Версия за печат

BG-София

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Столична община, ул. "Московска" №33, За: Андрей Стаменов, Република България 1000, София, Тел.: 02 9377530, E-mail: astamenov@sofia.bg, Факс: 02 9377561

Място/места за контакт: ул. Париж №3, Партер, Стая №6

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.sofia.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.sofia.bg/op-so.asp.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Строителство

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

„Ремонтни дейности във втора САГБАЛ „Шейново” ЕАД”

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

45200000

Описание:

Строителни и монтажни работи на сгради и строителни съоръжения или на части от тях


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Съгласно количествените сметки към настоящата покана.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

191386 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

гр. София

NUTS:

BG411

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

I.Изисквания към изпълнението на поръчката: 1.Поръчката следва да се изпълни качествено, в съответствие с нормативните изисквания, изискванията на възложителя и съгласно предложението на участника. 2.Всеки участник задължително извършва оглед на обекта и се запознава с условията, които биха повлияли на изпълнението, за което попълва декларация по образец. II.Участниците да отговарят на следните изисквания: 1.Да са вписани в Централния професионален регистър на строителите в България и да имат удостоверение за изпълнение на строежи първа група - трета до пета категория. 2.Да притежават валидна застраховка „Професионална отговорност”. 3.Да притежават внедрена система за управление на качеството - ISO 9001:2008 или еквивалентен в областта на строителството. 4.Да притежават внедрена система за управление на околната среда - ISO 14001-2004 или еквивалентен в областта на строителството. 5.Да притежават внедрена система за безопасни условия на труд - OHSAS 18001-2007 или еквивалентен в областта на строителството. 6.Да имат реализиран оборот от строителни и монтажни работи, съответстващи на видовете СМР в количествената сметка в размер на не по-малко от 200 000/двеста хиляди/ лева за последните 3/три/ години (2010, 2011 и 2012г.) в зависимост от датата, на която участникът е учреден или започнал дейността си. 7.Посочените в линейния график брой работници по специалности трябва да съответстват на списъка със собствени или наети лица, отговорни за изпълнението на поръчката и да бъде доказано правоотношението им с участника.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Икономически най-изгодна оферта

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:

Изборът на изпълнител да се извърши в съответствие с критериите за подбор посочени в публичната покана и при критерий за оценка на офертите „икономически най-изгодна оферта” при следните показатели за оценка: 1.Цена – 70 точки; Участникът предложил най-ниската цена получава най-високата оценка – 70 точки. Оценките на останалите участници се определят на база съотношенията на най-ниската предложена цена към цената, предложена от съответния участник, умножени по числото 70. 2.Срок за изпълнение – 30 точки; Най-късият срок за изпълнение получава 30 точки. Оценките на останалите участници се определят на база съотношенията на най-късия срок, към срока предложен от съответния участник, умножено по числото 30. 3.Комплексна оценка Комплексната оценка на офертата на всеки участник се определя като сума от оценките по отделните показатели: Максималната възможна комплексна оценка е 100 точки. Участникът, чиято оферта е получила най-висока комплексна оценка, се класира на първо място, а останалите следват в низходящ ред, съгласно получената комплексна оценка.

СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

18/07/2013 12:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

1.Всяка оферта трябва да съдържа: 1.1.Оферта за участие (Образец №1); 1.2.Предложение за изпълнение на поръчката (Образец №2); 1.3.Ценово предложение (Образец №3). Към ценовото предложение се прилага и остойностената количествено-стойностна сметка. 1.4.Декларация за липса на обстоятелства по чл.47, ал.1, т.1 от ЗОП (Образец №4-1). 1.5.Декларация за липса на обстоятелства по чл.47, ал.5 от ЗОП (Образец №4-2). 1.6.Декларация от Участника, че е посетил обектита и е запознат с всички обстоятелства и условия на настоящата поръчка, които биха повлияли на офертата – Образец №5. 1.7.Декларация за оборота от строителни и монтажни работи, съответстващи на видовете СМР в количествената сметка за последните 3/три/ години (2010, 2011 и 2012г.) – Образец №6. Към декларацията се прилагат заверени копия на отчета за приходите и разходите и баланса за посочените три години. 1.8.Списък – Образец №7 със собствените или наети лица, които участникът ще използва при изпълнението на настоящата обществена поръчка. Към списъка се представят документи доказващи правоотношението на участника с посочените лица. 1.9. Удостоверение за вписване в Централния професионален регистър на строителя за строежи първа група - трета до пета категория, издадено съгласно Закона за камарата на строителите и ПРВЦПРС, или в съответен регистър на държава - членка на Европейския съюз, или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство с обхват на дейностите, съответстващи на изпълнение на строежи от изискваната категория. 1.10.Заверено копие на застраховка „Професионална отговорност” като лице, изпълняващо строителна дейност за строежи втора категория, съгласно чл. 171 от ЗУТ. 1.11.Линеен график за изпълнение на поръчката по видове дейности с точно показани Нвр. (норма време), Тр. (Трудоемкост), Брой работници по операции. В графика да бъде показан и шифър на съответната позиция съгласно номенклатурата на СЕК, УСН, ТНС и нормативната уредба в страната. Посочените в линейния график брой работници по специалности трябва да съответстват на списъка със собствени или наети лица, отговорни за изпълнението на поръчката и да бъде доказано правоотношението им с участника. Представеният линеен график трябва да доказва предложения от участника срок за изпълнение. 1.12.Анализи към всички единични цени от количествената сметка с точно показана „норма време”, шифър на съответната позиция, съгласно номенклатурата на СЕК, ТНС, УНС и нормативната уредба в страната. 1.13.Заверено копие на валиден сертификат за внедрена система за управление на качеството - ISO 9001-2008 или еквивалентен сертификат, издаден от орган, установен в друга държава членка на ЕС. 1.14.Заверено копие на валиден сертификат за внедрена система за управление на околната среда - ISO 14001-2004 или еквивалентен сертификат, издаден от орган, установен в друга държава членка на ЕС. 1.15.Заверено копие на валиден сертификат за внедрена система за безопасни условия на труд в строителството - OHSAS 18001-2007 или еквивалентен сертификат, издаден от орган, установен в друга държава членка на ЕС. 2.Oбразци №1, №2, №3, №4-1, №4-2, №5, №6 и №7 заедно с количествените сметки са публикувани на интернет адреса на Столична община www.sofia.bg (раздел "Профил на купувача/Обществени поръчки"). 3.Срокът на валидност на офертата не трябва да бъде по-кратък от 60/шестдесет/ календарни дни, считано от крайния срок за подаване на офертите. 4.Офертата в настоящата обществена поръчка се представя на български език. 5.Офертите за участие се подават в запечатан непрозрачен плик на ул. „Московска” №33, фронт-офис, в срока указан в настоящата покана. 6.Участник, чиято оферта не отговаря на посочените в настоящата покана изисквания няма да бъде разглеждана! 7.За допълнителна информация относно техническите параметри на настоящата обществена поръчка - инж. Цветан Иванов - старши експерт към Дирекция "Здравеопазване", тел. 02 9377200. 8.Посочената прогнозна стойност е с включен ДДС.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

17/07/2013