Версия за печат

BG-Силистра

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Община Силистра, ул. "Симеон Велики" №33, За: По отношение на офертата - Г. Тодорова, тел:086 816280. По отношение на поръчката - Д. Михайлова - ръководител на проекта, тел:086 816214, Р.България 7500, Силистра, Тел.: 086 816280, E-mail: op_silistra@abv.bg, Факс: 086 823343

Място/места за контакт: Община Силистра

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.silistra.bg.

Адрес на профила на купувача: http://poruchki.silistra.bg/news.php.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Доставки

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

„Доставка на канцеларски материали и консумативи по проект „Център за настаняване от семеен тип за лица с психични разстройства” по договор №BG051PO001-5.2.13-0006-C0001, схема BG051PO001-5.2.13 „Живот в общността”, осъществяван с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси”, съфинансиран от Европейския социален фонд на Европейския съюз”

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

30190000, 30192000, 30125100

Описание:

Различни машини, оборудване и принадлежности за офиса
Принадлежности за офиса
Касети с тонер


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Канцеларските материали и консумативи предмет на настоящата обществена поръчка са описани подробно в Техническа спецификация - Приложение №1, неразделна част от документацията за участие.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

518 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

гр. Силистра, Община Силистра

NUTS:

BG325

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Документи за подбор и съдържание на офертата 1. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника. 2. Оферта – Образец № 1; 3.Нотариално заверено пълномощно на лицето, подписало офертата, в случай, че няма представителни функции по закон; 4. Административни сведения за Участника – Образец № 2; 5. Документ за регистрация на участника или Единен идентификационен код, съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър, ако участникът е юридическо лице или едноличен търговец. Когато участникът е физическо лице – заверено копие от документ за самоличност. 6. Декларация за отсъствие на обстоятелства по чл.47, ал.1, т.1 от ЗОП – Образец 3. 7. Доказателства за техническите възможности на участника: 8.7.1. Декларация - Образец № 4, съдържаща списък на основните договори за доставки, сходни с предмета на обществената поръчка, извършени през годините – 2010, 2011 и 2012г., приключили преди крайния срок за подаване на офертата по настоящата обществена поръчка, включително посочени предмет, стойност, дати (на сключване и на приключване) и получателите (възложителите). „Изпълнен договор” е този договор, чието изпълнение е приключило в рамките на заложения от възложителя срок, независимо от датата на сключването му. Под „сходен” да се разбира, договор с предмет „доставка на канцеларски материали и консумативи.”. 8.7.2. Препоръки за добро изпълнение на минимум 3 от декларираните договори. Тези препоръки следва да съдържат предмета на договора, както и информация за това изпълнен ли е договора професионално и в съответствие изискванията на възложителя. 8. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 8 от ЗОП – Образец №5. Забележка: Декларацията се попълва и прилага от участника и в случаите, когато не се предвижда участие на подизпълнител. 9. Декларация за съгласие за участие като подизпълнител - Образец №6 (прилага се при необходимост). 10. Декларация за приемане условията в проекта на договора - Образец №7. 11. Предложение за изпълнение на поръчката - Образец №8. 12. Ценово предложение за изпълнение на поръчката - Образец №9.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:


СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

23/07/2013 17:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

ДА

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Обществената поръчка се финансира със средства по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси" във връзка с реализирането на проект „Център за настаняване от семеен тип за лица с психични разстройства” по договор №BG051PO001-5.2.13-0006-C0001,схема BG051PO001-5.2.13 „Живот в общността”. Максимално допустимият финансов ресурс за изпълнение на доставките по обществената поръчка възлиза на 517,92 (петстотин и седемнадесет лева и 92 ст.) лева без ДДС или 621.50 (шестстотин двадесет и един лева и 50 ст.) лв. с ДДС. Участник, чието ценово предложение надхвърля финансовия ресурс с който Възложителят разполага, ще бъде отстранен от участие в обществената поръчка. Възложителят сключва писмен договор за изпълнение на обществената поръчка с участника, класиран на първо място и определен за изпълнител по обявения критерий за оценка. Договорът за изпълнение включва задължително всички предложения от офертата на участника, въз основа на които е определен за изпълнител. При сключване на договор, определеният изпълнител представя документи издадени от компетентен орган, за удостоверяване липсата на обстоятелства по чл.47, ал.1, т.1 и декларации за липса на обстоятелства по чл.47, ал.5 от ЗОП.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

22/07/2013