Версия за печат

BG-Балчик

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Община Балчик, пл. "21-ви Септември" № 6, За: Димитрин Димитров - директор дирекция ТЕМСЕ, България 9600, Балчик, Тел.: 0579 72070, E-mail: mayor@balchik.bg, Факс: 0579 74117

Място/места за контакт: Николай Ангелов

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.balchik.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.balchik.bg/bg/infopage/1056-%D0%BF%D1%83%D0%B1%D0%BB%D0%B8%D1%87%D0%BD%D0%B8-%D0%BF%D0%BE%D0%BA%D0%B0%D0%BD%D0%B8.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Услуги

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Предмет на настоящата обществена поръчка е: "Изработка на материали свързани с осигуряване на публичност по проект "РибАрт фест Балчик", финансиран по Оперативна програма за развитие на сектор "Рибарство" 2007-2013 г., мярка 4.1 "Развитие на рибарските области", прдмярка 4.1.А "Финансова подкрепа за прилагане на местните стратегии за развитие и покриване на текущите разходина рибарските групи" по приоритента ос № 4 "Устойчиво развитие на рибарските области". Мерките за информация и публичност, предоставени от Изпълнителя, трябва да отговарят на Изискванията по Оперативна програма за развитие на сектор "Рибарство" 2007-2013г. и да включват следните дейности: •Информационен трансперант – 1 бр.; • Билборд – 1 бр.; • Информационна табела – 1 бр.; • Брошури – 200 бр.; • Стикери за оборудване – 1000 бр. Всички необходими документи и информация за горепосочените дейности ще бъдат предоставени на Изпълнителя след подписване на договора. При изпълнение на задълженията си, Изпълнителят е длъжен да спазва изискванията на Възложителя и указанията на УО на ОПРСР. Пълният обхват и изчерпателното изброяване на дейностите, дължими от Изпълнителя, всички указания, техническата спецификация и образците към настоящата публична покана са достъпни на интернет адреса на Възложителя: www.balchik.bg, раздел "обяви", подраздел "публични покани".

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

22462000

Описание:

Рекламни печатни материали


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Информационен трансперант за зала -1бр.; Билборд - 1бр.; Информационна табела - 1бр.; Брошури за представяне на дейностите по проекта - 100 бр.; Брошури за представяне на постигнатите резултати по проеста - 100 бр.; Стикери за оборудване - 1000 бр.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

2900 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

гр. Балчик, община Балчик, област Добрич

NUTS:

BG332

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

В процедурата за възлагане на обществена поръчка по реда на чл. 14, ал. 4, т. 2 от ЗОП, оферта могат да подадат всички заинтересовани лица. Заинтерeсовани лица са български или чуждестранни физически или юридически лица, включително техни обединения, които отговарят на определените в Закона за обществените поръчки и предварително обявените от Възложителя условия. 1. Минимални изисквания за икономическо и финансово състояние: Участникът трябва да е изпълнил минимум 2 (два) договора, за услуги, които са сходни с предмета на договора, през последните три години, считано до датата, определена като краен срок за представяне на офертите, придружени от минимум две референции за добро изпълнение. Пълният обхват и изчерпателното изброяване на минималните изисквания за изпълнение на поръчката, както и документите доказващи покриването на мин. изисквания са уточнени в указанията, към настоящата публична покана и са достъпни на интернет адреса на Възложителя: www.balchik.bg, раздел "обяви", подраздел "публични покани", заедно с техническата спецификация и образците, необходими за подготвянето на офертата.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:


СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

29/07/2013 16:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

ДА

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Документацията съдържа: 1. Публична покана (по образец на АОП); 2. Изисквания и указания за подготовка на офертата, реда и условията за провеждане на процедура за възлагане на обществена поръчка по реда на чл. 14, ал. 4, т. 2 от ЗОП; 3. Техническа спецификация; 4. Проект на договор; 5. Задължителни образци съгласно изискванията на ЗОП и на Възложителя за подаване на оферта; Община Балчик предоставя пълен свободен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата, която може да бъде намерена и получена от интернет адреса на Възложителя: www.balchik.bg, раздел "обяви", подраздел "публични покани". Със свободното изтегляне на документацията, заинтересованите лица приемат условието сами да се запознават от същото място за публикувани от Възложителя промени и/или допълнения. Място и срок за подаване на оферти: - Офертата се представя от участника или от упълномощен от него представител лично или по пощата с препоръчано писмо с обратна разписка или по куриер с обратна разписка на адрес: Област Добрич, община Балчик – гр. Балчик, пл. „21 Септември” № 6, сградата на общинската администрация; - Срокът за подаване на офертите е съгласно настоящата Публична покана за обществена поръчка; - Всеки участник следва да осигури своевременното получаване на офертата от възложителя; - До изтичане на срока за получаване на оферти, всеки участник може да промени, допълни или оттегли офертата си; - Оттеглянето на офертата прекратява по-нататъшното участие на участника в процедурата; - Допълнението и промяната на офертата трябва да отговарят на изискванията и условията за представяне на първоначалната оферта, като върху плика бъде отбелязан и текст „Допълнение/Промяна на оферта (с входящ номер)” Приемане на оферти / връщане на оферти - При подаване на офертата и приемането й върху плика се отбелязва входящ номер, дата и час на постъпване и посочените данни се записват във входящ регистър. За подаването на офертата на участника се издава документ; - Оферти, които са представени след изтичане на крайния срок за получаване или в незапечатан, прозрачен или скъсан плик, не се приемат за участие в процедурата и се връщат незабавно на участниците. Тези обстоятелства се отбелязват във входящия регистър.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

26/07/2013