непрозрачен плик на ул. „Московска” № 33, фронт-офис. Върху плика се посочва: участник, адрес за кореспонденция, телефон, факс и електронен адрес, както и наименование на поръчката.
При сключване на договора за обществена поръчка, участникът, определен за изпълнител, е длъжен да представи:
а) Свидетелство за съдимост;
б) Декларация за липса на обстоятелствата по чл.47, ал.5;
в) Документ за платена гаранция в размер на 2% от стойността на договора (без ДДС) в една от следните форми:
- парична сума, внесена по IBAN: BG 72 SOMB 9130 33 33008301, BIC: SOMB BGSF, „Общинска банка” АД, клон “Врабча”, ул. ”Врабча” № 6, на името на Столична община, Дирекция “Финанси”; или
- банкова гаранция, издадена в полза на Възложителя.
Гаранцията за изпълнение се представя единствено от спечелилия участник.
Образците и количествените сметки са публикувани на сайта на Столична община - www.sofia.bg, в секция "Електронна община", "Обществени поръчки и съобщения".
СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА: