Версия за печат

BG-Сапарева баня

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Община Сапарева баня, ул. Германея 1, За: Радка Георгиева, РБългария 2650, Сапарева баня, Тел.: 0707 23378, E-mail: sap_euro@abv.bg, Факс: 0701 47918

Място/места за контакт: Община Сапарева баня

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.saparevabanya.bg.

Адрес на профила на купувача: http://saparevabanya.bg/pages/mid/81/.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Доставки

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

"Закупуване на народни носии, музикални инструменти и аудио - визуално оборудване за пресъздаване на народни обичаи" с три обособени позиции: Обособена позиция № 1 „Закупуване на народни носии", Обособена позиция № 2 „Закупуване на музикални инструменти", Обособена позиция № 3 „Закупуване на аудио-визуално оборудване”.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

18000000, 18400000, 37310000, 32321300

Описание:

Облекло, обувни изделия, пътни артикули и аксесоари
Дрехи със специално предназначение и аксесоари
Музикални инструменти
Аудиовизуално оборудване


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

По обособена позиция № 1 „Закупуване на народни носии", включва: закупуване на 12 броя женска носия, направена по образец; закупуване на 12 броя мъжка носия, направена по образец; закупуване на 12 броя детска носия - момичешка, направена по образец; закупуване на 12 броя детска носия - момчешка, направена по образец; закупуване на 24 броя ямурлук; закупуване на 48 броя цървули; закупуване на 2 броя шиници; закупуване на 24 броя геги; закупуване на 12 броя пафти; закупуване на 12 броя пендари; закупуване на 24 броя калпаци; По обособена позиция № 2: „Закупуване на музикални инструменти" включва: закупуване на 1 брой гайда; закупуване на 2 броя тамбура; закупуване на 2 броя тъпан; закупуване на 2 броя гъдулка; закупуване на 1 брой акордеон; По обособена позиция № 3 „Закупуване на аудио-визуално оборудване”, включва: закупуване на 1 брой музикална уредба; закупуване на 1 брой видеокамера с необходимите допълнения /аксесоари/; закупуване на 1 брой висококачествен микрофон; закупуване на 1 брой фотоапарат;

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

30896 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Община Сапарева баня

NUTS:

BG415

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

І.Минимални изисквания за икономическо и финансово състояние, изискуеми документи: 1. Копие от годишния финансов отчет за 2010 г., 2011 г. и 2012 г. на участника или от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си; 2. Информация за общия оборот на участника и за оборота на доставките, които са сходни с предмета на поръчката за съответната обособена позиция за последните три години, а именно 2010 г., 2011 г. и 2012 г., в зависимост от датата на която участникът е учреден или е започнал дейността си. Доказва се с декларация – справка – Образец № 4. 3.Участниците следва да имат минимален оборот общо за 2010 г.,2011 г. и 2012 г., взависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, считано от датата на подаване на офертата в размер: ЗА ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №1 /ОП1/: не по-малко от 31 290 лв. без ДДС; ЗА ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №2 /ОП 2/: не по - малко от 7 320 лв. без ДДС; ЗА ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №3 /ОП3/: не по-малко от 7 734 лв. без ДДС. 4. Участниците следва да имат минимален документално доказан оборот от дейности, сходни с предмета на настоящата поръчка в размер не по-малко от: ЗА ОП №1: 20 860 лв. без ДДС; ЗА ОП 2: 4 880 лв. без ДДС; ЗА ОП 3: 5 156 лв. без ДДС. 5. Участникът трябва да е реализирал положителен финансов резултат от оперативна дейност общо за 2010 г, 2011 г и 2012 г. - важи за трите обособени позиции; ІІ. Минимални изисквания за технически възможности и квалификация и изискуеми документи: 1. Списък на изпълнените договори за доставки през последните 3 години, включително стойностите, датите и получателите и препоръки за добро изпълнение /Образец 5/. 2. Списък на техническите лица, които ще изпълняват поръчката, включително и лицата, които ще осигурят гаранционното обслужване на доставените стоки, с приложени документи, удостоверяващи образованието и професионалната им квалификация (копия от дипломи и/или квалификационни документи); 3. Декларация - оригинал - свободен текст, съдържаща данни за сервизната база за гаранционно поддържане на доставените стоки /отнася се само за Обособена позиция № 3/ с приложени документи, удостоверяващи наличието на сервизната база /документ за собственост и/или договор за наем или др./ 4.Участниците да имат изпълнени поне 2 /два/ договора за доставка, сходни с предмета на поръчката за последните 2010 г, 2011 г и 2012 г или от датата, на която е участникът е учреден или е започнал дейността си - важи за всички обособени позиции. 5. Сертификат за качество и произход на тъканите, които се предлагат за ушиване на носиите, описани в Техническата спецификация - важи за ОП1. 6. Сертификат за качество и произход на конците, с които са изработени везбите по ризите - важи за ОП 1. 7. Гаранционна карта/сертификат за качество и произход на музикалните инструменти, описани в Техническата спецификация - важи за ОП 2. 8. Гаранционна карта на продуктите, съгласно Техническа спецификация за аудио-визуално оборудване - важи за ОП 3. Сходни с предмета на поръчката за ОП 1, ОП 2 и ОП 3 са кодовете от Общия терминологичен речник, посочери в Раздел ІІ - Допълнителни предмети.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:


СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

09/07/2013 17:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

ДА

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Офертата се представя в запечатан непрозрачен плик от участника или упълномощен негов представител. Върху плика кандидатът посочва адрес за кореспонденция, телефон и по възможност факс и електронен адрес. Офертата следва да съдържа предложение за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на чл. 101 б, ал. 1, т. 3 от ЗОП и Ценово предложение, обвързващо участника за целия срок на изпълнение на договора; срок на валидност на офертата и декларация, че приема условията в проекта на договора. Офертата се предава окомплектована със следните документи: 1.Оферта –Образец №1;2.Списък на документите съдържащи се в офертата, подписан от участника, свободен текст;Заверено копие от документ за регистрация на участника или единен идентификационен код съгласно чл. 23 от Закона за Търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец, или документ за самоличност, когато е физическо лице;3.Техническо предложение за изпълнение на поръчката - (Образец № 2);4 Съответния сертификат за произход и качество за обособената позиция, според изискването на Възложителя съгласно съгласно точка 4.4. от Указанията за провеждане на процедура за възлагане на обществена поръчка чрез публична покана; 5. Ценово предложение - (Образец №3 ),придружено от съответното КСС –образец №3.1, образец №3.2 или образец №3.3 за позицията за която участника кандидатства; 6.Справка - декларация за общия оборот и оборота от доставки сходни с предмета на поръчката за предходните три години 2010 г., 2011 г. и 2012 г - (Образец № 4);7. Заверено копие на отчета за приходите и разходите за 2010 г., 2011 г. и 2012 г.;8.Заверено копие на счетоводния баланс за 2010 г., 2011 г. и 2012 г.;9.Списък на изпълнените договори за доставки през последните 3 години, включително стойностите, датите и получателите и препоръки за добро изпълнение - (Образец № 5);10.Административни данни за кандидата (Образец № 6);11.Проекто-договор –подписан и подпечатан (Образец №7);12.Декларация за приемане на условията в проект на договора (Образец № 8);13.Декларация за валидност на офертата (Образец № 9);14.Декларация по чл.47, ал.1, т.1,т.2 и 3 и ал.2, т.5 от Закона за обществените поръчки -(Образец № 10);15.Декларация по чл.47, ал.2,т.1, т.2 и 2а, т.3 и 4 от Закона за обществените поръчки- (Образец № 11);16.Декларация по чл.47, ал.5, т.1 и т.2 от Закона за обществените поръчки-(Образец № 12);Оферта, която не е изготвена, съгласно изискванията на Възложителя, се отстранява от разглеждане и оценяване. Отварянето, разглеждането и оценката на офертите ще се извърши на деня,следващ получаването на офертите. В случай , че е почивен ден на първия работен ден.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

02/07/2013