Версия за печат

BG-Велико Търново

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Национален военен университет "Васил Левски", бул. "България" № 76, За: подполковник Красимир Йорданов Кирилов, България 5006, Велико Търново, Тел.: 062 618850, E-mail: pur@nvu.bg, Факс: 062 618899

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.nvu.bg.

Адрес на профила на купувача: www.nvu.bg.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Услуги

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

„Извършване на независим финансов одит по изпълнение на дейностите и отчитане на разходите по проекти BG051PO001-4.3.04-0016. “Нови възможности за учене през целия живот чрез модернизация на Център за дистанционно обучение към НВУ „Васил Левски”, BG051PO001-3.1.08-0024. „Усъвършенстване на системите за управление в НВУ „Васил Левски”, BG051PO001-3.1.07-0011. „Актуализиране на учебните програми в НВУ „Васил Левски” – гр. Велико Търново в съответствие с изискванията на пазара на труда” реализирани с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“ съфинансирана от Европейския съюз

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

79000000, 79200000, 79210000

Описание:

Бизнес услуги: право, маркетинг, консултиране, набиране на персонал, печат и охрана
Счетоводни и одиторски услуги; данъчни консултации
Счетоводни и одиторски услуги


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Обособена позиция № 1 „Извършване на независим финансов одит по изпълнение на дейностите и отчитане на разходите по проект BG051PO001-4.3.04-0016. “Нови възможности за учене през целия живот чрез модернизация на Център за дистанционно обучение към НВУ „Васил Левски” на Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“ Обособена позиция № 2 „Извършване на независим финансов одит по изпълнение на дейностите и отчитане на разходите по проект BG051PO001-3.1.08-0024.„Усъвършенстване на системите за управление в НВУ„ВасилЛевски”, на Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“. Обособена позиция № 3 „Извършване на независим финансов одит по изпълнение на дейностите и отчитане на разходите по проект BG051PO001-3.1.07-0011. „Актуализиране на учебните програми в НВУ „Васил Левски” – гр. Велико Търново в съответствие с изискванията на пазара на труда” на Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“. Участниците могат да участват в процедура по една, няколко или всички обособени позиции.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

9933 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

град Велико Търново

NUTS:

BG321

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Изисквания към кандидатите: - Икономически и финансови възможности Участникът трябва да е реализирал оборот от осъществяване на услуги, сходни с предмета на поръчката, за последните 3 (три) финансово приключени години (2010 г., 2011 г. и 2012 г.), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, в размер не по-малък от: за обособена позиция № 1 - 13 000,00, без вкл. ДДС; за обособена позиция № 2 - 11 250,00, без вкл. ДДС; за обособена позиция № 3 - 4 800,00, без вкл. ДДС; В случай, че кандидатът участва за две от обособените позиции, реализираният оборот от осъществяване на услуги, сходни с предмета на поръчката трябва да бъде не по-малък от сумата на минималните обороти за двете обособени позиции. В случай, че кандидатът участва и за трите обособени позиции реализирания оборот от осъществяване на услуги, сходни с предмета на поръчката трябва да бъде не по-малко от 29 050.00 без вкл. ДДС. Под „оборот от осъществяване на услуги, сходни с предмета на поръчката” следва да се разбира оборот от одит на проекти, финансирани от фондовете на ЕС чрез ОП. В случай, че участникът участва като обединение или консорциум, който не е юридическо лице, посочените по-горе изисквания се прилагат за обединението (консорциума и др.) като цяло. В случай, че участникът участва като физическо лице, посочените по-горе изисквания следва да са изпълнени и за него. Участникът трябва да е формирал положителен финансов резултат (печалба) за последните три приключени финансови години. Участникът доказва финансовите си възможности с представяне на справка за реализирания финансов резултат и оборот от одит на проекти, финансирани от фондовете на ЕС чрез ОП, като за доказване на финасовия резултат се прилагат копия на годишните финансови отчети, а за доказване на изискуемия минимален оборот следва да бъдат приложени заверени копия на договори, фактури и платежни документи. Всеки участник да е изпълнил поне 2 (два) договора за одитиране на проекти по Оперативни програми, финансирани със средства от ЕС през последните три години до момента на подаване на офертата. Под изпълнени договори се приемат договори, по които към датата на подаване на офертата изпълнението е приключено. Документи, с които се доказва изпълнението: - заверено от участника копие от договорите за възлагане на одит по проекти, финансирани със средства от ЕС; - препоръка/референция или друг документ, доказващ доброто изпълнение на посочените договори, с надлежно оформени издател/възложител/лице за контакт – най-малко 2 референции. - Одиторски екип Всеки участник трябва да разполага с екип от експерти за изпълнение на обществената поръчка, включващ един„ водещ одитор” и двама ключови експерта. Минимални изисквания към екипа: - Водещ одитор – осъществява цялостното ръководство и отчетност при изпълнение на обществената поръчка. Водещият одитор трябва да притежава висше образование с образователно-квалификационна степен – магистър, сертификат на Института на дипломираните експерт– счетоводители, регистриран одитор с най-малко 3 години професионален опит по смисъла на §1, т.1 от ДР на Закона за независимия финансов одит, участие като ръководител на екип, през последните три години до момента на подаване на офертата, в одиторски екипи, които са изпълнили договори за одит на поне три проекта, финансирани от европейски програми или фондове. - Ключови експерти – да притежават висше образование с образователно-квалификационна степен – магистър, сертификат на Института на дипломираните експерт – счетоводители, регистриран одитор с най-малко 5 години професионален опит по смисъла на §1, т.1 от ДР на Закона за независимия финансов одит, участие, през последните три години до момента на подаване на офертата, в одиторски екипи, които са изпълнили договори за одит на поне един проект, финансиран от европейски програми.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Икономически най-изгодна оферта

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:

Показателите за определяне на комплексната оценка на офертата и относителната им тежест са: Техническа оценка, с относителна тежест – 80% (с максимален брой точки 100 общо за всички подпоказатели, включени в показателя ); Финансова оценка, с относителна тежест – 20% (с максимален брой точки 100). Комисията прилага единна методика на оценка на всички оферти, отговарящи на критериите за подбор. Класирането на офертите се извършва в низходящ ред, въз основа на получената обща оценка Ei, която е сума от индивидуалните оценки по определените показатели, умножени със съответния коефициент на тежест: 1. ТЕХНИЧЕСКА ОЦЕНКА - Тi Максимален брой точки - 100 и коефициент на тежест в комплексната оценка 0,80. Оценката на техническите оферти се извършва от членовете на комисията, като всеки един член попълва и подписва таблица за индивидуална оценка за всяка обособена позиция. Всеки от членовете на комисията определя техническата оценка (Тi) на всяка оферта по приложената таблица като сума от оценките по следните четири показатели: Тi = ОПi + НПi + ОДi + НРi 2. Финансова оценка – Фi Максимален брой точки - 100 и коефициента на тежест в комплексната оценка 0,20. Финансовите оферти се проверяват, за да се установи, че са подготвени и представени в съответствие с изискванията на документацията за участие в процедурата. Оценка на финансовото предложение: Фn = Pmin/Pn*100, където: - Фn е оценката на n-тото финансово предложение, - Pmin е най-ниското финансово предложение, - Pn е n-тото финансово предложение. Обща оценка - Еi 3 Обща оценка Еj Общата оценка се изчислява по формулата: Еi = 0,80*Тi + 0,20*Фi, където: Еi – общата оценка на i-тата оферта, Тi –техническата оценка на i-тата оферта, Фi –финансовата оценка на i-тата оферта. Крайното класиране и определянето на изпълнител за всяка обособена позиция на поръчката ще се извърши на база на получената комплексна оценка в низходящ ред, т.е оферта, получила най-голям брой точки, се класира на първо място.

СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

04/07/2013 16:30

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

ДА

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:


СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

04/07/2013