Версия за печат

BG-Балчик

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Община Балчик, пл. "21-ви Септември" № 6, За: Димитрин Димитров, България 9600, Балчик, Тел.: 0579 72070, E-mail: mayor@balchik.bg, Факс: 0579 74117

Място/места за контакт: Николай Ангелов

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.balchik.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.balchik.bg/bg/infopage/1056-%D0%BF%D1%83%D0%B1%D0%BB%D0%B8%D1%87%D0%BD%D0%B8-%D0%BF%D0%BE%D0%BA%D0%B0%D0%BD%D0%B8.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Услуги

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Предмет на настоящата обществена поръчка е: „Избор на изпълнител за осъществяване на мерки за информация и публичност за общ. Балчик във връзка с изпълнение на договор № А12-22-168 от 03.06.2013 г. “Подпомагане на устойчивото развитие на Община Балчик чрез обучение на служителите в общинската администрация”, Оперативна програма „Административен капацитет 2007-2013г”, подприоритет 2.2 „Компетентна и ефективна държавна администрация” Изпълнението на поръчката е насочено към осигуряването на мерки за информация и публичност по проект „Подпомагане на устойчивото развитие на Община Балчик чрез обучение на служителите в общинската администрация”. Мерките за информация и публичност, предоставени от Изпълнителя, трябва да отговарят на Изискванията за „Задължения на бенефициентите за осигуряване на информация и публичност” по Оперативна програма „Административен капацитет 2007-2013г” и да включват следните дейности: • Начална пресконференция – 1 бр. • Финална пресконференция – 1 бр. • Публикации в медиите – 3 бр. Всички необходими документи и информация за горепосочените дейности ще бъдат предоставени на Изпълнителя след подписване на договора. При изпълнение на задълженията си, Изпълнителят е длъжен да спазва изискванията на Възложителя и указанията на УО на ОПАК. Пълният обхват и изчерпателното изброяване на дейностите, дължими от Изпълнителя, всички указания, техническата спецификация и образците към настоящата публична покана са достъпни на интернет адреса на Възложителя: www.balchik.bg, раздел "обяви", подраздел "публични покани".

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

79341400, 22000000, 79952000

Описание:

Услуги, свързани с рекламни кампании
Печатни материали и свързани с тях продукти
Услуги, свързани с организирането на събития


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Организиране и провеждене на информационни събития (Начална и финална пресконференция) - 2 бр.; Изготвяне на презентация по проекта в PowerPoint - 2 бр.; Организиране на медийното отразяване на проекта – 2 бр.; Публикации в медии – 3 бр.; Изработване и доставка на ролбанер - 1 бр.; Дизайн, предпечат, печат и доставка на плакати с основна информация за проекта - 5 бр.; Дизайн, предпечат и печат на папка твърди корици, формат А4 -200 бр.; Дизайн, предпечат и печат на рекламни химикалки - 200 бр.; Дизайн, предпечат и печат на рекламна флаш памет (USB) - 100 бр.; Осигуряване на снимков материал за събитията.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

3250 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Област Добрич, община Балчик, град Балчик

NUTS:

BG332

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

В процедурата за възлагане на обществена поръчка по реда на чл. 14, ал. 4, т. 2 от ЗОП, оферта могат да подадат всички заинтересовани лица. Заинтерeсовани лица са български или чуждестранни физически или юридически лица, включително техни обединения, които отговарят на определените в Закона за обществените поръчки и предварително обявените от Възложителя условия. 1. Минимални изисквания за икономическо и финансово състояние: 1.1. Участникът трябва да е реализирал общо за предходните три приключили финансови години (2010 г., 2011 г. и 2012 г.), или в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, оборот от услуги, сходен с предмета на поръчката, в размер на не по-малко от 9 000,00 лв. (девет хиляди лева) или равностойност на посочената сума във валута. Под оборот от дейности “сходни с предмета на поръчката” следва да се разбира оборот от дейности в областта на популяризирането на програми и/или проекти, в които е включено изработване на различни рекламно-информационни и/или визуализационни материали, и/или организирането на публични събития /пресконференции. При подаване на оферта от обединение, което не е юридическо лице, изискването се отнася за обединението като цяло. При наличие на подизпълнител, изискването се прилага съответно, според процентното участие на подизпълнителя, като минимално изискуемият оборот общо за трите години, се умножава по процента на участие на подизпълнителя. 2. Минимални изисквания за технически възможности и квалификация: 2.1. Участникът трябва успешно да е изпълнил най-малко 2 (два) договора за дейности, сходни с предмета на поръчката, през последните 3 (три) години, считано от крайната дата за подаване на офертите по настоящата обществена поръчка. Под дейности, “сходни с предмета на поръчката” следва да се разбират дейности в областта на популяризирането на програми и/или проекти, в които е включено изработване на различни рекламно-информационни и/или визуализационни материали, и/или организирането на публични събития /пресконференции. При подаване на оферта от обединение, което не е юридическо лице, изискването се отнася за обединението като цяло и документите за доказване на това изискване се представят само тези участници, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл. 25, ал.2, т.6. При наличие на подизпълнител, изискването се прилага съобразно вида и дела на неговото участие, а документите за доказване на изпълнението на минималните изисквания се прилагат и от подизпълнителя. 2.2. Участникът следва да има в екипа си най-малко 1 (един) ключов експерт – Ръководител на екипа, който да отговаря на следните минимални изисквания: Висше образование в областта на хуманитарните науки и/или еквивалентна; Общ трудов стаж – не по-малко от 8 години; Опит в организация и провеждане на минимум 2 (две) публични събития за популяризирането на програми и/или проекти – минимум 2 референции; опит в изработването на различни рекламно-информационни и/или визуализационни материали за популяризирането на програми и/или проекти – минимум 2 референции. Пълният обхват и изчерпателното изброяване на минималните изисквания за изпълнение на поръчката, както и документите доказващи покриването на мин. изисквания са уточнени в указанията, към настоящата публична покана и са достъпни на интернет адреса на Възложителя: www.balchik.bg, раздел "обяви", подраздел "публични покани", заедно с техническата спецификация и образците, необходими за подготвянето на офертата.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:


СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

23/07/2013 16:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

ДА

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Документацията съдържа: 1. Публична покана (по образец на АОП); 2. Изисквания и указания за подготовка на офертата, реда и условията за провеждане на процедура за възлагане на обществена поръчка по реда на чл. 14, ал. 4, т. 2 от ЗОП; 3. Техническа спецификация с Приложение: "Задължения на бенефициентите за осигуряване на информация и публичност"; 4. Проект на договор; 5. Задължителни образци съгласно изискванията на ЗОП и на Възложителя за подаване на оферта; Община Балчик предоставя пълен свободен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата, която може да бъде намерена и получена от интернет адреса на Възложителя: www.balchik.bg, раздел "обяви", подраздел "публични покани". Със свободното изтегляне на документацията, заинтересованите лица приемат условието сами да се запознават от същото място за публикувани от Възложителя промени и/или допълнения. Място и срок за подаване на оферти; - Офертата се представя от участника или от упълномощен от него представител лично или по пощата с препоръчано писмо с обратна разписка или по куриер с обратна разписка на адрес: Област Добрич, община Балчик – гр. Балчик, пл. „21 Септември” № 6, сградата на общинската администрация; - Срокът за подаване на офертите е съгласно настоящата Публична покана за обществена поръчка; - Всеки участник следва да осигури своевременното получаване на офертата от възложителя; - До изтичане на срока за получаване на оферти, всеки участник може да промени, допълни или оттегли офертата си; - Оттеглянето на офертата прекратява по-нататъшното участие на участника в процедурата; - Допълнението и промяната на офертата трябва да отговарят на изискванията и условията за представяне на първоначалната оферта, като върху плика бъде отбелязан и текст „Допълнение/Промяна на оферта (с входящ номер)” Приемане на оферти / връщане на оферти - При подаване на офертата и приемането й върху плика се отбелязва входящ номер, дата и час на постъпване и посочените данни се записват във входящ регистър. За подаването на офертата на участника се издава документ; - Оферти, които са представени след изтичане на крайния срок за получаване или в незапечатан, прозрачен или скъсан плик, не се приемат за участие в процедурата и се връщат незабавно на участниците. Тези обстоятелства се отбелязват във входящия регистър.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

19/07/2013