Версия за печат

BG-Силистра

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Община Силистра, ул. "Симеон Велики" №33, За: Женя Димитрова, на тел.086 816260 - по отношение на офертата, Мирослав Калинов, на тел. 086 816289 - по отношение на поръчката., РБългария 7500, Силистра, Тел.: 086 816260, E-mail: op_silistra@abv.bg, Факс: 086 823343

Място/места за контакт: дирекция "Правна"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.silistra.bg.

Адрес на профила на купувача: www.silistra.bg.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Доставки

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Доставка на Multitouch surface (интерфейс с точково докосване известен като Touchsensingsurface вградена в подходящо офис обзавеждане)” проект „Изграждане и функциониране на Областен информационен център – СИЛИСТРА”, № BG161РО002-3.3.02-0005-С0001 по Оперативна програма „ТЕХНИЧЕСКА ПОМОЩ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

30230000, 30236000

Описание:

Компютърно оборудване
Различни видове компютърен хардуер


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Предметът на обществената поръчка е „Доставка на Multitouch surface (интерфейс с точково докосване известен като Touchsensingsurface вградена в подходящо офис обзавеждане)” проект „Изграждане и функциониране на Областен информационен център – СИЛИСТРА”, № BG161РО002-3.3.02-0005-С0001 по Оперативна програма „ТЕХНИЧЕСКА ПОМОЩ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие”, и включва доставка, монтаж и гаранционна поддръжка на офис техника притежаваща интерфейс с многоточково докосване известен като Touchsensingsurface, вграден в подходящо офис обзавеждане. Подробно описание, както и изискванията към изпълнението са подробно посочени в Техническата спецификация. Максимално допустима стойност: до 5784 лв./пет хиляди седемстотин осемдесет и четири лева/ без ДДС. Офертата на участник, чието ценово предложение е равно или надхвърля горепосочените стойности за изпълнение на доставката, няма да бъде допусната до разглеждане и участникът ще бъде отстранен от участие в обществената поръчка

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

5784 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

гр.Силистра

NUTS:

BG325

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

1.В обществената поръчка за избор на изпълнител могат да участват български или чуждестранни физически или юридически лица, включително техни обединения, които отговарят на изискванията, регламентирани от Закона за обществени поръчки и обявените изисквания от Възложителя в Публична поканата за обществената поръчка и приложението към нея. 2. Всеки участник може да представи само една оферта. 3. Не се допуска представянето на варианти.4. Не се допуска едно и също физическо или юридическо лице да участва едновременно в две обединения, които са участници в настоящата обществена поръчка, или да участва в обществената поръчка самостоятелно и в обединение.5. Всеки участник в обществената поръчка е длъжен да заяви в офертата си дали при изпълнението на поръчката ще използва и подизпълнители. 6. Лице, което е дало съгласието си и фигурира като подизпълнител в офертата на друг участник, не може да представя самостоятелно оферта. 7. Не може да участва във възлагането на обществената поръчка лице, съответно Възложителят ще отстрани от участие в процедурата всеки участник, при който е налице някое от следните обстоятелства: 7.1. е осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран за: престъпление против финансовата, данъчната или осигурителната система (включително изпиране на пари) по чл. 253-260 от Наказателния кодекс (НК); подкуп по чл. 301-307 от НК; участие в организирана престъпна група по чл. 321 и 321а от НК; престъпление против собствеността по чл. 194 - 217 от НК; престъпление против стопанството по чл. 219 - 252 от НК; 7.2. участници, които са свързани лица /по смисъла на §1, т.23а от допълнителната разпоредба на ЗОП/ с Възложителя или със служители на ръководна длъжност в неговата организация; Забележка: "Свързани лица" по смисъла на §1, т.23а от допълнителната разпоредба на ЗОП са: роднините по права линия без ограничения; по съребрена линия - до четвърта степен включително; роднините по сватовство - до втора степен включително; съпрузите или лицата, които се намират във фактическо съжителство; Съдружници; лицата, едното от които участва в управлението на дружеството на другото; дружество и лице, което притежава повече от 5 на сто от дяловете или акциите, издадени с право на глас в дружеството. 7.3. е сключил договор с лице по чл. 21 или чл.22 от Закона за предотвратяване и установяване на конфликт на интереси; 7.4. е представил оферта, която е непълна или не отговаря на предварително обявените условия и изисквания на Възложителя, посочени в поканата за обществена поръчка, настоящите указания и документация за участие.8. Посочените в т.7.1.-7.3. изисквания се отнасят, както за участника, така и когато участникът е обединение - за всяко от лицата, включени в обединението. 8.1. Когато участникът предвижда участието на подизпълнители при изпълнение на поръчката, посочените в т.7.1.-7.3. изисквания се отнасят и за подизпълнителите.8.2. Когато участникът е чуждестранно юридическо лице или обединение на чуждестранни физически и/или юридически лица, то тези чуждестранни лица трябва да отговарят на горепосочените изисквания (т.7.1.-7.3) в Р. България и в държавата, в която са установени.Всеки участник следва да изготви един екземпляр на оферта, която да съдържа следните документи: 1.Списък на приложените документи – подписан и подпечатан от участника;2.Оферта с предложение, което съдържа:2.1.Предложение за изпълнение на поръчката, което съдържа: - Срок на изпълнение. Участникът посочва общ срок за изпълнение на обществената поръчка, който включва срок на доставка на отделните артикули посочени в техническите спецификации и срок на монтаж. - Гаранционен срок- участникът посочва гаранционен срок на всеки един от посочените артикули. Гаранционна поддръжка на техниката е необходимо да е за период минимум от 36 месеца след приемане на доставката. Средната стойност от гаранционните срокове на трите артикула ще бъде база за оценка в методиката. Продължава в раздел Допълнителна информеция

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Икономически най-изгодна оферта

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:

Финансова оценка: А - Обща предложена цена - тежест 50 % - максимален брой точки 50. Техническа оценка: В - Гаранционен срок на доставените стоки минимален - 36 месеца - тежест 30 % - максимален брой точки 30. C - Време за доставка и монтаж - тежест 20 % - максимален брой точки 20. Комплексна оценка = А + В + С /максимален брой – 100 точки/ Забележка: Получените след изчислението точки се закръглят до втория знак след десетичната запетая. Крайното класиране на участниците се извършва по броя на точките от комплексната оценка, получени за всеки участник. На първо място се класира участникът, получил най-висока комплексна оценка!

СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

22/07/2013 17:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

ДА

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

2.2.Ценово предложение - участникът посочва цена за изпълненито на услуга без ДДС. Посочената цена включва всички разходи за изпълнението на обществената поръчка.2.3. Срок на валидност на офертата/офертното предложение - не по-малко от 60 (шестдесет) календарни дни. Срокът за валидност на офертата е срокът, с който участникът е обвързан със своето предложение.3. Документ за регистрация или Декларация съдържаща ЕИК, когато участника е юридическо лице. Когато участникът е физическо лице - копие на документа за самоличност. При участие на обединение, договорът за създавани, в който задължително да е посочен представляващия участника;4. Административни сведения за участника;5. Декларация по чл.47, ал.1, т.1 от ЗОП, подписана от представляващия, съгласно актуалната му регистрация;6. Декларация съдържащаинформация за общия оборот от дейността и оборот сходен с предмета на поръчката за последните три години – 2010 г., 2011 г. и 2012 г. в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейност - участникът посочва данните в приложения образец. Минимални изисквания:- Минималния общ оборот от дейността на участника да е в размер не по малко от 17 000 (седемнадесет) хиляди лева;- Минималния оборот от сходни дейности* да е в размер не по малко от 12 000 (дванадесет) хиляди лева;*сходни дейности с предмета на поръчката са доставка и монтаж на мултимедийни и хардуерни продукти. Участникът доказва икономическите си и финансови възможности с представяне на Отчет за приходите и разходите за предходните 3 приключили финансови години и/или Декларация, че същите са обявени в Търговския регистър при Агенцията по вписванията и са публично достъпни; 7. Декларация по чл.51, ал.1, т.1 от ЗОП – съдържаща списък на основните договори* изпълнени през последните три години, включително стойностите, датите и получателите. Минимално изискване: - минимум 1 (един) изпълнен договор. Стойността на изпълнените договори следва да покрива сходния минимално изискуем оборот. * за основни договори се считат, договори с предмет на дейност по доставка, монтаж на мултимедийни и хардуерни продукти. Посочените договори следва да са придружени с препоръки/референциии за добро изпълнение. 8. Заверено копие на валидни сертификати, както следва - Хардуерът да е произведен от компании разпознаваеми на българския пазар, които имат върдени добри практики според стандарт за качеството ISO 9001:2008 или еквивалент; Предлаганата офис техника да притежава сертификат за безопасност “CE Mark”, сертификат за електромагнитна съвместимост и степен на защита, отговарящи на директивите на EU 89/336/EEC (за електромагнитно излъчване) или еквивалент и сертификат 73/23/EEC (безопасност на продукт) или еквивалент, захранващите блокове да отговарят на стандартите TV, CE, PFC или еквивалент.9. Декларация за съгласие на подизпълнител ;10. Декларация, че доставените артикули/стоки са нови и неопотребявани;11. Декларация по чл. 56, ал.1, т.12 от ЗОП за приемане на условията в проекта на договор. Когато участникът е обединение – изискванията се отнасят за обединенето като цяло. Когато участникът предвижда участието на подизпълнители при изпълнение на поръчката, документите в т.3, 4, 5 и т.8 се представят от всеки подизпълнител, а посочените изисквания в т.6-7 се отнасят, съобразно дела и вида Допълнителна документация, приложение към настоящата покана може да бъде намерена на интернет адрес на профила на копувача www.silistra.bg

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

22/07/2013