Версия за печат

BG-София

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Министерство на правосъдието, ул. "Славянска" №1, За: Лидия Кирилова - старши експерт в дирекция "ИУССД" и Мариан Вачевски - младши експерт в дирекция "ОП";, Р. България 1000, София, Тел.: 02 9813445, E-mail: m_vachevsky@justice.government.bg

Място/места за контакт: Министерство на правосъдието

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.justice.government.bg/new/.

Адрес на профила на купувача: http://www.justice.government.bg/new/.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Услуги

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

„Ремонт и допълване на сигнално- охранителните системи СОТ и системите за видеонаблюдение в сградите на Министерство на правосъдието – гр. София, ул. „Славянска” № 1 и „Аксаков” № 5, актуализиране на екзекутивна документация, въвеждане на системите в експлоатация, обучение на потребителите и сервизна поддръжка”, с две обособени позиции: За Обособена позиция № 1 – „Ремонт и допълване на сигнално-охранителните системи СОТ в сградите на Министерство на правосъдието – гр. София, ул. „Славянска” № 1 и „Аксаков” № 5, актуализиране на екзекутивна документация, въвеждане на системите в експлоатация, обучение на потребителите и сервизна поддръжка” - Позиция № 2 – „Ремонт и допълване на системите за видеонаблюдение в сградите на Министерство на правосъдието – гр. София, ул. „Славянска” № 1 и „Аксаков” № 5, актуализиране на екзекутивна документация, въвеждане на системите в експлоатация, обучение на потребителите и сервизна поддръжка”. За Обособена позиция № 1: - срок за изпълнение на ремонтните работи, не по-дълъг от 60 (шестдесет) дни отдатата на сключване на договора за изпълнение на поръчката; - 12-месечна сервизна поддръжка, започваща да тече от датата на въвеждане на системата в експлоатация. Системата се въвежда в експлоатация след подписване на двустранен приемно-предавателен протокол, след извършване на седемдесет и два часова проба при реални експлоатационни условия на системата, а в случай на констатирани недостатъци – след тяхното отстраняване.; - обхват на абонаментно сервизно обслужване - съгласно Техническото задание за тази позиция. За Обособена позиция № 2: - срок за изпълнение на ремонтните работи, не по-дълъг от 60 (шестдесет) дни отдатата на сключване на договора за изпълнение на поръчката. - 12-месечна сервизна поддръжка, започваща да тече от датата на въвеждане на системата в експлоатация. Системата се въвежда в експлоатация след подписване на двустранен приемно-предавателен протокол, след извършване на седемдесет и два часова проба при реални експлоатационни условия на системата, а в случай на констатирани недостатъци – след тяхното отстраняване.; - обхват на абонаментно сервизно обслужване - съгласно Техническото задание за тази позиция.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

50000000, 50711000

Описание:

Услуги по ремонт и поддръжка
Услуги по ремонт и поддържане на електрически инсталации на сгради


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Обхвата на дейностите по изпълнение на поръчката е подробно описан в Техническите задания, за всяка обособена позиция. Прогнозна стойност за Обособена позиция № 1 е в размер на 10 645,75 лв. без вкл. ДДС; Прогнозна стойност за Обособена позиция № 2 е в размер на 18 950,00 лв. без вкл. ДДС.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

29596 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

В сградите на Министерство на правосъдието - гр. София, ул. "Славянская" № 1 и ул. "Аксаков" № 5.

NUTS:

BG411

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Описанието на дейностите, включени в предмета на поръчката, и изискванията към него са съгласно Техническите задания за всяка една от позициите, които са неразделна част от документацията за участие. I. Изисквания към участниците: 1. По отношение на тях да не са налице обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1, б. "а"-"д", т. 2 и 3 и тези по ал. 5 от ЗОП;. 2. Да имат опит в изпълнението на услуги, идентични или сходни с предмета на поръчката през последните 3 години (считано до датата за подаване на оферти). II. Необходими документи: 1. Документ за регистрация/удостоверение за актуално състояние, издадено от Агенцията по вписванията (заверено от участника копие), или ЕИК. Документът следва да отразява актуалното състояние на участника към датата на подаване на офертата; 2. Изрично нотариално заверено пълномощно, ако офертата се подава от пълномощник, а не от законовия представител на участника (оригинал или нотариално заверено копие); 3. Оферта по образец (оригинал), съдържаща предложение на участника за изпълнение на предмета на поръчката съгласно изискванията на Възложителя в Техническото задание за съответната обособена позиция и настоящата покана, и ценово предложение. 4. Декларации (оригинал) по чл. 47, ал.1 и ал.5 от ЗОП, изготвени по образец; 5. Декларация за липса/наличие на подизпълнители, изготвена по образец (оригинал); 6. Декларация за съгласие за участие като подизпълнител, изготвена по образец. В случай на участие на подизпълнител/и, всеки от подизпълнителите трябва да представи и следните документи към офертата: -Документ за регистрация/удостоверение за актуално състояние, издадено от Агенцията по вписванията (заверено от подизпълнителя копие), или ЕИК. Документът следва да отразява актуалното състояние на подизпълнителя към датата на подаване на офертата; - Декларации по чл. 47, ал.1 и ал.5 от ЗОП (оригинали); - Документите по т. 7, т. 8, т. 9 и т. 10. 7. Кратка анотация за досегашната дейност на участника, по предмета за съответната обособена позиция, изясняваща неговите технически възможности и доказателства за търговската му репутация; 8. Списък на основните договори, сходни на предмета за съответната позиция на поръчката, изпълнени през последните три години (считано до датата за подаване на оферти), включително стойностите и дружеството с което е сключено съответния договор, придружен от препоръки за добро изпълнение. 9. Участниците следва да притежават собствени или наети сертифицирани специалисти (минимум един за всяка една от системите) за работа със следните системи: 9.1 Сигнално-охранителните системи от типа, инсталиран в сградите на МП (за Обособена позиция № 1): - Inner Range, охранителни панели тип CONCEPT 3000; - Paradox DigiplexNE. 9.2 Системи за видеонаблюдение от типа инсталиран в сградите на МП (за Обособена позиция № 2): - Milestone Хрrotect Professional. Прилагат се заверени от участника копия на сертификатите и декларация в свободен текст от името на сертифицираните специалисти, че ще са на разположение за изпълнение на договора за възлагане на обществената поръчка . 10. Списък с имената и професионалната квалификация на специалистите, които ще отговарят за изпълнение на услугата; 11. И всички други изисквания на Възложителя, съгласно Техничекото задание, настоящата документация и указанията за участие към същата. 12 .Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан и подпечатан от участника.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:


СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

25/06/2013 16:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Документацията за участие в обществената поръчка е публикувана на официалната интернет страница на Министерство на правосъдието на посочения в Раздел І интернет адрес. Преди сключване на договора избраният за изпълнител участник представя гаранция за изпълнение на договора, която е в размер на 3 % от стойността му без ДДС.Гаранцията за изпълнение се представя под формата на парична сума или банкова гаранция. Паричната сума се превежда по банкова сметка на Министерство на правосъдието - БНБ ЦУ София, IBAN - BG44BNBG 96613 300 1737 01, код BNBGBGSD. Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, тогава в нея трябва да бъде изрично записано, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на Възложителя и че е със срок на валидност – най-малко за срока на изпълнение на договора, удължен с 15 календарни дни.Оферти за участие в процедурата се представят в запечатан непрозрачен плик с ненарушена цялост в деловодството на Министерство на правосъдието, гр. София, ул. Славянска” №1. Офертата се представя от участника или упълномощен от него представител лично или по пощата с препоръчано писмо с обратна разписка. Върху плика участникът следва да посочи адрес за кореспонденция, телефон и по възможност – факс и електронен адрес. Върху плика се поставя надпис: „Оферта за участие в процедура за избор на изпълнител на обществена поръчка с предмет: „Ремонт и допълване на сигнално- охранителните системи СОТ и системите за видеонаблюдение в сградите на Министерство на правосъдието – гр. София, ул. „Славянска” № 1 и „Аксаков” № 5, актуализиране на екзекутивна документация, въвеждане на системите в експлоатация, обучение на потребителите и сервизна поддръжка”, с две обособени позиции: - Позиция № 1 – „Ремонт и допълване на сигнално-охранителните системи СОТ в сградите на Министерство на правосъдието – гр. София, ул. „Славянска” № 1 и „Аксаков” № 5, актуализиране на екзекутивна документация, въвеждане на системите в експлоатация, обучение на потребителите и сервизна поддръжка”; - Позиция № 2 – „Ремонт и допълване на системите за видеонаблюдение в сградите на Министерство на правосъдието – гр. София, ул. „Славянска” № 1 и „Аксаков” № 5, актуализиране на екзекутивна документация, въвеждане на системите в експлоатация, обучение на потребителите и сервизна поддръжка”. Оферти, представени след изтичане на крайния срок за получаване или в незапечатан, прозрачен или с нарушена цялост плик, не се приемат и не се разглеждат.Цената се посочва в български лева, с и без включен ДДС. В предложената цена да бъдат включени всички разходи за изпълнение на поръчката. Участникът в процедурата има право да представи само една оферта. Участникът няма право да представя варианти на офертата.Офертата следва да бъде валидна за срок не по-малък от 120 /сто и двадесет/ календарни дни от крайния срок за получаването й. Възложителят може да изиска от участника да удължи срока на валидност на офертата си до момента на сключване на договора за обществена поръчка. Всички документи се представят на български език.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

25/06/2013