Версия за печат

BG-София

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Столична община, ул. "Московска" №33, За: Станислава Цветкова, Република България 1000, София, Тел.: 02 9377530, E-mail: s.tsvetkova@sofia.bg, Факс: 02 9377561

Място/места за контакт: ул. "Париж" №3, партер, стая №6, дирекция "ОПК"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.sofia.bg.

Адрес на профила на купувача: www.sofia.bg.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Услуги

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Избор на консултант за подготовка на документи (решения, обявления, тръжни документации, технически спецификации, образци и приложения, проекти на договори и др.) за възлагане на обществени поръчки по ЗОП, свързани с изпълнението на проект "Парково пространство на Национален дворец на културата- възстановяване и обновяване", Оперативна програма "Регионално развитие" 2007-2013г."

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

79421200

Описание:

Услуги по разработване на проекти, без строителните


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

1. Подготовка и съгласуване с Възложителя на документи (решения, обявления, тръжни документации, технически спецификации, образци и приложения, проекти на договори) за възлагане на обществени поръчки – в рамките на тази дейност ще бъдат подготвени документи, включително технически спецификации, за възлагане на обществени поръчки със следния предмет: 1.1. „Избор на изпълнители за СМР по възстановяване и обновяване на парково пространство на Национален дворец на културата – по обособени позиции, съгласно одобрени работни проекти и КСС”: 1.2. „Избор на изпълнител за осъществяване на авторски надзор по време на изпълнение на проект „Парково пространство на Национален дворец на културата – възстановяване и обновяване”; 1.3. „Избор на изпълнител за извършване на независим финансов одит на изпълнението на проект „Парково пространство на Национален дворец на културата – възстановяване и обновяване”; 1.4. „Избор на изпълнител за изпълнение на мерки за визуализация и публичност на проект „Парково пространство на Национален дворец на културата – възстановяване и обновяване”; Документите следва да бъдат съобразени със спецификата и целта на дейностите от проекта и изискванията на Управляващия орган на ОПРР. Изпълнителят е длъжен да извършва необходимите редакции и преработка на документите в случай на неодобрение или забележки от Възложителя, АОП и/или от Управляващия орган, в съответствие с дадените становища и препоръки. С така одобрените документации ще се проведат процедури за възлагане на обществени поръчки и ще се сключат договори с избраните изпълнители. 2. Техническа и правна помощ за подготовка на отговори и разяснения по документациите в законно установения срок във връзка с постъпили при Възложителя искания за разяснения относно конкретна документация и провеждането на съответната обществена поръчка. 3. Техническа и правна помощ при подготовката на становища в случай на обжалване или образувани дела по съдебен ред.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

15000 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

гр. София

NUTS:

BG411

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

1. Минимални изисквания за икономическо и финансово състояние: 1.1. Всеки участник трябва да има оборот от предоставяне на консултанстки услуги за разработване на тръжни документи за възлагане на обществени поръчки в размер не по- малко от 35 000 /тридесет и пет хиляди/ лева без ДДС за последните три приключили финансови години. 2. Минимални изисквания за технически възможности и квалификация: 2.1. Всеки участник трябва да е изготвил минимум 3 /три/ документации за участие в процедури по възлагане на обществени поръчки за последните три години, включително до датата, определена като краен срок за подаване на оферта. Документациите трябва да са изпълнени по договори и да бъдат придружени от препоръчки за добро изпълнение, като поне една от документациите трябва да бъде за обект със СМР. 2.2. Всеки участник трябва да предложи екип за изпълнение на поръчката. Екипът трябва задължително да включва: - Юрист, който да отговаря на следните минимални изисквания: Висше юридическо образование - магистър, правоспособен юрист; Професионален опит - минимум 5 (пет) години опит по спецалността, от които 2 години в областта на ЗОП – изготвяне на документи за участие в обществени поръчки - Експерт обществени поръчки, който да отговаря на следните минимални изисквания: Висше юридическо образование - магистър, правоспособен юрист; Професионален опит - минимум 5 (пет) години опит по спецалността, от които 2 години в областта на ЗОП – изготвяне на документи за участие в обществени поръчки финансирани със средства от ЕС - Ландшафтен архитект, който да отговаря на следните минимални изисквания: Висше образование - магистър, специалност ландшафтна архитектура или еквивалент; Професионален опит - минимум 5 (пет) години по специалността. - Строителен инженер пътно строителство или ПГС, който да отговаря на следните минимални изисквания: Висше образование - магистър, инженер пътно строителство или ПГС,; Професионален опит - минимум 3 (три) години по специалността. 3. Срок за изпълнение на поръчката: 3.1. За подготовка и съгласуването с Възложителя на документи (решения, обявления, тръжни документации, технически спесификации, образци и приложения, проекти на договори) за възлагане на обществени поръчки – не повече от 12 месеца. 3.2. За извършване на необходимите редакции и преработка на документите в случай на неодобрение или забележки от Възложителя, АОП и/или от Управляващия орган, в съответствие с дадените становища и препоръки – не повече от 1 месец от възникване на необходимостта. 3.3. За техническа и правна помощ за подготовка на отговори и разяснения по документациите в законно установения срок във връзка с постъпили при Възложителя искания за разяснения относно конкретна документация и провеждането на съответната обществена поръчка – не повече от законно установените срокове по всяка една от процедурите. 3.4. За техническа и правна помощ при подготовката на становища в случай на обжалване или образувани дела по съдебен ред – не повече от 5 работни дни от възникването на необходимостта. 3.5. Участниците следва да предложат срок за изработване на всяка една от документациите, като срокът за изработване не може да бъде по-дълъг от: • За документацията по т. 1.1 от раздел III - 30 (тридесет) календарни дни. • За документацията по т. 1.2 от раздел III - 20 (двадесет) календарни дни. • За документацията по т. 1.3 от раздел III - 10 (десет) календарни дни. • За документацията по т. 1.4 от раздел III - 15 (петнадесет) календарни дни. Срокът за изработване на всяка една документация ще започва да тече от датата на отправено писмено искане от Ръководителя на проекта до Изпълнителя. При започване на работата Изпълнителят е длъжен в срок от 5 дни да предложи, както следва: - лице, телефон и e-mail за контакт с Възложителя.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:


СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

28/05/2013 16:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

ДА

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

1. Всяка оферта трябва да съдържа: 1.1. Оферта за участие- Образец №1; 1.2. Административни данни- Образец №2; 1.3. Ценово предложение за изпълнение на поръчката- Образец №3; 1.4. За доказване на съответствие с точка 1.1 от минималните изисквания за икономическо и финасово състояние всеки участник прилага към офертата си декларация за оборота от предоставяне на консултански услуги за разработване на тръжни документи за възлагане на обществени поръчки за последните три години (2010, 2011,2012 г.), както и копие на отчетите за приходите и разходите за последните 3 години (2010, 2011,2012 г.). 1.5. За доказване на съответствие с точка 2.1 от минималните изисквания за технически възможности и квалификация всеки участник представя списък на изготвените документации по договори за предоставяне на услуги, подобни на възлаганата (изготвяне на документации за провеждане на процедури за обществени поръчки) за последните 3 години, придружени с референции за добро и качествено изпълнение от Възложител към договорите за документации, посочени в списъка. Поне една от документациите трябва да бъде за обект със СМР. 1.6. За доказване на съответствие с изискването по точка 2.2 всеки участник представя документи, доказващи квалификацията на членовете на екипа, които ще бъдат на разположение за срока на обществената поръчка- дипломи за завършено образование, документи за специализации и допълнителни професионални квалификации, документи за членство в професионални или браншови организации, трудови/служебни или осигурителни книжки, трудови автобиографии, референции, препоръки от възложители или работодатели, съдържащи информация за изпълнените дейности с предмет, сходен с предмета на поръчката и участие на конкретните лица в тези дейности и др. по преценка на участника. 1.7. Декларация за разположение на членовете на екипа, подписана от всеки от тях- Образец №4; 2. Образец №1, №2, №3 и №4 са публикувани на интернет адреса на Столична община- www.sofia.bg (в секцията Електронна община, раздел "Профил на купувача/Обществени поръчки"). 3. Срокът на валидност на офертата не трябва да бъде по-кратък от 60/шестдесет/ календарни дни, считано от крайния срок за подаване на офертите. 4. Офертата в настоящата обществена поръчка се представя на български език, а документите, които са на чужд език се представят в превод на български език. 5. Офертите за участие се подават в запечатан непрозрачен плик на ул. „Московска” №33, фронт-офис, в срока указан в настоящата покана. 6. Участник, чиято оферта не отговаря на посочените в настоящата покана изисквания няма да бъде разглеждана! 7. При подписване на договора задължително се представя свидетелство за съдимост, декларация по чл.47, ал.5, документ за гаранция за изпълнение в размер на 2% от стойността на договора в една от следните форми: - банкова гаранция или - парична сума, внесена по банков път на името на Столична община, Дирекция “Финанси” по една от следните сметки: Сметка в лв (BGN) IBAN: BG 72 SOMB 9130 33 33008301 BIC Code: SOMBBGSF Наименование на банката: Общинска банка, клон Врабча, ул. ''Врабча'' № 6. 8. Няма възможност за представяне на варианти в офертите. Прогнозната стойност е без включен ДДС.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

27/05/2013