ВЪЗЛОЖИТЕЛ:
Община Камено, ул.Освобождение № 101, За: инж.Тодор Петров-зам.кмет на община Камено, РБългария 8120, Камено, Тел.: 05515 2093, E-mail: obshtina@kameno.bg, Факс: 05515 2480
Място/места за контакт: Общинска администрация
Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.kameno.bg.
Адрес на профила на купувача: www.kameno.bg.
ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:
КРАТКО ОПИСАНИЕ:
Предметът на поръчката включва изготвяне на технически проекти за реконструкция на вътрешна водопроводна мрежа в с. Трояново и с.Тръстиково, Община Камено.
Изпълнителят следва да извърши следните видове работи:
- оглед на съществуващата мрежа на селищата
- геодезическо заснемане на терена
- изчисления на ВиК мрежата
- изготвяне на работни чертежи с разположение на Главни и Второстепенни клонове по улици
- изготвяне на трасировъчен план на ВиК мрежата
- изготвяне на проект за възстановяване на настилките
- изготвяне на проект за Временна организация на движението при изпълнение на строителството
- изготвяне на План за пожарна безопасност
- изготвяне на План за безопасност и здраве
- изготвяне на цифров модел във формат DWG
- изготвяне на Количествени сметки.
КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):
71322200
Описание:
Услуги по проектиране и конструиране на тръбопроводи
КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:
Техническите проекти да се изготвят съгласно Техническа спецификация, която е публикувана на интернет страницата на община Камено и е неразделна част от Публичната покана. Обхватът и съдържанието на изготвените технически проекти трябва да отговаря на изискванията на Наредба № 4 от 21.05.2001 г. към ЗУТ за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти.
ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:
МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
NUTS:
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
Всяка оферта трябва да се представи в запечатан, непрозрачен плик и да съдържа следните документи:
1. Административни сведения (образец №1);
2. Копие от документ за регистрация или ЕИК съгласно чл.23 ЗТР за българско юридическо лице и ЕТ, документ за регистрация на чуждестранно лице съобразно националното му законодателство, а когато Участникът е физическо лице – копие от документ за самоличност;
3. Декларация за участие на подизпълнител/и (Образец №2). В случай на участие на подизпълнител, то същият следва да представи документи по т.2, т.4,т.6, т.7, т.8
4. Декларация от подизпълнителя (само ако ще се използва такъв - Образец №3);
5. Декларация за запознаване и приемане на клаузите на проекто-договора (Образец №4);
6. Декларация, съдържаща Списък на основните договори с предмет сходен с този на поръчката /под сходен следва да се разбира проектиране на изграждане/реконструкция на ВиК мрежи и съоръжения, хидротехнически и/или хидромелиоративни обекти /, изпълнени през последните три години /За последните три години да се счита периодът, който обхваща времето до датата, определена за краен срок за подаване на офертите/ (образец № 5), придружена с препоръки за добро изпълнение на всеки от посочените договори.
7. Декларация, съдържаща данни за технически лица, включително и тези, отговарящи за контрола на качеството, които Участникът ще използва за извършване на услугата (образец № 6);
8. Документи, удостоверяващи: образованието, професионалната квалификация, проектантската правоспособност на експертите / копие на диплом за завършено висше образование, удостоверение за вписване в съответние регистър при КИИП, декларация за ангажираност с която се декларира, че лицето ще е на разположение да участва в работата по проекта, за времетраенето му, както изискват отговорностите му, участието му в настоящата поръчка ще има приоритет пред други настоящи и бъдещи ангажименти, заявява готовността си да бъде на разположение през целия срок на изпълнение на поръчката- до приемането и от възложителя/ автобиография, копие от трудова книжка, сертификати, удостоверения и др./, които ще бъдат ангажирани с изпълнение на услугата и наличието на валидни застраховки “Професионална отговорност” . Лицата следва да представят и декларация свободен текст, че поемат задължение да осигурят валидна застраховка „Професионална отговорност” за през целия срок на договора.
9. Декларация по чл. 47, ал. 1 от ЗОП – (образец № 7);
10. Декларация по чл. 47, ал. 2 от ЗОП – (образец № 8);
11. Декларация по чл. 47, ал. 5 от ЗОП – (образец № 8а);
12. Техническо и финансово предложение (Образец № 9);
13. Проекто-договор (Образец № 10)
КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:
Икономически най-изгодна оферта
ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:
Срок за изпълнение с максимален брой точки 100 и относителна тежест в комплексната оценка – 0,80.
Предлагана цена с максимален брой точки 100 и относителна тежест в комплексната оценка – 0,20.
Комплексната оценка на всеки участник се изчислява по формулата:
КОn = 0,80 x ТПn + 0,20 x ФОn
СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:
ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:
ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:
Срок на валидност на офертата - 30 (тридесет) календарни дни от датата, определена за краен срок за получаване на офертите.
Срокът на изпълнение на услугата е не повече от 30 (тридесет) календарни дни, считано от датата на подписване на договора.
Минимални изисквания към участниците:
1. Да имат изпълнени не по-малко от 3 договора за проектиране на изграждане/реконструкция на водопроводни и/или канализационни мрежи и/или съоръжения и/или хидротехнически и/или хидромелиоративни обекти за за последните три години.
2. Да имат на разположение следния минимален състав на техническите лица, включително тези отговарящи за контрола на качеството, които ще бъдат ангажирани с изпълнението на поръчката, както следва:
Състав от 3 човека, включващ: експерт “ВиК”; експерт “пътно строителство”; експерт “геодезия”
3. Експертите, ангажирани с изпълнение на поръчката да отговарят на следните изисквания: висше образование със степен магистър-инженер по съответната специалност; минимум 3 години трудов стаж по специалността; пълна проектантска правоспособност; валидна застраховка “Професионална отговорност в проектирането.
СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА: