Версия за печат

BG-гр. Сапарева баня

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Община Сапарева баня, ул. Германея № 1, За: Елена Джоргова, България 2650, гр. Сапарева баня, Тел.: 0707 23378, E-mail: sap_obа@abv.bg, Факс: 0701 47918

Място/места за контакт: Общинска администрация - гр. Сапарева баня

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.saparevabanya.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.saparevabanya.bg.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Строителство

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Избор на изпълнител за изграждане на противопожарни съоръжения за превенция – 4 броя наблюдателни кули и 3 броя изкуствени водоизточници по проект „Превенция на горските територии в община Сапарева баня от пожари”, финансиран по мярка 226 „Възстановяване на горския потенциал и въвеждане на превантивни дейности” на Програма за развитие на селските райони по договор 10/226/00312 от 11.04.2013 г.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

45300000

Описание:

Строителни и монтажни работи на инсталации


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Изграждане на противопожарни съоръжения за превенция – 4 броя наблюдателни кули и 3 броя изкуствени водоизточници на обща стойност 232 379.46 лв. без ДДС.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

232379 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

гр. Сапарева баня

NUTS:

BG415

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Минимални изисквания относно техническите възможности и/или квалификацията:1. Кандидидатите да притежават опит в една или повече от следните области: а) строителство на обекти, свързани с предпазване при природни бедствия и аварии; б) строителство на съоръжения от ландшафтната архитектура в горски територии; в) строителство на съоръжения от водната и инженерна инфраструктура.Документ за доказателство: образец 11;2. Кандидатда са вписани в Регистъра на Камарата на строителите в България или релевантна регистрация от съответен акредитивен орган, в случай на кандидатът не е българско юридическо лице;Документ за доказателство: заверено копие от удостоверение от КСБ или еквивалент;3. Всеки участник трябва да разполага с ръководен и технически персонал за изпълнение на поръчката – минимум със следните технически специалисти:3.1. Ръководителя на техническия екип да има професионален опит поне 5 години и да бъде дипломиран магистър инженер по едно следните направления „ВиК” или „ХТС” или техни еквиваленти; доказателство: автобиография, заверено копие на диплома за придобита квалификационна степен или еквивалент, заверено копие на трудова и/или осигурителна книжка доказваща професионалния опит;3.2. специалист по „изграждане на конструкции” - да има професионален опит поне 3 години и да бъде дипломиран магистър инженер по направление „горско стопанство”, „ПГС” или еквивалент; доказателство: автобиография, заверено копие на диплома за придобита квалификационна степен или еквивалент, заверено копие на трудова и/или осигурителна книжка доказваща професионалния опит;3.3. специалист по противопожарна безопасност с професионален опит поне 3 години по едно следните направления „Пожарогасителна дейност” или „Държавен противопожарен контрол”, да бъде дипломиран магистър инженер.доказателство: автобиография, заверено копие на диплома за придобита квалификационна степен или еквивалент, заверено копие на трудова и/или осигурителна книжка доказваща професионалния опит;3.4. Координатор по безопасност и здраве, който да притежава съответните удостоверения и е с не по-малко от 3 години професионален опит.доказателство: автобиография, заверено копие на диплома за придобита квалификационна степен или еквивалент, заверено копие на трудова и/или осигурителна книжка доказваща професионалния опит, удостоверение от КИИП или еквивалент;4.Участниците трябва да разполагат с необходимата техника минимум: един багер, товарни автомобили самосвали - 2 броя обезпечаващи изпълнението на поръчката - Декларация за техническо оборудване- образец №17.Минимални икономически и финансови изисквания: 1. Минимален оборот от строителство, общо за последните три години (2010, 2011, 2012) в зависимост от датата на която кандидатът или участникът е учреден или е започнал дейността си – 350 000 лева без ДДС. Изискването за представяне на доказателства за три години не важи за фирми, които нямат към момента на подаване на офертата три години от регистрацията си, като същите представят доказателства за толкова финансови години колкото са изтекли от регистрацията им.В случай ,че по обективни причини(новорегистрирани участници), участникът не може да представи справка по отношение на общ оборот от извършени услуги във връзка с предмета на поръчката за последните 3 години, той следва да представи доказателства за размера на оборота от датата на регистрацията си до датата на представяне на офертата. В случай, че участникът участва като обединение/консорциум, изброените по-горе изисквания се прилагат за обединението (консорциум и др.) като цяло.Документ за доказателство: заверено копие от баланса и отчета за приходите и разходите на фирмата за последните три финансови години (2010, 2011, 2012) или еквивалент съгласно националните счетоводни стандарти в съответното законодателство по регистрацията на участника, в зависимост от датата на която участника е учреден или е започнал дейността си. Представя се копие на ОПР или баланси заверено от управителя с гриф „вярно с оригинала”.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Икономически най-изгодна оферта

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:

Оценяването на офертите ще се извършва по критерия за икономически най-изгодна оферта, като на първо място се класира участникът, на който офертата е оценена най-високо. Изискване към офертата на кандидатът: 1) цена за изграждане на съоръженията – с тежест в общата оценка – 60%; 2) срок на изграждане в календарни дни (мин. срок 120 календарни дни за изграждане на съоръженията) – с тежест в общата оценка 40%; Възложителят определя изпълнителя на обществената поръчка въз основа на оценка на офертите по следната методика за оценка: Предложената от кандидата цена за изпълнение на поръчката – максимален брой точки – 60 т. Система за определяне на точките: 1) Кандидатът предложил най-ниска цена получава максимален брой точки. Точките на останалите кандидати се определят по следната формула:КЦ = (Най-ниската предложена цена/ Предложената от съответния кандидат цена) х максималния брой точки.Предложеният от кандидата срок за изпълнение на поръчката – максимален брой точки – 40 т.2) Кандидатът предложил най-кратък срок получава максимален брой точки. Точките на останалите кандидати се определят по следната формула:КС =(Най-кратък предложен срок/ Предложен от съответния кандидат срок) х максималния брой точки.Комплексната оценка се формира по следната формула: О = (КЦ *60% + КС *40%) / 100%, където О е комплексната оценка получил всеки кандидат, КЦ е оценката, която ще получи всеки кандидат за дадената от него цена, а КС е срокът за изграждане на съоръженията, За класиран на първо място и спечелил поръчката се обявява кандидатът получил най-голям брой точки в комплексната оценка.

СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

06/08/2013 17:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

ДА

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Офертата трябва да съдържа: Плик 1 "документи за подбор": 1. Списък на документите съдържащи се в офертата на участника. 2. Попълнена оферта от участника, подписана от участника по образец №1; 3. Копие от документа за регистрация или единен идентификационен код съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец. 4. Административни сведения (образец №9 ). 5. При участници обединения – документ, подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва представляващият (в процедура за възлагане на обществена поръчка едно физическо или юридическо лице може да участва само в едно обединение, съгласно чл. 55, ал. 6 от ЗОП). 6. Заверени копия от валидни удостоверения/талони за вписване в Централния професионален регистър на строителя съгласно чл. 5 от Правилника на ЦПРС към КСБ или еквивалент, даващо право да се извършват строежи от минимум четвърта и пета категория от първа група и строежи от пета група; 7. Копие от застраховки, съгласно чл.171 от ЗУТ за задължително застраховане в проектирането и строителството, валидна към датата на подаване на офертата за участие в настоящата процедура – копие, заверено от участника. 8. Доказателства за техническите възможности по чл. 51 от ЗОП:8.1 Декларация за техническо оборудване- образец №17; 9. Декларации за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, 2 и 5 от ЗОП ( образец №4, образец №18, образец №5);10. Декларация за участие на подизпълнител - по образец №7 (ако е приложимо) и Декларация от подизпълнител - по образец №8(ако е приложимо/) за наличие на подизпълнители, за вида на работите, които те ще извършват, дела на тяхното участие, както и за съгласието им. При наличие на подизпълнители, документите по по т. 3, 4, 6, 7 и 9 се представят за всеки един, като изискванията към тях се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие.11. Декларация, която удостоверява, че теренът е посетен образец №15).12. Декларация за запознаване с обстоятелствата и условията за изпълнение – образец №6;13. Доказателства относно персонала – (Декларация за персонал - образец №14; Декларация за работна ставка- образец №16; Автобиографии - образец №10 за екипа от експерти, с необходимите приложения.; Декларация от експерт за съгласие за участие в екипа - образец №12) 14. Справка - декларация с информация за основните договори на фирмата през последните 5 години (2008, 2009, 2010, 2011, 2012) в поне една от посочените области и поне 2 броя договори и съответните препоръки към договорите за добро изпълнение –образец №11.15. Информация за общия оборот от дейността, изпълнен за последните три години – образец №13. Представят се заверени копия на баланса и отчета за приходите и разходите на фирмата за последните 3 години- 2010, 2011 и 2012 г. или еквивалент, съгласно националните счетоводни стандарти в съответното законодателство по регистрацията на участника, в зависимост от датата на която участникът е учреден или е започнал дейността си.16.Подписан от участника и подпечатан на всяка страница проект на договор по приложен образец №19.Плик № 2 с надпис „Предложение за изпълнение на поръчката” съдържа следните документи: Техническо предложение, съдържащо срок за изпълнение на предмета на поръчката,технологично-строителна програма и Линеен календарен график за изпълнение на СМР дейностите,предвидени за обекта (образец №2) и Плик № 3 с надпис „Предлагана цена” съдържа следните документи, изискани от Възложителя: 1. Ценово предложение (образец №3 ). 2. Количествено-стойностна сметка (Приложения – КСС – 5броя).Оферта, която не е изготвена, съгласно изискванията на Възложителя, се отстранява от разглеждане и оценяване.Отварянето,разглеждането и оценката на офертите ще се извърши на деня,следващ получаването на офертите. В случай , че е почивен ден на първия работен.При подписването на договора,участникът задължително представя документ за внесена гаранция за изпълнение в размер на 3% от стойността на договора.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

30/07/2013