Версия за печат

BG-Попово

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Община Попово, ул. "Ал. Стамболийски" № 1, За: Нонка Колева- младши експерт; Владимир Иванов- технически сътрудник проект, България 7800, Попово, Тел.: 0608 40234; 0608 40216, E-mail: obstina@popovo.bg, Факс: 0608 40024

Място/места за контакт: стая 211, стая 216

Интернет адрес/и:

Адрес на профила на купувача: http://www.popovo.bg.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Услуги

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Избор на изпълнител за „Информация и публичност“ по проект: „ПОВИШАВАНЕ НА КВАЛИФИКАЦИЯТА НА СЛУЖИТЕЛИТЕ В ОБЩИНА ПОПОВО”, Приоритетна ос ІІ. „Управление на човешките ресурси”, 2.2 „Компетентна и ефективна държавна администрация” по Бюджетна линия BG051PO002/12/2.2-07по ОПАК по Договор № А12-22-123/05.04.2013г.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

22462000, 22120000, 22140000, 22150000

Описание:

Рекламни печатни материали
Публикации
Диплянки
Брошури


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Дейността се изпълнява, съгласно Приложение: „Задължения на бенефициентите за осигуряване на информация и публичност“, приложено към комплекта документи за кандидатстване по процедурата. Основната цел е подпомагане на дейността на Възложителя при разпространение на информация и публичност. Дейностите включват: •Провеждане на 2 пресконференции с подготовка на 60 комплекта материали за участниците за двете пресконференции (папки, химикалки, CD), две кафе паузи за участниците в пресконференциите; •Изработване и поставяне на информационна табела; •Изработване и поставяне на информационни плакати- 50 бр (формат А3) Максимална стойност за подготовка на 60 комплекта материали за участниците в двете пресконференции ( папки, химикали, CD) - 250 лв. без ДДС или 300 лв. с ДДС. Максимална стойност за две кафе паузи за участниците в пресконференциите – 416.67 лв. с ДДС или 500.00 лв. с ДДС. Максимална стойност за изработване и поставяне на информационна табела – 208.33 лв. без ДДС или 250 лв с ДДС. Максимална стойност за изработвяне и поставяне на информационни плакати- 50 броя ( формат А3) – 250лв. без ДДС или 300 лв. с ДДС.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

1125 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Общинска администрация, гр. Попово

NUTS:

BG334

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Икономически и финансови изисквания: Общият оборот на участника, сходни дейности за последните 3 (три) финансови години 2010г, 2011г и 2012г., или в зависимост от датата на която участникът е учреден или е започнал дейността си, според официалните си счетоводни документи да бъде минимум 3 000 (три хиляди) лева с ДДС. Технически изисквания: Участникът да е изпълнил поне един договор със сходни дейности, които са обект на настоящата поръчка, за последните 3 (три) години, считано от крайния срок за подаване на офертата. Поръчката да се изпълни при спазване изискванията на Възложителя, посочени в Техническата спецификация -приложение 1 и приложение 13 - Задължения на бенефициентите за осигуряване на информация и публичност, неразделна част от документацията. Офертите се събират под формата на писмени предложения, изготвени в отговор на поканата на Възложителя и трябва да съдържат: Всяка оферта се представя в непрозрачен запечатан плик, съдържащ: Оферта – Образец №1; Списък на документите, съдържащи се в офертата – Образец №2; Заверено копие на удостоверение за актуално състояние или Декларация за първоначална регистрация или пререгистрация в Агенцията по вписванията съгласно Закона за Търговския регистър, в случай че участникът е вписан в Търговския регистър при Агенцията по вписванията - за българско юридическо лице или ЕТ, а когато участникът е физическо лице - копие от документ за самоличност; Административни сведения – Образец №3; Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1 и ал. 2, т. 2 и 5 от ЗОП – Образец №4; Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 2 и 3, ал. 2, т. 1 и 3 и ал. 5, т. 2 от ЗОП – Образец №5; Доказателства за икономическото и финансовото състояние: -копие от отчетите за приходите и разходите за последните 3 (три) приключени финансови години (2010, 2011г и 2012г.), или в зависимост от датата на която участникът е учреден или е започнал дейността си според официалните си счетоводни документи; Доказателства за техническите възможности по чл. 51 от ЗОП: Справка – списък на изпълнените договори за услуги, сходни с предмета на поръчката, изпълнени през последните 3 години (2010, 2011г и 2012г.), приключени към датата на подаване на офертите – по Образец. Придружена от копия на минимум един договор и референция; Декларация за участие на подизпълнители, ако участникът предвижда такива и делът на тяхното участие - Образец №6; Декларация за съгласие от подизпълнител – Образец №7; Декларация, че участникът е запознат с всички обстоятелства и условия на обществената поръчка – Образец №8; Декларация по чл.56 ал.1 т.12 от ЗОП, че участникът е съгласен с проекта на договор – по Образец ; Проекто-договор; Нотариално заверено пълномощно на лицата подписали офертата, в случай, че нямат представителни функции; Нотариално заверено Споразумение за създаване на обединение, когато е приложимо; Техническо предложение; Ценово предложение

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:


СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

05/08/2013 16:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

ДА

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Образците за попълване от участниците, са публикувани на електронната страница на Възложителя : www.popovo.bg / рубрика: „Профил на купувача“

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

05/08/2013