ВЪЗЛОЖИТЕЛ:
Национална агенция за приходите, бул. "Княз Ал. Дондуков" № 52, За: Иванина Миринска – експерт в дирекция „Комуникации и протокол” в ЦУ на НАП, Република България 1000, София, Тел.: 02 98596130, E-mail: s.genova@nra.bg
Място/места за контакт: Дирекция КП, ЦУ на НАП, бул. "Княз Ал. Дондуков" № 52
Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.nap.bg/.
Адрес на профила на купувача: http://www.nap.bg/page?id=207.
ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:
КРАТКО ОПИСАНИЕ:
Възлагането на настоящата обществена поръчка има за предмет отпечатването на брошури и плакати за нуждите на ЦУ на НАП и доставката им до 6 териториални структури на НАП.
КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):
79800000
Описание:
Печатни и други, свързани с печата услуги
КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:
1. Брошури с общ тираж от 250 000 броя със следните технически параметри: размер - формат А4 с две сгъвки; хартия: офсет – 80 гр.; цветност: 2+2; теми и тираж, разпределени както следва:
- „Как да получа ПИК” – 100 000 бр.
- „Как се нарушават правата ми, ако получавам заплата в плик” (работно заглавие) – 50 000 бр.
- “Данъчно-осигурителна кампания 2014 г.“ (работно заглавие) – 100 000 бр.
Конкретните количества и тяхното разпределение ще бъде уточнено при подаване на всяка заявка.
Максимално допустима стойност за изпълнение на поръчката е 10 833,33 без ДДС.
ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:
МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
ЦУ на НАП и ТД на НАП в страната
NUTS:
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
1. Изисквания към изпълнението:
Изпълнението на поръчката се изразява в отпечатването на брошури и плакати при следните параметри:
1.1. Брошури с общ тираж от 250 000 броя със следните технически параметри: размер - формат А4 с две сгъвки; хартия: офсет – 80 гр.; цветност: 2+2; теми и тираж, разпределени както следва:
- „Как да получа ПИК” – 100 000 бр.
- „Как се нарушават правата ми, ако получавам заплата в плик” (работно заглавие) – 50 000 бр.
- “Данъчно-осигурителна кампания 2014 г.“ (работно заглавие) – 100 000 бр.
1.2. Отпечатаните брошури и плакати се доставят до шест териториални структури на агенцията, както следва:
- ТД на НАП София, 1000 София, ул. „Аксаков” 21
- ТД на НАП Варна, 9000 Варна, ул. „Осми приморски полк” 128
- ТД на НАП Пловдив, 4004 Пловдив, ул. „Скопие” 106
- ТД на НАП В. Търново, 5000 Велико Търново, пл. „Център” 2
- ТД на НАП Бургас, 8000 Бургас, ул. „Цар Петър” 5Б
- ЦУ на НАП, 1000 София, бул. „Дондуков” 52
1.3. Срок за отпечатване на брошурите и плакатите: До 10 календарни дни след получаване на одобрение за печат.
1.4. Предпечатната подготовка се поема от изпълнителя. Материалите се предават набрани на Word for Win и включват текст.
2. Място на изпълнение на поръчката: ЦУ на НАП и териториалните дирекции в градовете Пловдив, Бургас, Варна, Велико Търново и София.
3. Приемане на изпълнението – изпълнението се приема с подписване на обобщен приемо-предавателен протокол, в който са отразени действията по отпечатване на брошурите и плакатите и тяхната доставка до териториалните структури на НАП по т. 1.
4. Срок на договор: 18 месеца.
Възложителят извършва плащане за всеки одобрени и заявен тираж на брошура или плакат по банкова сметка на изпълнителя, в срок до 30 (тридесет) дни от получаване на оригинална фактура, издадена от изпълнителя и въз основа на приемо-предавателен протокол, подписани от страна на НАП от координатора по договора. Документите се представят в дирекция БФ в ЦУ на НАП.
КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:
ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:
СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:
ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:
ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:
Офертите трябва да съдържат следната информация:
• данни за лицето, което прави предложението (ЕИК - единен идентификационен код, съгласно чл. 23, ал. 4 от Закона за Търговския регистър – ако е юридическо лице; данни по документ за самоличност – ако е физическо лице), включително наличие на регистрация по ЗДДС, и координати за връзка, телефон, факс, адрес, представляващ и координатор за изпълнението;
• предложение за изпълнение на предмета на поръчката, отговарящо на изискванията на описанието на предмета на поръчката;
• ценово предложение, съобразено с изискванията на възложителя за максимално допустима стойност, съдържащо единична цена (за 1 бр. плакат и 1 бр. брошура) и обща цена за изпълнение на поръчката с и без ДДС.
• Срок на валидност на офертата – 90 дни от датата на подаване на предложението.
Оценката на офертите ще се извършва по критерия "най-ниска цена". Предложената от участника цена следва да включва всички разходи по изпълнението. Посочената в раздел III. стойност на поръчката, в размер на 10833,33 лв. без ДДС е максимално допустима за изпълнението на поръчката.
НАП предоставя достъп по електронен път до Приложение към поканата, съдържащо пълното описание на предмета на поръчката, изискванията към участниците и изисквания към изпълнението, условия за подаване на оферта и условията за сключване на договор, което може да бъде намерено на интернет адреса на възложителя: http://www.nap.bg, раздел "За НАП", "Профил на купувача".
СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА: