ВЪЗЛОЖИТЕЛ:
Медицински университет "Проф.д-р Параскев Стоянов" Варна, ул."Марин Дринов" № 55, За: Иванка Кондова-Кръстева, Република България 9002, Варна, Тел.: 052 677035, E-mail: kondova@mu-varna.bg, Факс: 052 677080
Място/места за контакт: Медицински университет "Проф.д-р Параскев Стоянов" Варна
Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.mu-varna.bg/.
Адрес на профила на купувача: http://www.mu-varna.bg/.
ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:
КРАТКО ОПИСАНИЕ:
Предметът на обществената поръчка е избор на изпълнител/и за извършване на строителни и монтажни работи в сгради на МУ-Варна, обособен в следните позиции:
1.Ремонт на кабинети в сграда Ректорат на МУ-Варна, находяща се в гр.Варна, ул.“Марин Дринов“ № 55;
2.Ремонт на кабинети в Медицински колеж към МУ-Варна, находящ се в гр.Варна, бул.“Цар Освободител“ № 84;
3.Ремонт на кабинети в сграда РЗИ, находяща се в гр.Варна, ул.“Брегалница“ № 3
КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):
45200000
Описание:
Строителни и монтажни работи на сгради и строителни съоръжения или на части от тях
КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:
Обособена позиция № 1 Ремонт на кабинети в сграда Ректорат на МУ-Варна, находяща се в гр.Варна, ул.“Марин Дринов“ № 55, включваща ремонт на Кабинети 220, 312, 313, 327, 328, Зала Анатомия, Козирка;Обособена позиция № 2 Ремонт на кабинети в Медицински колеж към МУ-Варна, находящ се в гр.Варна, бул.“Цар Освободител“ № 84, включваща ремонт на Кабинети 106, 107, 109, 110, Зала 325 + Учебен Кабинет, Фоайе и коридори към него;Обособена позиция № 3 Ремонт на кабинети в сграда РЗИ, находяща се в гр.Варна, ул.“Брегалница“ № 3, включваща ремонт на Кабинети 701, 703, 713, 302.
ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:
МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
NUTS:
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
При изпълнение на поръчката участникът да спазва техническите условия от процедурата и действащите национални “или еквивалентни” стандарти за качество.Да бъдат спазени техническите спецификации и изисквания на Възложителя. Предложението на Участника трябва да бъде с параметри идентични или по-добри от минималните изисквания на Възложителя посочени в спецификацията /Приложение № 2/.Срок за изпълнение на поръчката – не по-дълъг от 70 /седемдесет/ календарни дни.За всяка една обособена позиция по отделно ценовата оферта заедно с Количествено-стойностните сметки към нея се поставя в отделен запечатан непрозрачен плик с надпис “Предлагана цена за обособена позиция №....”.Предложените от участника единични цени трябва да включват всички разходи за изпълнение на поръчката: за труд, материали, механизация, печалба, доставка, складиране, управление и всички други фактори, които влияят върху образуването на тези цени, включително и за поддържането на обекта по време на строителството и в нормативно определеният гаранционен срок.
Непредвидени дейности, необходимостта от които е възникнала в хода на изпълнение на поръчката, се възлагат допълнително след представяне от Изпълнителя и приемане от Възложителя на допълнителна Количествено-стойностна сметка. Допълнително възникналите дейности се заплащат на база посочените в офертата на Изпълнителя единични цени за този вид дейност, а ако не са посочени такива – на база утвърдени от Възложителя цени.Извършените СМР следва да са съпроводени с гаранционен срок на изпълненото, не по-малък от посочените минимални гаранционни срокове по НАРЕДБА № 2 от 31.07.2003 г. за въвеждане в експлоатация на строежите в Република България и минимални гаранционни срокове за изпълнени строителни и монтажни работи, съоръжения и строителни обекти. За видовете работи, за които не е упоменат гаранционен срок в Наредба № 2 от 31.07.2003г., се определя гаранция от 2 години, считано от датата на приемане на съответните дейности от Възложителя.
Изисквания към участниците: В процедурата за възлагане на обществената поръчка могат да участват като участници български или чуждестранни физически или юридически лица, включително техни обединения.Изисквания за икономически и финансови възможности на участниците:
1.Участникът следва да разполага с достатъчен финансов ресурс, позволяващ изпълнението на поръчката – обстоятелството се удостоверява с документ от обслужваща банка на участника;2.Участникът трябва да има общ оборот от дейност, сходна с предмета на поръчката минимум 200 000лв /двеста хиляди/ лева за обособени позиции № 1 и № 2 и 70 000 /седемдесет хиляди/ лева за обособена позиция № 3, за последните три години /2010, 2011 и 2012 г./, в зависимост от дата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си. В случай, че участникът е обединение на физически и/или юридически лица, изискването следва да бъде изпълнено общо от обединението.Изисквания за технически възможности на участника:1. Участникът трябва да е изпълнил през последните 3 години (2010, 2011 и 2012) поне 3 договора с предмет, сходен с предмета на поръчката, всеки един от които на обекти с РЗП над 800 кв.м. и стойностен обем на СМР над 50 000 лв. за обособени позиции № 1 и № 2 и с РЗП над 400 кв.м. и стойностен обем на СМР над 20 000 лв. за обособена позиция № 3. Договорите трябва да са приключили към датата на подаване на офертата по настоящата поръчка.2.Участникът следва да разполага с техническо оборудване и инструменти, необходими за качественото изпълнение на дейностите, предмет на поръчката.Пълно описание на изискванията към участниците е посочено в Приложение № 1 към документацията.
КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:
Икономически най-изгодна оферта
ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:
1.Предложена цена – П 1, относително тегло-70 % (0,70),максимално възможен брой точки-10, символно означение-Тц
2.Срок за изпълнение– П 2, относително тегло-20 % (0,20),максимално възможен брой точки-10,символно означение-Т с
3.Представени допълнителни документи, които не са задължителни – П 3, относително тегло-10 % (0,10),максимално възможен брой точки-10,символно означение-Т д.д.
СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:
ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:
ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:
Изискуеми документи за участие
1. Копие от документ за регистрация или единен идентификационен код (ЕИК), съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър (ЗТР), когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице, а за чуждестранни физически лица–и официален превод на документа за самоличност. Чуждестранните лица представят документ за регистрация съобразно националното си законодателство в официален превод на български език. „Официален превод” е превод, извършен от преводач, който има сключен договор с Министерството на външните работи за извършване на официални преводи.
2. Попълнена оферта по образец (Приложение № 3)- оригинал;
3.Предложение за изпълнение на изискванията на Възложителя – изготвя се от Участника, съобразно заложените от Възложителя изисквания за изпълнение предмета на поръчката;
4.Ценова оферта по образец с приложени Генерална сметка и Количествено-стойностни сметки за всяка една от позициите,за които се подава оферта - оригинал;
5.Документи, удостоверяващи представителната власт на лицето, от което изхожда предложението, в случай, че това не е законния представител на участника/– оригинал или нотариално заверено копие;
6.Удостоверение от камарата на строителите за вписване в централния професионален регистър на строителя за изпълнение на СМР - ІІІ категория за обособени позиции № 1-3 включително, придружено с валиден талон, когато участникът е чуждестранно лице - копие на аналогичен документ в сходни регистри, съобразно националното му законодателство – копие заверено с подпис и печат на участника;
7. Декларация по чл.56, ал.1, т.11 от ЗОП във връзка с §1, т.12 от ДР на ЗОП(Приложение № 4) – оригинал;
8. Декларации по приложените към документацията образци за отсъствие на обстоятелствата по чл.47, ал.1, 2 и 5 от ЗОП (Приложения № №5, 6 и 7) – оригинал.
Възложителят може да отстрани от участие участник, за когото са налице обстоятелствата посочени в чл.47, ал.2, т.1 и т.3 от ЗОП.
9.Удостоверение, издадено от обслужваща банка на участника, за целите на конкретната поръчка, за наличие на финансов ресурс позволяващ изпълнението на поръчката, със срок на валидност не по-кратък от предложения от участника срок за изпълнение на предмета на поръчката - оригинал.
Минимално изискване: От удостоверението следва да видно, че участника разполага с финансов ресурс не по-малък от 80 % от ценовото му предложение.
10. Заверено копие от годишния счетоводен баланс и отчета за приходите и разходите за предходните три години – 2010, 2011 и 2012 г. , когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен, заверени от участника с „Вярно с оригинала“, подпис и печат, или еквивалентен документ – за участници, които не са регистрирани съгласно българското законодателство.Изисква се представянето на гаранция за участие и за изпълнение в размери посочени в Приложение №1 от документацията. Други документи посочени в Приложение № 1 към документацията за участие.
Участници,чиито оферти не отговорят на изискванията на Възложителя,посочени в публичната покана и документацията,няма да бъдат допуснати до оценяване и класиране.Поканата, описанието, спецификациите,образец на оферта,образци на декларации, образец на ценовата оферта с КСС, методиката за оценка на офертите и проекто-договора са публикувани на посочения в раздел І "адрес на профила на купувача". Офертите се подават от участника или негов представител в запечатан, непрозрачен плик, надписан с предмета на поръчката, име, адрес и телефон на участника на адрес: гр. Варна, ул.”Марин Дринов” №55, ет.4, стая № 423 до 17:00 часа на 08.07.2013 год. Оферта представена след изтичане на крайния срок или в плик с нарушена цялост, не се приема от Възложителя и се връща на участника, като това обстоятелство се отбелязва в регистъра. Участниците ще бъдат уведомени за резултатите от класирането на офертите на интернет адреса на Възложителя посочен в раздел І.
СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА: