Версия за печат

BG-София

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Министерство на правосъдието, ул. "Майор Г. Векилски" № 2, За: Цветан Попов, По технически въпроси: - Стефан Тасков и Венцислав Петков, Република България 1309, София, Тел.: 02 9263934; 02 9263948, E-mail: ts.popov@gdo.bg, s.taskov@gdo.bg, v.petkov@gdo.bg, Факс: 02 9263947

Място/места за контакт: Главна дирекция"Охрана" гр.София, ул.Майор Г.Векилски”№2

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.justice.government.bg.

Адрес на профила на купувача: www.justice.government.bg.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Услуги

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Извършване на задължителен одит на проект: „Разработка, конфигуриране и внедряване на Специализирана информационна система за управление в ГД „Охрана” и включването й към Единната информационна система за противодействие на престъпността” по договор № КС11-33-2/29.11.2011 г. за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по Оперативна програма „Административен капацитет”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

79212000

Описание:

Одиторски услуги


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Извършване на независим финансов одит на изпълнението от Министерство на правосъдието - ГД „Охрана” проект: „Разработка, конфигуриране и внедряване на Специализирана информационна система за управление в ГД „Охрана” и включването й към Единната информационна система за противодействие на престъпността” по договор № КС11-33-2/29.11.2011 г. за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по Оперативна програма „Административен капацитет”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд. Конкретните дейности са описани в Техническото задание на процедурата.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

8333 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Главна дирекция "Охрана", Министерство на правосъдието

NUTS:

BG

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Оферта следва да съдържа: Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан и подпечатан от участника; Оферта;Документ за регистрация или единен идентификационен код, съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър (заверено от участника копие) - за българско юридическо лице или едноличен търговец; документ за регистрация на чуждестранно лице, съобразно националното му законодателство (заверено от участника копие), а когато участникът е физическо лице - копие от документ за самоличност;Административни сведения за участника; Кратка презентация на участника; Изрично нотариално заверено пълномощно, ако офертата се подава от пълномощник, а не от законовия представител на участника(ориг. или нот. заверено копие).; Когато участникът е обединение, задължително се представя споразумение/ договор за създаване на обединението. Споразумението се представя в оригинал или нотариално заверено копие; Декларации от участника за липса на обстоятелства по чл.47,ал.1, и ал.5 от ЗОП; Съставните части на годишните финансови отчети за последните три финансови години: баланс, отчетите за приходите и разходите – копие заверено от участника; Информация за общия оборот и за оборота от услугите сходни с предмета на поръчката за последните три години, в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си; Списък на основните договори за услуги с предмет сходен с предмета на поръчката; Препоръки за добро изпълнение на договорите по предходната точка от предишни възложители. Тези препоръки посочват стойността, датата и мястото на изпълнението, както и дали то е изпълнено професионално и в съответствие с нормативните изисквания - заверени от участника копия; Списък за собствени или наети технически лица, които участникът ще използва при изпълнение на поръчката с приложени професионални автобиографии на всеки от експертите и доказателства за посочените в тях обстоятелства – трудови книжки и/или трудови и/или граждански договори, сертификати и/или удостоверения, както и документи, удостоверяващи образованието на експертите по образец; Декларация по чл.56, ал.1, т.8 от ЗОП за използване/ неизползване на подизпълнители и списък с имената на подизпълнителите; Декларация за съгласие за участие като подизпълнител, ако участникът предвижда подизпълнители; Декларация ОПАК; Декларация относно липсата на обстоятелствата по чл. 93, чл. 94 и чл. 96 от Регламент (ЕО, Евратом) № 1605/2002 на Съвета от 25 юни 2002 г. относно Финансовия регламент, приложим за общия бюджет на Европейските общности; Удостоверение или диплом, издаден от ИДЕС за одитора или Специализирано одиторско предприятие.; Декларация за липсата на обстоятелства по чл. 93, ал. 1, буква “е” от Регламент (ЕО, Евратом) № 1605/2002 на Съвета от 25 юни 2002 г. относно Финансовия регламент, приложим към общия бюджет на Европейските общности; Декларация за поверителност (свободен текст) на всички представени документи, информация или други материали за срок от 3 години след приключване на оперативната програма.; Одитен план, съдържащ предложение за всички видове дейности, посочени в Раздел V от Техническото задание (техническо предложение на участника).; Проект на договор с попълнени административни данни, без попълнени цени, подписан и подпечатан на всяка страница.; Ценово предложение.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:


СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

05/06/2013 16:45

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

ДА

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Офертата се представя в запечатан, непрозрачен плик от участника лично или от упълномощен от него представител, в деловодството на ГД „Охрана” на адрес: гр. София, ул. „Майор Векилски” №2, или по пощата с препоръчано писмо с обратна разписка или чрез куриерска служба всеки работен ден от 8.30 до 11.45 ч. и от 13.00 до 16.45 ч. до датата и часа,посочени в публичната покана; Публичната покана и документацията за участие са публикувани на следния ел. адрес: www.justice.government.bg.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

05/06/2013