ВЪЗЛОЖИТЕЛ:
Община Силистра, ул. "Симеон Велики" №33, За: По отношение на офертата - Г. Тодорова, тел:086 816280. По отношение на поръчката - Д. Михайлова - ръководител на проекта, тел:086 816214, Р.България 7500, Силистра, Тел.: 086 816280, E-mail: op_silistra@abv.bg, Факс: 086 823343
Място/места за контакт: Община Силистра
Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.silistra.bg.
Адрес на профила на купувача: http://poruchki.silistra.bg/news.php.
ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:
КРАТКО ОПИСАНИЕ:
„Доставка на канцеларски материали и консумативи по проект „Център за настаняване от семеен тип за лица с психични разстройства” по договор №BG051PO001-5.2.13-0006-C0001, схема BG051PO001-5.2.13 „Живот в общността”, осъществяван с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси”, съфинансиран от Европейския социален фонд на Европейския съюз”
КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):
30190000, 30192000, 30125100
Описание:
Различни машини, оборудване и принадлежности за офиса
Принадлежности за офиса
Касети с тонер
КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:
Канцеларските материали и консумативи предмет на настоящата обществена поръчка са описани подробно в Техническа спецификация - Приложение №1, неразделна част от документацията за участие.
ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:
МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
гр. Силистра, Община Силистра
NUTS:
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
Документи за подбор и съдържание на офертата
1. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника.
2. Оферта – Образец № 1;
3.Нотариално заверено пълномощно на лицето, подписало офертата, в случай, че няма представителни функции по закон;
4. Административни сведения за Участника – Образец № 2;
5. Документ за регистрация на участника или Единен идентификационен код, съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър, ако участникът е юридическо лице или едноличен търговец. Когато участникът е физическо лице – заверено копие от документ за самоличност.
6. Декларация за отсъствие на обстоятелства по чл.47, ал.1, т.1 от ЗОП – Образец 3.
7. Доказателства за техническите възможности на участника:
8.7.1. Декларация - Образец № 4, съдържаща списък на основните договори за доставки, сходни с предмета на обществената поръчка, извършени през годините – 2010, 2011 и 2012г., приключили преди крайния срок за подаване на офертата по настоящата обществена поръчка, включително посочени предмет, стойност, дати (на сключване и на приключване) и получателите (възложителите).
„Изпълнен договор” е този договор, чието изпълнение е приключило в рамките на заложения от възложителя срок, независимо от датата на сключването му.
Под „сходен” да се разбира, договор с предмет „доставка на канцеларски материали и консумативи.”.
8.7.2. Препоръки за добро изпълнение на минимум 3 от декларираните договори. Тези препоръки следва да съдържат предмета на договора, както и информация за това изпълнен ли е договора професионално и в съответствие изискванията на възложителя.
8. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 8 от ЗОП – Образец №5.
Забележка: Декларацията се попълва и прилага от участника и в случаите, когато не се предвижда участие на подизпълнител.
9. Декларация за съгласие за участие като подизпълнител - Образец №6 (прилага се при необходимост).
10. Декларация за приемане условията в проекта на договора - Образец №7.
11. Предложение за изпълнение на поръчката - Образец №8.
12. Ценово предложение за изпълнение на поръчката - Образец №9.
КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:
ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:
СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:
ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:
ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:
Обществената поръчка се финансира със средства по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси" във връзка с реализирането на проект „Център за настаняване от семеен тип за лица с психични разстройства” по договор №BG051PO001-5.2.13-0006-C0001,схема BG051PO001-5.2.13 „Живот в общността”.
Максимално допустимият финансов ресурс за изпълнение на доставките по обществената поръчка възлиза на 517,92 (петстотин и седемнадесет лева и 92 ст.) лева без ДДС или 621.50 (шестстотин двадесет и един лева и 50 ст.) лв. с ДДС.
Участник, чието ценово предложение надхвърля финансовия ресурс с който Възложителят разполага, ще бъде отстранен от участие в обществената поръчка.
Възложителят сключва писмен договор за изпълнение на обществената поръчка с участника, класиран на първо място и определен за изпълнител по обявения критерий за оценка.
Договорът за изпълнение включва задължително всички предложения от офертата на участника, въз основа на които е определен за изпълнител.
При сключване на договор, определеният изпълнител представя документи издадени от компетентен орган, за удостоверяване липсата на обстоятелства по чл.47, ал.1, т.1 и декларации за липса на обстоятелства по чл.47, ал.5 от ЗОП.
СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА: