ВЪЗЛОЖИТЕЛ:
Министерство на образованието и науката, бул. "Княз Дондуков" № 2А, За: Мариана Паленкова - координатор по ПРОЕКТ BG051РО001-4.1.07, Република България 1000, София, Тел.: 02 9217666, E-mail: m.palenkova@mon.bg, Факс: 02 9217597
Място/места за контакт: гр. София, бул. "Княз Дондуков" № 2А
Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.mon.bg/news-home/.
Адрес на профила на купувача: http://www.mon.bg/left_menu/contracts/.
ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:
КРАТКО ОПИСАНИЕ:
Процедурата се провежда във връзка с изпълнението на дейност 5 „Създаване на благоприятна среда в училищата и детските градини за адаптивно обучение на деца със специални образователни потребности (СОП)”.
Провеждане на годишни национални обучителни лагери, в които ще бъдат обхванати минимум 220 деца със СОП, 80 деца без СОП и 40 родители, разпределени в четири смени за времето до 15 септември 2013 г. по график, приложен към настоящата поръчка . Всяка смяна е с продължителност 5 нощувки (6 дни). Участникът е длъжен да предвиди допълнително леглова база за 10 учители и 5 обучители на смяна, като разходите за тях не са за сметка на средствата по настоящата процедура.
Проектът предвижда чрез реализирането на тази дейност да се създаде модел за ефективно сътрудничество и обмяна на опит на областно и национално равнище, да се осъществят дейности за развиване на творческия потенциал на учениците със СОП и за формиране у тях на умения за работа в екип, както и да се осъществи информиране на родителите за различни методи и начини за преодоляване на затрудненията и изолацията на децата със СОП.
Децата със СОП ще усвоят практически знания и умения за общуване, които ще подпомогнат техния независим живот в бъдеще. Работейки в екип и в неформална обстановка, ще се създадат условия за преодоляване на социалното им изключване. Те ще покажат своите способности, което ще повиши тяхното самочувствие и себеуважение.
КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):
63500000
Описание:
Услуги на туроператори и на туристически агенции; спомагателни туристически услуги
КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:
Провеждане на годишни национални обучителни лагери, в които ще бъдат обхванати минимум 220 деца със СОП, 80 деца без СОП и 40 родители.
ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:
МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
на територията на Република България
NUTS:
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
1.Дейностите , които следва да бъдат изпълнени за всеки лагер, са:
1.1. Настаняване:
Участникът следва да предложи база с не по-малко от 100 легла с достъпна архитектурна среда, или стаите да са на първи (приземен) етаж, за да са достъпни за минимум 5 инвалидни колички на смяна. Стаите трябва да са с 3 или 4 легла със самостоятелни санитарни възли, телевизор и климатик. Настаняването и напускането на хотелската база следва да може да се извършва по всяко време на деня.
1.2. Хранене:
Да бъдат осигурени закуска, обяд, вечеря. Да бъдат предложени варианти на еднодневно меню за закуска, обяд и вечеря. Изпълнителят е длъжен да осигури закуска в деня на заминаването и обяд и вечеря в деня на пристигането
Храненето следва да отговаря на изискванията, определени от действащото законодателство и/или от специализирани държавни контролни органи.
1.3. Медицинско обслужване:
Да се осигури оборудван медицински кабинет с квалифицирана медицинска помощ и линейка на 24-часово разположение на територията на комплекса.
1.4. Занятия:
Необходимо е базата да разполага със собствени или наети помещения/ателиета за изобразителни изкуства, музика, спортни игри на обособена спортна площадка. Необходимо е базата да разполага със зала за занимания и обучения, която да е с капацитет минимум 100 седящи места. По време на лагера ще се провеждат обучителни занятия по два пъти на ден за децата, сутрин по 2 часа и след обяд по 2 часа, от обучители на партньор по проекта.
1.5. Плаж:
Да има прилежаща плажна ивица на не повече от 300 м от основната сграда с осигурени безплатни чадъри и плажът да разполага със спасителна служба.
1.6.Транспорт:
Изпълнителят поема транспортните разходи в двете посоки (пристигане и отпътуване) за всеки ученик и родител. Участниците в лагер школите ще бъдат ученици и родители пропорционално разпределени от 28 области.
1.7.Изисквания и доказателства за икономическо и финансово състояние и техническите възможности и/или квалификация на участника.
1.7.1. Участниците в процедурата трябва да отговарят на следното изисквания: да има опит в осигуряването на условия за провеждане на лагер-школи или „зелени училища” за деца и ученици, свързани с настаняване, изхранване за последните 3 (три) години (2010 г., 2011 г. и 2012 г.), като следва да е изпълнил успешно поне 3 (три) договора, сходни с предмета на поръчката, и да има оборот от услугите, сходни с предмета на поръчката - не по-малко от 130 000 лв. без ДДС, в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си;
- Участникът следва да представи списък на договорите за услуги, изпълнени през последните 3 години, считано до крайния срок за подаване на оферти, сходни с предмета на настоящата поръчка, със съответно относими към тях референции за добро изпълнение, и/или фактури, и/или приемо-предавателни протоколи;
- Участникът следва да е изпълнил успешно през последните 3 /три/ години, считано до крайния срок за подаване на оферти минимум 3 договора за предоставяне на услуги по настаняване и целодневно хранене за минимум 100 деца и ученици или младежи с образователна институция;
1.7.2. Участниците доказват икономическото си и финансово състояние, като представят следните документи:
- Информация за общия оборот и за оборота от услугите, сходни с предмета на поръчката за последните три години (2010 г., 2011 г. и 2012 г.) години, в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си – по образец.
- Съставните части на годишните финансови отчети за последните три финансови години (2010 г., 2011 г. и 2012 г.): баланс, отчетите за приходите и разходите – копие заверено от участника, в зависимост от датата на която участникът е учреден или е започнал дейността си.
ПРОДЪЛЖАВА В ПОЛЕТО "ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ
КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:
Икономически най-изгодна оферта
ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:
Прилаганият критерий за оценка на офертите е „икономически най-изгодна оферта”. Крайното класиране на допуснатите до участие оферти се извършва на база комплексна оценка за всяка оферта. Офертата, получила най-висока комплексна оценка, се класира на първо място.
Комплексната оценка се формира като сбор от 2 основни компонента: оценка на техническото предложение и оценка за цена.
Максималната възможна комплексна оценка на офертата е 100 т.
І. Оценка на техническото предложение
Оценката на техническото предложение се формира като сума от броя на точките по посочените по-долу пет показателя, като максималният възможен брой точки за оценка на техническото предложение е 60 точки.
1. Достъпност на легловата база
Предложено настаняване на всички участници на първи (приземен) етаж с максимален брой точки – 15;
Настаняване на участниците на различни етажи с максимален брой точки – 5.
2. Меню
Осигуряване на три или повече варианта на меню за всеки ден за закуска, обяд и вечеря с максимален брой точки – 10;
Осигуряване на два варианта на меню за всеки ден за закуска, обяд и вечеря с максимален брой точки – 3;
Осигуряване на един вариант на дневно меню на меню за всеки ден за закуска, обяд и вечеря с максимален брой точки – 1;
3. Помещения за провеждане на дейности
Предложени 4 и повече обособени работни кабинета/ателиета с максимален брой точки – 10;
Предложени минимум 2 и повече работни кабинета/ателиета с максимален брой точки – 5.
4. Спортни площадки и съоръжения
Предложени общо 3 спортни площадки и спортни зали с уреди с максимален брой точки – 10;
Предложени общо 2 спортни площадки и спортни зали с уреди с максимален брой точки – 8;
Предложена 1 спортна площадка с максимален брой точки – 2.
5. Допълнителни услуги за осмисляне на свободното време на учениците
Предложени 8 и повече вида занимания за учениците с максимален брой точки – 15;
Предложени 3 и повече вида занимания за учениците с максимален брой точки – 5;
Не предложени видове занимания с максимален брой точки – 1.
Обща максимална оценка за техническо предложение с максимален брой точки – 60.
ІІ. Оценка за цена
Оценката за цена се образува по следната формула:
минималната предложена цена (без ДДС)
Оценка за цена = -------------------------------------------------------- х 40
цената, предложена в оценяваната оферта (без ДДС)
ІІІ. Комплексна оценка на офертата
Получените оферти се оценяват по следната формула:
Комплексна оценка на офертата = Оценка на техническо предложение + Оценка за цена
Максималният възможен брой точки за комплексна оценка на офертата е 100 т.
Офертата, получила най-висока комплексна оценка, се класира на първо място.
СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:
ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:
ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:
1.8. Изисквания към документите в офертата
1.8.1. Списък на представените документи, попълнен, подписан и подпечатан от участника в свободен текст;
1.8.2. Предложение по образец Приложение № 1, приложен към документацията;
1.8.3. Декларация за запознаване с условията на поръчката – изготвена в съответствие с образеца от настоящата документация, подписана от участника Приложение № 4 приложен към документацията;
1.8.4. Посочен ЕИК или Удостоверение за актуално състояние на участника (само в случаите, когато участникът не е вписан в Търговския регистър и не разполага с ЕИК), издадено от компетентен орган, когато той е българско юридическо лице, или друг еквивалентен документ на чуждестранно лице съобразно националното му законодателство. Удостоверението за актуално състояние се представя в оригинал или заверено от участника копие и следва да бъде издадено не по-рано от 3 /три/ месеца преди датата на представяне на офертата; когато участникът е физическо лице – копие от документ за самоличност – заверено от участника копие. Когато участникът в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице указаните документи трябва да са издадени от компетентния орган в страната, в която участникът е установен и да се представят в официален превод на български език.
1.8.5. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1 и чл. 47, ал. 2, т. 2, т.2а и т.5, от ЗОП – попълва се, подписва се и се подпечатва приложения към настоящата документацията образец (Приложение № 5) в съответствие с чл. 47, ал. 4 от ЗОП.
1.8.6. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 5 от ЗОП– подписва се и се подпечатва приложения към настоящата документация образец (Приложение № 11). Декларацията се попълва от лицата по чл. 47, ал. 4 от ЗОП.
Допълнителна информация и пакет документация може да се намери и свали от интернет страницата на Възложителя, в раздел "Профил на купувача".
СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА: