Версия за печат

BG-Златарица

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Община Златарица, ул. Стефан Попстоянов № 22, За: Албена Ценкова Конакчиева - Директор на дирекция "Специализирана администрация", Република България 5090, Златарица, Тел.: 0615 35420, E-mail: ob_zlatarica@mail.bg, Факс: 0615 35478

Място/места за контакт: Община Златарица

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.zlataritsa.net.

Адрес на профила на купувача: www.zlataritsa.net.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Услуги

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Избор на изпълнител за упражняване на строителен надзор на предвидените СМР по договор за финансиране № 04/322/00771 от 27.11.2012 година във връзка с изпълнение на проект „Реконструкция и ремонт на улици с. Родина, с. Горско Ново село, с. Сливовица, с. Росно, с. Калайджии, община Златарица” по мярка 322 “Обновяване и развитие на населените места” от Програмата за развитие на селските райони 2007 – 2013 г.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

71520000, 71521000

Описание:

Строителен надзор
Строителен надзор по време на строителството


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Съгласно техническо задание, приложено към документацията за участие. Прогнозната стойност е в лева, без ДДС.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

25908 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

община Златарица, област Велико Търново

NUTS:

BG321

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Изпълнението следва да се извърши на основание техническо задание за обекта, одобрено със Заповед №384/16.05.2013 г. на Кмета на Община Златарица. В техническото задание са посочени конкретните изисквания за изпълнение. Всяка оферта трябва да съдържа: - Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан и подпечатан от участника; - Оферта по чл. 101а, ал. 2 за възлагане на обществена поръчка по чл. 14, ал. 4, т. 2 от ЗОП – Образец № 1; - Административни сведения – Образец № 2; - Заверено копие на документ за регистрация или документ/декларация, съдържаща Единен идентификационен код (ЕИК), съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър (ЗТР), когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице. Когато участникът в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, документът се представя и в официален превод на български език. Ако участникът е обединение, документите се представят от всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението. Участникът прилага удостоверение за актуално състояние, само в случай, че не е представил ЕИК. Ако е посочен ЕИК, участникът има право да се позове на чл. 23, ал. 4 от Закона за търговския регистър и да не представя доказателства за обстоятелства, вписани в търговския регистър, както и да не представя актове, обявени в търговския регистър, с изключение на всички други обстоятелства невписани в Търговския регистър. В тези случаи в списъка на документите се посочва „не се прилага, съгласно чл. 23, ал. 4 от ЗТР”; - Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47 ал. 1, т.1 /от "а" до "д"/, ал.2, т.5 и ал.5, т.1 от ЗОП - Образец № 3; - Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47 ал. 1, т. 2 и т.3, ал.2, т.1, т.3 и т.4 и ал.5, т.2 от ЗОП - Образец № 4; - Декларация за липса на обстоятелствата по чл.93, ал.1, б.„е”, чл.94, б."б" и чл.96, б.„а” от Регламент (ЕО, Евратом) № 1605/2002 - Образец № 5; Критерии за подбор, включващи минимални изисквания за технически възможности и квалификация: 1. Минимални изисквания за технически възможности и квалификация. Участник в обществената поръчка трябва да отговаря на следните минимални изисквания за технически възможности и квалификация: 1. Наличие на специалисти на граждански и/или трудов договор, притежаващи валиден лиценз за упражняване на строителен надзор по чл. 166, ал.1 от ЗУТ. 2. Минимум три договора за упражнен строителен надзор на обекти, въведени в експлоатация през последните приключени три години. 2. Изискуеми документи информация. За доказване на техническите възможности и квалификация участникът следва да представи: 1. Списък на специалистите, придружен с автобиографии, копия на дипломи и лиценз за упражняване на строителен надзор по чл.166, ал.1 от ЗУТ. Попълва се Образец № 6 - Списък на специалистите, придружен с автобиографии, копия на дипломи и лиценз за упражняване на строителен надзор. Списъкът съдържа име, образование, професионален опит, квалификация и длъжност, която ще изпълнява лицето при изпълнение на обществената поръчка, информация за вида на правоотношението на лицата с участника (трудово, гражданско, друго) и наличие на разрешение за пребиваване (виза) и разрешение за работа, ако е приложимо. 2. Декларация, съдържаща списък на основните договори за упражнен строителен надзор на обекти, въведени в експлоатация през последните приключени три години. Попълва се Образец № 7 – Декларация, съдържаща списък на основните договори за упражнен строителен надзор на обекти, въведени в експлоатация през последните приключени три години, в зависимост от датата, на която участникът е учреден или и започнал дейността си, включително стойностите, датите и получателите. Декларация за списъка следва да включва предмет на договорите, техните стойности, датите на подписване, период и място на изпълнение, кратко описание на извършените дейности по договора и получателите на предоставяните услуги

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:


СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

30/05/2013 16:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

ДА

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Настоящата публична покана, Заповед № 384 от 16.05.2013 г. на Кмета на Община Златарица, техническото задание, образците на документите и указанията за провеждане на процедурата са публикувани на адреса на профила на купувача - интернет адрес: www.zlataritsa.net, меню "Обществени поръчки". Офертата се представя в непрозрачен запечатан плик в Деловодството на Община Златарица, гр. Златарица, ул. Стефан Попстоянов № 22 от участника или упълномощен негов представител лично, по пощата с препоръчано писмо с обратна разписка или по куриер. Върху плика участникът следва да посочи предмета на поръчката, име, седалище и адрес на управление (за физическо лице - постоянен адрес), адрес за кореспонденция, телефон и по възможност факс и адрес на електронна поща. Условия и начин на финансиране. Срок и начин на плащане. 1. Възложителят има право да прекрати договора едностранно и без предизвестие, поради невъзможност за осигуряване на финансиране на изпълнението на същия, в случай че ДФ „Земеделие” прекрати договора за финансиране при настъпване на следните обстоятелства: 1.1. При получаване на частичен отказ от ЕК по предложението за изменение на ПРСР, с която се одобрява прехвърлянето само на част предложените публични средства към бюджета на мярка 322, както и при невъзможност да се осигури изцяло или частично финансирането на договор № 04/322/00771/27.11.2012 г. за отпускане на финансова помощ на Община Златарица при условията на т. 5 от Решение № 955 от 16.11.2012 г. на Министерски съвет. или 1.2. При получаване на пълен отказ от страна на ЕК по предложението за изменение на ПРСР и при невъзможност да се осигури изцяло финансирането на договор № 04/322/00771/27.11.2012 година за отпускане на финансова помощ на Община Златарица при условията на т. 5 от Решение № 955 от 16.11.2012 г. на Министерски съвет. 2. Първи етап: Аванс – 30 % от стойността в срок до десет дни от датата на откриване на строителната площадка – Акт Образец 2 от Наредба № 3 към ЗУТ; Втори етап - 50 % от стойността в срок до десет дни от датата на подписване на Акт Образец 15; Трети етап - 20 % от стойността в срок до десет дни от датата на издаване на Удостоверение за ползване и след издаване на фактура.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

23/05/2013