Версия за печат

BG-София

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Национална агенция по професионално образование и обучение, бул. "Цариградско шосе" 125, бл. 5, За: Светлана Николова, Република България 1113, София, Тел.: 02 9712070, E-mail: s.nikolova@navet.government.bg, Факс: 02 9733358

Място/места за контакт: НАПОО

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.navet.government.bg.

Адрес на профила на купувача: www.navet.government.bg.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Услуги

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Анализ на актуалното състояние на управленския и педагогически капацитет на екипите в центровете за професионално обучение (ЦПО) и идентифициране на потребностите от развитие на квалификацията на различните категории персонал, с цел подобряване на качеството на предоставяното обучение, от гледна точка на изискванията на пазара на труда и съвременните тенденции в областта на професионалното обучение на възрастни

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

73000000, 73110000, 73400000

Описание:

Научни изследвания и експериментални разработки и свързаните с тях консултантски услуги
Научни изследвания
Услуги, свързани с научни изследвания и разработки в областта на матералите, използвани за целите на безопасността и отбраната


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

• Установяване на актуалното състояние, идентифициране на потребностите от развитие на персонала в ЦПО и определяне на конкретните направления за развитие на квалификацията на служителите и преподавателите в ЦПО, с цел подобряване качеството на предоставяните услуги в областта н професионалното обучение за възрастни. В рамките на настоящата поръчка трябва да бъде разработен анализ на актуалното състояние и да бъдат идентифицирани потребностите от развитие на компетентностите на персонала в ЦПО, с цел да се подобри качеството и ефективността на професионалното обучение за възрастни, предвид изискванията на пазара на труда и съвременните тенденции в областта на професионалното обучение за възрастни. Дейността трябва да се проведе в три основни фази - подготовка, провеждане на проучване и изготвяне на анализ – доклад, както следва: • Подготовка; • Проучване – проучването включва набиране, обобщаване и анализиране на необходимата информация за целите на поръчката. Проучването трябва да бъде представително по отношение на лицензираните ЦПО в страната, публикувани в регистъра на интернет страницата на НАПОО; • Изготвяне на анализ - доклад на потребностите от развитие на компетентностите на целевите групи

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

65650 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Дейностите по настоящата поръчка ще се изпълняват на територията на Република България

NUTS:

BG

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Участник в процедурата за възлагане на обществената поръчка може да бъде всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техни обединения. 1.1 Минимални изисквания 1.1.1 Икономически и финансови възможности За последните три финансови години (2010, 2011, 2012), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, следва да е реализирал общ оборот без ДДС, не по-малко 150 000 лв. и оборот не по-малко от 75 000 лв. без ДДС от сходни с предмета на поръчката дейности. Под „сходни с предмета на поръчката дейности“ се разбират дейности, свързани с изготвяне на анализи и/или проучвания и/или стратегически и/или методически документи в областта на управлението и развитието на човешките ресурси и/или обучениe и/или образование. Когато участникът е обединение изискването е общо за обединението. Когато е предвидено участие на подизпълнители, изискването се прилага по отношение на тях, съобразно вида и дела на участието им. Документи, удостоверяващи изискванията по т.7.1.1 – за общия оборот Декларация /Приложение № 7/ и отчети за приходите и разходите за последните три години 2010, 2011, 2012, заварени от участника „Вярно с оригинала“, а за специфичния оборот – Декларация /Приложение №7/. 1.1.2 Технически възможности Участникът следва през последните 3 (три) години (2010г., 2011г. и 2012г.) да е изпълнил успешно минимум 3 (три) договора с предмет, сходен на предмета на поръчката.Под „сходни с предмета на поръчката дейности“ се разбират дейности, свързани с изготвяне на анализи и/или проучвания и/или стратегически и/или методически документи, в областта на управлението и развитието на човешките ресурси и/или обучение и/или образование. За доказване на това обстоятелство участниците следва да представят списък на изпълнени договори през последните три години, с предмет сходен с предмета на поръчката. Списъкът трябва да е придружен с препоръки/референции. Когато участникът е обединение изискването е общо за обединението. Когато е предвидено участие на подизпълнители, изискването се прилага по отношение на тях, съобразно вида и дела на участието им. Документи, удостоверяващи изискванията по т.7.1.2 – Декларация /Приложение №8/, придружена с референции и/или препоръки . Участникът следва да разполага най-малко с четирима ключови експерти, един от които е и ръководител на екипа, притежаващи необходимата професионална квалификация и опит, съответстващи на спецификата на поръчката и пряко ангажирани за изпълнението на услугата.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Икономически най-изгодна оферта

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:

“Комплексна оценка” (КО) ще бъде формирана като сума от индивидуалните оценки по определените предварително показатели. Комплексната оценка /КО/ на всеки участник се получава като сума от оценките на офертата по двата показателя, изчислени по формулата: КО = П 1 + П 2 Където - П1 е Предложена цена, с тежест - 30 % (0,30); П2 е Техническа оценка, с тежест - 70 % (0,70). Офертата, получила най-висока комплексна оценка, се класира на първо място.

СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

11/07/2013 17:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

ДА

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Допълнителна информация може да бъде получена от интернет страницата на НАПОО в директорията "Профил на купувача", където е качен пълния комплект документи.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

11/07/2013