ВЪЗЛОЖИТЕЛ:
Българска народна банка, пл. "Княз Александър I" № 1, За: Стоянка Младенова 02 91451977, Стефан Кръстанов 02 91451266, Република България 1000, София, Тел.: 02 91451977, E-mail: mladenova.s@bnbank.org, Факс: 02 91451459
Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.bnb.bg.
Адрес на профила на купувача: www.bnb.bg.
ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:
КРАТКО ОПИСАНИЕ:
Извънгаранционна поддръжка на системата „CA Service Desk Manager” от производителя и допълнителни услуги за извънгаранционна поддръжка за две години.
КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):
48000000
Описание:
Софтуерни пакети и информационни системи
КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:
Извънгаранционна поддръжка на системата „CA Service Desk Manager” за две години и допълнителни услуги за извънгаранционна поддръжка.
ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:
МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
гр.София, пл. ,,Княз Александър I” № 1 - Централно управление на БНБ
NUTS:
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
Участникът да е партньор на CA Technologies (или CA SEE), имащ правото да продава продукти и услуги на производителя, свързани с продукта, предмет на поръчката.
КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:
Икономически най-изгодна оферта
ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:
1. Цена на услугата „Извънгаранционна поддръжка на системата „CA Service Desk Manager“ от производителя - 40 точки;
2. Цена на часова ставка за допълнителните услуги за извънгаранционна поддръжка - 60 точки.
СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:
ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:
ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:
Документи, които да представят участниците в офертата си:
1. Попълнена оферта, съгласно образеца, подписана и подпечатана на всяка страница от представляващия дружеството.
2. Извлечение от Търговския регистър или единен идентификационен код (ЕИК), съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър. За чуждестранните лица – съответен еквивалентен документ, издаден от съдебен или административен орган в държавата, в която е установен, който се представя в официален превод.
3. Декларация, че участникът е съгласен с условията на проекто-договора.
4. Документ (писмо) от производителя или негов регионален представител, че участникът е партньор, имащ правото да продава продукти и услуги на производителя от групата продукти "Service Desk" за България;
Документите следва да се представят в запечатан непрозрачен плик в срока за получаване на офертите на гише № 54 в Паричния салон на БНБ, гр. София 1000, пл. „Княз Александър І” № 1, надписан по следния начин:
"гр. София 1000, пл. „Княз Александър І” № 1
до г-н Петко Кръстев – главен секретар на БНБ"
Оферта за избор на изпълнител на обществена поръчка с предмет: "Извънгаранционна поддръжка на системата „CA Service Desk Manager” от производителя и допълнителни услуги за извънгаранционна поддръжка за две години".
Офертата може да се подаде и по пощата с препоръчано писмо с обратна разписка. В случай че офертата е подадена по пощата, същата следва да бъде получена от възложителя в срока за получаване на офертите.
Допълнителна информация и документи, свързани с поръчката, могат да бъдат получени на интернет адрес www.bnb.bg.
Забележка: Българската народна банка е Администратор на лични данни, вписан в регистъра на администраторите на лични данни под № 0017806, представлявана от нейния Управител. Предоставените от Вас доброволно лични данни се събират и обработват за целите на идентификацията Ви и възникване на договорни отношения. Трети лица могат да получат информация само по реда и при условията на Закона за защита на личните данни. Разполагате с право на достъп и право на коригиране на събраните лични данни.
СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА: