Версия за печат

BG-София

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

НОВ БЪЛГАРСКИ УНИВЕРСИТЕТ, ул. "Монтевидео" № 21, За: Румяна Каменова, Република България 1618, София, Тел.: 02 8110204, E-mail: ruamenova@nbu.bg, Факс: 02 8110234

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.nbu.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.nbu.bg.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Доставки

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

„Доставка на магнитометър“ Обемът на доставката включва необходимия набор от технически (апаратура) и програмни (софтуер) средства, сертификати за метрологично калибриране, придружаваща съответна техническа, експлоатационна и друга документация, покриващи техническите изисквания (изискуемите параметри и характеристики) на Възложителя, както и съответни резервни части, ако са необходими за нормалното обслужване на Апаратурата. Документацията, придружаваща Апаратурата се представя в 2 копия на електронен носител и 2 копия на хартиен носител на български и английски език с пълна документация за настройка и сервиз. Изпълнителят се задължава да инсталира, настрои и пусне в действие Апаратурата, като извърши тестване на всички нейни функции.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

42000000, 42900000, 42990000, 48000000

Описание:

Машини за промишлена употреба
Различни видове машини с общо и специално предназначение
Различни машини със специална употреба
Софтуерни пакети и информационни системи


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Обемът на доставката включва необходимия набор от технически (апаратура) и програмни (софтуер) средства, сертификати за метрологично калибриране, придружаваща съответна техническа, експлоатационна и друга документация, покриващи техническите изисквания (изискуемите параметри и характеристики) на Възложителя, както и съответни резервни части, ако са необходими за нормалното обслужване на Апаратурата.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

21240 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

София - на територията на Нов български университет

NUTS:

BG411

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Офертата на участника трябва включва: 1. Копие от документа за регистрация и от удостоверение за актуално състояние или ЕИК съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец, а когато е физическо лице - копие от документ за самоличност. Чуждестранните юридически лица прилагат еквивалентен документ, издаден от съдебен или административен орган на държавата, в която са установени, в официален превод. Когато участникът е обединение на физически и/или юридически лица, което обединение не е самостоятелно юридическо лице, се представя документ за учредяване на обединението, от който следва да е видно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите по поръчката и представляващия го. 2.Ценово предложение-свободен текст; 3. Административни сведения; 4. Оферта; 5. Техническо предложение-свободен текст; 6. Минимум 2 договора с реализирани поръчки с подобен предметизпълнени през последните 3 години (2010, 2011, 2012) придружени с препоръки за добро изпълнение; 7. Доказателство, че участникът има право да разпространява и да поддържа съответните продукти на територията на страната - да има и да представи съответния сертификат за официален дилър издаден от производителя или оторизиран представител на производителя за страната. 8. Декларация по чл. 47, ал. 1, т. 1 и ал. 5, т. 1 от ЗОП; 9. Декларация по чл. 47, ал. 1, т. 2 и 3 и ал. 5, т. 2 от ЗОП. При подписване на договор се представя: 10.Гаранция за изпълнение в размер на 3% от стойността на поръчката; 11. Декларация по чл. 47, ал. 5 от ЗОП; 12. Свидетелство за садимост на управителя; 13. Удостоверения от НАП и Столична община за липса на задължения.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Икономически най-изгодна оферта

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:

Показатели и тяхната тежест в %: -„съответствие на техническите характеристики на предлаганата апаратура с техническото задание, с тежест при оценяването 50%; -„предложена цена“, с тежест при оценяването 50%. Методика за оценяване на офертите - Оценката на офертите се извършва на три етапа: I етап: нефинансова оценка II етап: финансова оценка III етап: съставяне на комплексна оценка на офертите

СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

18/07/2013 17:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Допълнителна информация може да бъде получена от сайта на университета, в директорията "Профил на купувача", където са публикувани техническите изисквания, методиката, проекта на договора и др. образци на документи.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

18/07/2013