Версия за печат

BG-Велико Търново

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Национален военен университет "Васил Левски", бул.България № 76, За: подп. Красимир Йорданов Кирилов, България 5006, Велико Търново, Тел.: 062 618850, E-mail: pur@nvu.bg, Факс: 062 618899

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.nvu.bg.

Адрес на профила на купувача: www.nvu.bg.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Услуги

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

„Разработване и изграждане на интегрирана софтуерна платформа за управление на обучението и учебното съдържание“ по проект BG051PO001-4.3.04-0016. “Нови възможности за учене през целия живот чрез модернизация на Център за дистанционно обучение към НВУ „Васил Левски” и разработване на софтуерни модули по проект BG051PO001-3.1.08-0024 „Усъвършенстване на системите за управление в НВУ „Васил Левски” реализирани с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“ съфинансирана от Европейския съюз

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

48780000

Описание:

Софтуерни пакети за администриране на системи, управление на записа на данни и управление на съдържание


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

1. Обособена позиция № 1: „Разработване и изграждане на интегрирана софтуерна платформа за управление на обучението и учебното съдържание“ по проект BG051PO001-4.3.04-0016. “Нови възможности за учене през целия живот чрез модернизация на Център за дистанционно обучение към НВУ „Васил Левски” 2. Обособена позиция №2: „Разработване на софтуерни модули по проект BG051PO001-3.1.08-0024 „Усъвършенстване на системите за управление в НВУ „Васил Левски"

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

28092 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

НВУ "Васил Левски", гр. Велико Търново

NUTS:

BG321

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Участникът трябва да е реализирал оборот от осъществяване на услуги, сходни с предмета на поръчката, за последните 3 (три) финансово приключени години (2010 г., 2011 г. и 2012 г.), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, в размер не по-малък от: - 50 000,00, без вкл. ДДС; Участникът трябва да е формирал положителен финансов резултат (печалба) за последните три приключени финансови години. Участникът доказва финансовите си възможности с представяне на справка за реализирания финансов резултат и оборот от осъществяване на услуги, сходни с предмета на поръчката, като за доказване на финасовия резултат се прилагат копия на годишните финансови отчети, а за доказване на изискуемия минимален оборот следва да бъдат приложени заверени копия на договори, фактури и платежни документи. При участие на Обединение, което не е юридическо лице, изискванията за оборот се прилагат за Обединението като цяло. Технически възможности Всеки участник да е изпълнил поне 1 (eдин) договор за осъществяване на услуги, сходни с предмета на поръчката, през последните три години до момента на подаване на офертата. Под изпълнени договори се приемат договори, по които към датата на подаване на офертата изпълнението е приключено. Участникът да е сертифициран по системата за управление на качеството ISO 9001:2008 или еквивалент с обхват на дейността на обекта на поръчката Участникът да разполага към момента на сключване на договор със сервизна база която да осигурява сервизно обслуване в гаранционния срок на поръчката. Документи, с които се доказва изпълнението: - заверено от участника копие от договорите за възлагане на услуги, сходни с предмета на поръчката,; - препоръка/референция или друг документ, доказващ доброто изпълнение на посочените договори, с надлежно оформени издател/възложител/лице за контакт – най-малко 1 референция. - заверено от кандидата копие за внедрена система за управление на качеството - Декларация за налична сервизна база и оборудване. Екип от експерти за изпълнение на поръчката. Всеки участник трябва да разполага с екип от експерти за изпълнение на обществената поръчка, включващ един „ръководител на екип” и един експерт. Минимални изисквания към екипа: - Ръководител на екипа – осъществява цялостното ръководство и отчетност при изпълнение на обществената поръчка. Ръководителят трябва да притежава висше образование с образователно-квалификационна степен – магистър, с най-малко 5 години професионален опит в областта на проектирането, разработването и/или инсталацията на специализиран софтуер. - един експерт – да притежава висше образование с образователно-квалификационна степен – магистър/бакалавър, с най-малко 3 години професионален опит в областта на проектирането, разработването и/или инсталацията на специализиран софтуер. - Други експерти – за изпълнението на поръчката участникът може да привлече и други експерти със специфичен опит, които да подпомагат дейността на задълителните експерти.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Икономически най-изгодна оферта

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:

1. Офертите на участниците се оценяват по критерий „икономически най-изгодна оферта”. На оценка подлежи всяко предложение, отговарящо или надхвърлящо минималните изисквания към участниците и минималните квалификационни изисквания за допустимост. Предлагането на по-добри от изискваните минимални характеристики е предимство, което ще се оценява от комисията. 2. Участниците се класират по низходящ ред, като участникът получил най-висока комплексна оценка се класира на първо място по съответната обособена позиция. 3. Критерият за оценка по позицията е комплексна оценка (КО) на офертите на базата на техническа оценка на предложението (П1) с тежест 70 процента и финансова оценка на предложението (П2) с относителна тежест 30 процента.

СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

25/07/2013 16:30

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

ДА

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:


СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

25/07/2013