Версия за печат

BG-гр. Балчик

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

"Многопрофилна болница за активно лечение - Балчик" ЕООД, ул. „Д-р Златко Петков” № 1, За: д-р Иво Христов Войчев, Република България 9600, гр. Балчик, Тел.: 0579 72238; 0884 482982, E-mail: mbal_balchik@abv.bg, Факс: 0579 72018

Място/места за контакт: Управител

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.balchik.bg/.

Адрес на профила на купувача: http://www.balchik.bg/.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Услуги

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Предоставянето на консултантски услуги е необходимо с оглед постигане на пълно съответствие с изискванията на международния стандарт за система за управление на качеството БДС EN ISO 9001. Системата за управление на качеството насърчава прилагане на съвкупност от процеси и техните взаимодействия, като същевременно е ориентирана към непрекъснато подобряване дейността на дружеството.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

71620000, 72221000, 79411000, 79411100

Описание:

Услуги, свързани с анализи
Консултантски услуги по бизнес анализи на експлоатацията на системата
Консултантски услуги по общо управление
Консултантски услуги по развитие на стопанската дейност


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Дейността по предоставяне на професионални съвети и консултации за предварителен анализ, подготовка, изграждане и внедряване на система за управление на качеството в съответствие с изискванията на международния стандарт БДС EN ISO 9001 ще обхваща следните етапи: одит на състоянието – Консултантската организация ще осъществи първоначален одит с оглед установяване съответствието на действащата система в организацията със специфичните изисквания на система за управление на качеството по БДС EN ISO 9001 и ще изготви анализ на състоянието на дружеството; разработване на документация – ще бъдат изготвени процедури, оперативни документи, наръчник по качеството, техническо досие, насоки, правила и други приложими към дейността на организацията документи; поетапно внедряване на разработените документи и процедури – ще бъде организирано протичането на дейности по поетапно внедряване на разработените документи и процедури в организацията; провеждане на специализирани обучения и инструктажи, извършване на одити на отделните елементи от системата за управление на качеството съгласно БДС EN ISO 9001; извършване на корективни действия в резултат от проведения одит, в случай, че е идентифицирана такава потребност, и удостоверяване на съотвествтвието с изискванията на система за управление на качеството по БДС EN ISO 9001; идентифициране и провеждане на други дейности, в съответствие със спецификата на системата за управление на качеството и конкретните потребности на дружеството. Внедрената система за управление на качеството в организацията ще осигури оптимизиране на управленските процеси и предоставяне на услуги с високо, съответстващо на нарастващите изисквания на клиентите качество, което ще допринесе значително за повишаване удовлетвореността на бизнес-партньорите и на имиджа на организацията. Системата за управление на качеството ще осигури предпоставки за трайно повишаване конкурентоспособността на дружеството и поддържане на устойчиви пазарни позиции, както и завоюване на нови такива.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

33600 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

гр. Балчик

NUTS:

BG332

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Предоставянето на консултантски услуги е необходимо с оглед постигане на пълно съответствие с изискванията на международния стандарт за система за управление на качеството БДС EN ISO 9001. Системата за управление на качеството насърчава прилагане на съвкупност от процеси и техните взаимодействия, като същевременно е ориентирана към непрекъснато подобряване дейността на дружеството. Съгласно изискванията на настоящата схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ, дейността по предоставяне на професионални съвети и консултации за предварителен анализ, подготовка, изграждане и внедряване на система за управление на качеството в съответствие с изискванията на международния стандарт БДС EN ISO 9001 ще обхваща следните етапи: одит на състоянието – Консултантската организация ще осъществи първоначален одит с оглед установяване съответствието на действащата система в организацията със специфичните изисквания на система за управление на качеството по БДС EN ISO 9001 и ще изготви анализ на състоянието на дружеството; разработване на документация – ще бъдат изготвени процедури, оперативни документи, наръчник по качеството, техническо досие, насоки, правила и други приложими към дейността на организацията документи; поетапно внедряване на разработените документи и процедури – ще бъде организирано протичането на дейности по поетапно внедряване на разработените документи и процедури в организацията; провеждане на специализирани обучения и инструктажи, извършване на одити на отделните елементи от системата за управление на качеството съгласно БДС EN ISO 9001; извършване на корективни действия в резултат от проведения одит, в случай, че е идентифицирана такава потребност, и удостоверяване на съотвествтвието с изискванията на система за управление на качеството по БДС EN ISO 9001; идентифициране и провеждане на други дейности, в съответствие със спецификата на системата за управление на качеството и конкретните потребности на дружеството. Внедрената система за управление на качеството в организацията ще осигури оптимизиране на управленските процеси и предоставяне на услуги с високо, съответстващо на нарастващите изисквания на клиентите качество, което ще допринесе значително за повишаване удовлетвореността на бизнес-партньорите и на имиджа на организацията. Системата за управление на качеството ще осигури предпоставки за трайно повишаване конкурентоспособността на дружеството и поддържане на устойчиви пазарни позиции, както и завоюване на нови такива. Очаквани резултати: Изградена и внедрена система за управление на качеството в „МБАЛ - Балчик” ЕООД в съответствие с изискванията на международния стандарт БДС EN ISO 9001. Срок за изпълнение на поръчката: Оптималния за възложителя срок за изпълнение предмета на възлаганата обществена поръчка е 4 (четири) месеца, но не по-малко от 3 (три) месеца, считано от датата на подписване на договора.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Икономически най-изгодна оферта

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:

Критерият за оценка на офертите е икономически най-изгодна оферта. Икономически най-изгодната оферта се определя по формулата:0,35xП1+0,25xП2+0,4xП3 Където: КОФ – комплексна оценка на офертата П1, П2 – технически показатели П3 – икономически показател. Техническите показатели са: 1. „Предлаган подход за изпълнение на предмета на поръчката (П1)“ с относителна тежест в комплексната оценка – 35 %; 2. „Управление на изпълнението на предмета на поръчката (П2)“ с относителна тежест в комплексата оценка – 25 %. Единственият икономическият показател е „Цена (П3)“ с относителна тежест в комплексната оценка – 40 %. Комисията прилага настоящата методика по отношение на всички допуснати до оценка оферти, без да я променя. Оценките по всеки един показател се определят чрез консенсус от членовете на комисия. Ако не може да се постигне консенсус за оценката по някой показател, всеки от членовете от състава на комисията попълва таблица с индивидуални оценки на офертите по съответния показател. Всяка оферта получава оценка по съответния показател, представляваща средноаритметичната стойност от получените индивидуални оценки по този показател. Всяка оценка се закръглява до втория знак след десетичната запетая. Комисията класира участниците в низходящ ред на получените комплексни оценки на офертите им (КОФ) по гореописания ред, като на първо място се класира участника, чиято оферта е получила най-висока комплексна оценка (КОФ). В случай, че комплексните оценки на две или повече оферти са равни, за икономически най-изгодна се приема тази оферта, в която се предлага най-ниска цена. При условие че и цените са еднакви, се сравняват оценките по показателя с най-висока относителна тежест и се избира офертата с по-благоприятна стойност по този показател. Комисията провежда жребий за определяне на изпълнител между класираните на първо място оферти, ако "икономически най-изгодна оферта" не може да се определи по реда, описан по-горе.

СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

07/06/2013 17:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

ДА

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Офертата се представя в запечатан непрозрачен плик от участника лично или от упълномощен от него представител или по пощата с препоръчано писмо с обратна разписка или чрез куриерска служба. Тя следва да съдържа попълнени образците към настоящата публична покана и доказателствата за доказване на критериите за подбор, посочени в укаанията. Приложенията към настоящата публична покана могат да бъдат намерена на интернет страницата на Община Балчик - http://www.balchik.bg/, раздел "Обяви", рубрика "Публични покани". Ценова офертасе поставя в отделен запечатан непрозрачен плик с надпис „Предлагана цена“. Върху плика с офертата участникът записва: ДО УПРАВИТЕЛ НА „МБАЛ – БАЛЧИК” ЕООД гр. Балчик, ул. „Д-р Златко Петков” № 1 за участие в обществена поръчка с предмет „Избор на консултант за предоставянето на консултантски услуги, свързани с предоставяне на професионални съвети и консултации за предварителен анализ, подготовка, изграждане и внедряване на система за управление на качеството в съответствие с изискванията на международния стандарт БДС EN ISO 9001“ _________________________________________________ име на участника _________________________________________________ адрес за кореспонденция _________________________________________________ лице за контакт, телефон, факс и електронен адрес Офертата се подава на български език. Съдържание на офертата: 1. Предложение за участие в обществена поръчка – Образец № 1. 2. Копие на документ за регистрация или единен идентификационен код, съгласно чл. 23 от Закона за Търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице. Документът за регистрация не се изисква, ако участникът е регистриран или пререгистриран след 01.01.2008 г. по реда на Закона за търговския регистър (ЗТР). В този случай е достатъчно да се попълни и приложи декларация за регистрация по ЗТР, попълнена по Образец № 2 към документацията (в оригинал); 3. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1, б. „а“ до „д“ и ал. 5, т. 1 от ЗОП – Образец № 3; 4. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 2 и т. 3 и ал. 5, т. 2 от ЗОП – Образец № 4; 5. Декларация, съдържаща информация за общия оборот и за оборота от предоставянето на услуги, които са предмет на възлаганата обществена поръчка, реализиран от участника през последните три (2010, 2011 и 2012 г.) години, в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си - Образец № 5; 6. Декларация, съдържаща списък на изпълнените от участника договори през последните три години, считано от датата, определена като краен срок за представяне на офертите, за предоставянето на услугите, които са предмет на обществената поръчка (предоставяне на професионални съвети и консултации за предварителен анализ, подготовка, изграждане и внедряване на система за управление на качеството в съответствие с изискванията на международния стандарт БДС EN ISO 9001)- Образец № 6; 7. Декларация, съдържаща списък на екипа от експерти, които участникът ще осигури за изпълнение предмета на поръчката – Образец № 7; 8. Професионална автобиография на експерт – Обрезец № 8; 9. Декларация за ангажираност на експертите – Образец № 9; 10. Декларация за участието или неучастието на подизпълнители – Образец № 10; 11. Декларация за съгласие за участие като подизпълнител – Образец № 11; 12. Декларация за приемане на условията в проекта на договора - Образец № 12; 13. Техническо предложение за изпълнение на изискванията на възложителя, съгласно чл. 101б, ал. 1, т. 3 от ЗОП – Образец № 13; 14. Ценова оферта – Образец № 15.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

07/06/2013