Версия за печат

BG-гр. София

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

СОУ за деца с нарушено зрение “Луи Брайл”, ул. “Ломско шосе” №177, За: Елка Белокапова, България 1229, гр. София, Тел.: 02 8981264, E-mail: udnzsofia@yahoo.com, Факс: 02 8981264

Място/места за контакт: СОУ за деца с нарушено зрение “Луи Брайл”

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://soudnzsofia.bg.

Адрес на профила на купувача: http://soudnzsofia.bg.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Доставки

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Настоящата обществена поръчка се възлага по реда на чл.14, ал.4 от Закона за обществените поръчки и е с предмет „Доставка и инсталиране на брайлов принтер; доставка на уред за изготвяне и копиране на релефни изображения, работещ с поливинлхлоридно фолио (Термоформ); Доставка на принтер за печат на брайл и цветен плоскопечат; Доставка на чертожен комплект за релефно чертане на брайл” и „Доставка на специализирано оборудване за кабинети по рехабилитация”. Обособена позиция 1 „Доставка и инсталиране и на брайлов принтер, доставка на уред за изготвяне и копиране на релефни изображения, работещ с поливинлхлоридно фолио (Термоформ), доставка на принтер за печат на брайл и цветен плоскопечат, доставка на чертожен комплект за релефно чертане на брайл”; Обособена позиция 2 „Доставка на специализирано оборудване за кабинети по рехабилитация”.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

80200000 (DA33, FA01, FA03, FA04) , 30232100 (EA21)

Описание:

Услуги на средното образование (Рехабилитация , За учебни нужди , За училища , За обучение )
Принтери и плотери (За/адаптиран за хора със зрителни увреждания )


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Максимално допустимата прогнозна стойност е съгласно одобрените разходи за доставка по Договор за отпускане на безвъзмездна финансова помощ по ПРОЕКТ ВG051РО00-4.1.07 „ВКЛЮЧВАЩО ОБУЧЕНИЕ“. Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“, съфинансирана от Европейския социален фонд на Европейския съюз на обща стойност 65 400 лв. без ДДС (шестдесет и пет хиляди и четиристотин) лева без ДДС, разпределени по обособени позиции както следва: Обособена позиция №1 „Доставка и инсталиране и на брайлов принтер, доставка на уред за изготвяне и копиране на релефни изображения, работещ с поливинлхлоридно фолио (Термоформ), доставка на принтер за печат на брайл и цветен плоскопечат, доставка на чертожен комплект за релефно чертане на брайл” 43 990 лв. без ДДС (четиредесет и три хиляди деветстотин и деветдесет лева).Обособена позиция №2 „Доставка на специализирано оборудване за кабинети по рехабилитация” 21 410 лв. без ДДС (двадесет и една хиляди четиристотин и десет лева).

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

65400 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

град София

NUTS:

BG411

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Кандидатите могат да кандидатстват и само по една от обособените позиции. Изискуеми документи и минимални изисквания: Минимални изисквания за икономическото и финансово състояние на участника: - Участниците да имат оборот от доставки със сходен предмет минимум прогнозната стойност за всяка обособена позиция поотделно за последните три години; * В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, изискването за оборот трябва да бъде изпълнено от обединението като цяло. Изискуеми документи: - Заверени копия от следните съставни части на годишните финансови отчети за последните 3 (три) години), когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен, както следва: счетоводни баланси и отчети за приходи и разходи, одобрени и заверени, съгласно изискванията на националното законодателство на участника; - Справка за финансовия резултат от отчета за приходите и разходите за последните 3 (три) години - Общ оборот от доставките, които са обект на поръчката за последните 3 (три) години в зависимост от датата на която участникът е учреден или е започнал дейността си. - Когато годишните финансови отчети не са изготвени и заверени, съгласно изискванията и срока посочен в Закона за счетоводството, участниците представят междинни такива или други подходящи документи съгласно изискванията на националното законодателство на участника. Минимални изисквания към участниците за техническите възможности и/или кварификации за изпълнение на обществената поръчка: - През последните 3 (три) години да е изпълнил поне 2 (два) договора за доставки, сходни с предмета на настоящата поръчка. Под сходни доставки следва да се разбира доставки и инсталиране и на брайлов принтер, доставка на уред за изготвяне и копиране на релефни изображения, работещ с поливинлхлоридно фолио (Термоформ), доставка на принтер за печат на брайл и цветен плоскопечат, доставка на чертожен комплект за релефно чертане на брайл, доставка на специализирано оборудване за кабинети по рехабилитация (за съответните обособени позиции). Доказателства за техническите възможности и/или квалификация за изпълнение на поръчката. Изискуеми документи: - Списък на основните договори с предмет доставки, сходни с обекта на настоящата поръчка, изпълнени през последните 3 (три) години, включително стойностите, датите и получателите; - Референции (препоръки) за добро изпълнение на договорите, посочени в списъка – заверени от участника копия.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:


СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

31/07/2013 16:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

ДА

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

На сайта на СОУ за деца с нарушено зрение „Луи Брайл”- гр. София са качени всички необходими образци на документи за участие.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

31/07/2013