Версия за печат

BG-гр. Балчик

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

„Многопрофилна болница за активно лечение -Балчик” ЕООД, ул. „Д-р Златко Петков” № 1, За: д-р Иво Христов Войчев - управител, Република България 9600, гр. Балчик, Тел.: 0579 72238, E-mail: mbal_balchik@abv.bg, Факс: 0579 72018

Интернет адрес/и:

Адрес на профила на купувача: http://www.balchik.bg.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Доставки

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Обект на настоящата обществена поръчка е „доставка на стоки, осъществявана чрез покупка, както и всички необходими предварителни дейности по употребата на стоката като инсталиране, тестване на машини и съоръжения и други” по смисъла на чл. 3, ал. 1, т. 1 от ЗОП. Предмет на възлагане на настоящата поръчка е „Закупуване на дълготрай-ни материални активи”. Описание: След проведена публична покана по реда на Глава „Осма а“ от ЗОП и сключен договор с изпълнител ще бъдат изпълнени предвидените доставки. „МБАЛ-Балчик” ЕООД се стреми да предлага на своите клиенти широка гама професионални медицински услуги, удовлетворяващи техните специфични индиви-дуални потребности. Като неразделна част от системата за работа с пациенти, дру-жеството предвижда и внедряването на технологии, осигуряващи необходимите предпоставки за оптимизиране на комуникационните процеси и обмена на инфор-мация, независимо от териториалната разпръснатост на клиентските и партньорски организации. С оглед създаване на минималните технически предпоставки за ефек-тивно внедряване в организацията на софтуерна система за работа с клиенти, „МБАЛ-Балчик” ЕООД предвижда дейност по закупуване на ДМА, в това число – въ-веждането им в експлоатация (доставка, монтаж и първоначално изпитване). ДМА, които се предвижда да бъдат закупени, ще подпомогнат значително съкращаване времето на предоставяне на услугите и поддържането на постоянно високо качество на крайните продукти от дейността ще осигурят повишаване удовлетвореността на настоящите клиенти и ще създадат необходимите технологични предпоставки за ефективно функциониране на CRM системата. Оптимизираният процес по предоставяне на медицински услуги и съответно – повишеният капацитет на организацията, е важен фактор за ефективно разширяване на клиентското портфолио.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

30213300, 48820000, 30121100, 38520000, 31154000

Описание:

Настолен компютър
Сървъри
Фотокопирни машини
Скенери
Източници на непрекъсваемо електрическо захранване


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

В рамките на настоящата процедура трябва да се доставят и пуснат в експлоатация следните активи: Многофункционално устройство – 4 бр. Сървър – 1 бр. Компютърна конфигурация Тип 1 – 12 бр. Компютърна конфигурация Тип 2 – 13 бр. Копирна машина -1 бр. Резервно захранване UPS – 1 бр.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

61200 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

гр.Балчик

NUTS:

BG331

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Разработването на документациите да отговаря на изискванията на ЗОП, подзаконовите нормативни актове по неговото прилагане, изискванията на други нормативни актове, касаещи предмета на поръчката, в съответствие с технически спецификации, посочени в отделните задания за обществени поръчки за всяка от обществените поръчки и при спазване на изискванията, заложени в настоящата покана.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Икономически най-изгодна оферта

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:

1. Срок на доставка - 5% 2. Гаранционен срок в месеци - 10%. 3. Допълнителни предложения от участника - 40%. Този критерии се изчислява по следните подкритерии: - 3.1 - Операционна система Win 32/64 - 25%; - 3.2 - Двустранен печат и мрежова карта на предлаганите принтери - 5%; - 3.3 - Други допълнителни предложения касаещи хардуера - 10% 4. Предлагана цена - 40%. 5. Размер на авансово плащане - 5%.

СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

16/07/2013 17:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

ДА

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Офертата трябва да съдържа най-малко: 1. Данни за кандидата: наименование на фирмата, ЕИК, седалище и адрес на управление и др. данни, съгласно образец "Оферта"; 2. Саморъчно подписани декларации за отсъствие на обстоятелства по чл. 47, ал. 1, ал. 2 и ал. 5 от ЗОП, съгласно образец; 3. Предложение за изпълнение на изискванията на чл. 101б, ал.1, т.3 от ЗОП, съгласно образец; 4.Срок на валидност на офертата не по-малък от 60 (шестдесет) календарни дни, считано от крайния срок за получаване на офертата; 5. Срок за изпълнение на предмета на поръчката, посочен в работни дни след възлагане; 6. Квалификационни изисквания: 6.1. Участниците трябва да имат изпълнени не по-малко от 3 договора за сходни услуги през последните 3 години, считано от датата,определена като краен срок за представяне на офертите (доставка на компютърна и/или офис техника).Това обстоятелство се доказва с декларация, съдържаща списък на изпълнените договори за предоставяне на компютърна и/или офис техника за последните 3 год., като три от договорите трябва да са придружени от препоръка за добро изпълнение; 6.2. Внедрена система за управление на качеството ISO 9001:2008 или еквивалент с обхват продажби, сервиз и поддръжка на компютърна и/или офис техника. Всеки участник трябва да представи заверено копие на валиден сертификат ISO 9001:2008 или еквивалент; 6.3 Внедрена система за управление на информационната сигурност по стандарт ISO/IEC 27001:2005 или еквивалент, което обстоятелство се доказва със заверено копие на валиден сертификат ISO/IEC 27001:2005; 6.4 Внедрена система за управление на информационни услуги по стандарт ISO/IEC 20000-1:2005 или еквивалент, което се доказва с копие на сертификата; 6.5 Оторизационно писмо, издадено от производителя на всяко предлагано от него компютърно и офис оборудване, което се доказва с представяне на въпросното писмо; 6.6 Участникът да осигури сервиз за гаранционно обслужване на предлаганото компютърно и офис оборудване, което се доказва с представяне на декларация, съдържаща списъка на оторизиран от производителя на предлаганото компютърно и офис оборудване сервизи; 6.7 Участникът да осигури експерти по гаранционно обслужване. 7. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 12 от ЗОП, 8. Проект на договор от образците към поканата, 9. Декларация относно обстоятелства по чл. 93, параграф 1, чл. 94 и чл. 96, параграф 2, буква „а” от Регламент (ЕО, Евратом) № 1605/2002 на Съвета от 25 юни 2002 г. относно финансовия регламент, приложим към общия бюджет на Европейските общности; 10. Административни сведения за участника, 11. Ценово предложение. Копия на документи в офертата се представят от участника с гриф „Вярно с оригинала” и заверено с подпис и свеж печат на участника. Офертата се депозира в деловодството на "МБАЛ Балчик" ЕООД 9600, ул. „Д-р Златко Петков” № 1. Съдържанието на офертата се представя в запечатан непрозрачен плик, върху който се посочва: наименованието на участника, адрес за кореспонденция, телефон, факс, е-mail и наименование на поръчката.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

15/07/2013