ВЪЗЛОЖИТЕЛ:
Дирекция "Национален парк Централен Балкан" Габрово, ул. "Бодра смяна" № 3, За: Генчо Илиев, Ирена Цонева, Република България 5300, Габрово, Тел.: 066 801277, E-mail: project@centralbalkan.bg, Факс: 066 801277
Място/места за контакт: Централен офис
Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.centralbalkan.bg.
Адрес на профила на купувача: www.centralbalkan.bg.
ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:
КРАТКО ОПИСАНИЕ:
„Доставка на хартия, офис продукти и принадлежности” за нуждите на Проект DIR 5113325-12-109 „Централен Балкан – парк за всички”, финансиран от Оперативна програма “Околна среда 2007-2013 г.”, с две обособени позиции:
Обособена позиция 1: „Доставка на изделия от хартия (рециклирана хартия или произведена от fsc сертифицирани гори)
Обособена позиция 2: „Доставка на офис продукти и принадлежности"
ПО ЗАЯВКА НА ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ
КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):
30192000, 30197000, 30199000
Описание:
Принадлежности за офиса
Дребно офис оборудване
Артикули от хартиената промишленост и други хартиени изделия
КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:
За обособена позиция 1 и за обособена позиция 2 съгласно посоченото в Техническата спецификация
ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:
МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
гр. Габрово, ул. "Бодра смяна" № 3 - Централен офис на Дирекция "Национален парк Централен Балкан"
NUTS:
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
Периодични доставки на хартия, офис продукти и принадлежности с добро качество, съгласно условията и сроковете, определени от Възложителя. Количеството и вида на материалите, пердмет на настоящата поръчка са подробно описани в документацията на поръчката, публикувана на страницата на Дирекция "Национален парк Централен Балкан" - www.centralbalkan.bg/Администрация/Управление/Обяви, конкурси, поръчки/Обществени поръчки
КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:
ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:
СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:
ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:
ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:
1. Списък на документите, съдържащи се в офертата, поставен в началото на офертата (подписан от участника) с включени административни сведения за участника;
2. Копие от документа за регистрация или ЕИК съгласно чл.23 от ЗТР, когато участникът е ЮЛ или ЕТ; копие от документа за самоличност, когато участникът е ФЛ. Когато участникът в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, документът трябва да е издаден от компетентния орган в страната, в която участникът е установен и да се представи в официален превод на български език;
3. Декларация по чл. 47, ал. 1, т. 1, и ал.5 т. 1 от Закона за обществените поръчки (по образец);
4. Декларация по чл. 47 ал.5, т.2 от Закона за обществените поръчки;
5. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 8 от ЗОП (по образец).
6. Декларация за съгласие за участие като подизпълнител (по образец).
7. Декларация по чл. 56, ал. 1 т. 12 от ЗОП, (по образец).
8. Проект на договор (по образец) - не се попълва.
9. Техническо предложение за изпълнение на поръчката (по образец) за обособена позиция 1 и за обособена позиция 2.
10. Ценово предложение за изпълнение на поръчката (по образец) за обособена позиция 1 и за обособена позиция 2.
11. Банкова гаранция за участие (по образец).
12. Банкова гаранция за изпълнение на договора (по образец).
Моля изпращайте вашите оферти на адрес гр. Габрово, ул. "Бодра смяна" № 3 в запечатан непрозрачен плик с надпис: „Оферта за участие в обществена поръчка обявена с публична покана, с предмет: „Доставка на хартия, офис продукти и принадлежности” за нуждите на Проект DIR 511332512109 „Централен Балкан – парк за всички”, име на участника, адрес, телефон, факс и електронна поща.
СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА: