ВЪЗЛОЖИТЕЛ:
""Североцентрално държавно предприятие"ДП, ТП Държавно ловно стопанство "Воден -Ири Хисар", Воден, За: инж. Иван Глухарев, Република България 7260, с. Острово, обл. Разград, Тел.: 0889 320925, E-mail: voden@scdp.bg, Факс: 0889 849833
Място/места за контакт: Държавно ловно стопанство "Воден -Ири Хисар"
Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://scdp.bg/.
Адрес на профила на купувача: http://scdp.bg/.
ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:
КРАТКО ОПИСАНИЕ:
”Доставка чрез покупка и монтаж на нови мебели и офис обзавеждане на административна сграда на ТП ДЛС "Воден -Ири Хисар", при СЦДП-ДП-Габрово обособени в три позиции.
КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):
39000000, 39110000, 39120000
Описание:
Обзавеждане (включително офис обзавеждане), мебелировка, електродомакински уреди (с изключение на осветителни тела) и продукти за почистване
Седалки, столове и свързани с тях продукти, и части към тях
Маси, шкафове, бюра и библиотеки
КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:
по обособени позиции:
Позиция№1:
4.1.Бюро директор-покритие HPL на работната повърхност, масивен кант бук 10мм-1бр
4.2. Бюро офис с размери 11500/700/760 в два цвята дебелина на плота 25мм, покритие на работна повърхност HPL-0,9 мм, масивен кант бук 10мм-14бр
4.3. Контейнер с размери 450/600/450, чекмеджета метал бокс-17бр
4.4.Шкаф нисък с размери 900/600/450 в два цвята, отворен-10бр
4.5.Шкаф нисък с размери 900/600/450 в два цвята, с врати-11бр
4.6.Шкаф за документи с размери 900/1800/400 с дебелина на полиците 25мм-11бр
4.7.Гардероб с две врати с размери 1000/1800/580 в два цвята с огледало-11бр
4.8. Маса съвещателна стая директор за 6 човека, масивен кант бук 10мм-1бр
4.9.Маса съмещателна 1300/700 с плот 30мм, покритие HPL-0,9 мм, масивен кант бук 10мм-10бр
4.10. Обзавеждане стая за отдих и почивка с кухненска част-модулна кухня комплект в два цвята, състояща се от горни и долни шкафове до, с мивка и термо плот;
Позиция №2
4.11.1 Офис стол, със стабилна метална рамка с хромирано покритие, ергономична седалка и облегалка, тапицирана с висококачествена дамаска клас YB, облегалка, тапицирана с висококачествена мрежа клас NT, метални подлакътници с тапицирани падове, протектори на краката за защита на подовите настилки, да издържат на ежедневно натоварване - 8 часа работен ден, допустимо тегло до 100кг.-13бр
4.11.2 Офис стол, със стабилна метална рамка с хромирано покритие, седалка от многослойна дървесина, тапицирана с висококачествена дамаска клас YB, облегалка, тапицирана с висококачествена мрежа клас NT, метални подлакътници с тапицирани падове, основа метална, протектори на краката за защита на подовите настилки, да издържат на ежедневно натоварване - 8 часа работен ден, допустимо тегло до 120кг.-1бр.
Позиция №3
4.12.1. Посетителски стол, със стабилна метална рамка с хромирано покритие, ергономична седалка и облегалка, тапицирана с висококачествена дамаска клас YB, облегалка, тапицирана с висококачествена мрежа клас NT, метални подлакътници с дървени падове в цвят бук, протектори на краката за защита на подовите настилки-6бр
4.12.2. Посетителски стол със стабилна метална рамка с хромирано покритие, ергономична седалка и облегалка, тапицирани с еко кожа-бежов цвят, метални подлакътници с дървени падове в цвят бук, протектори на краката за защита на подовите настилки-44бр
ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:
МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
ТП ДЛС "Воден -Ири Хисар"”,
NUTS:
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
Изисквания към кандидатите:
Право да участва в процедурата има всяко заинтересовано лице, което:
1. Да не е осъдено с влязла в сила присъда,освен ако е реабилитиран за:
а) престъпление против финансовата, данъчната или осигурителната система, включително изпиране на пари, по чл. 253 - 260 от Наказателния кодекс;
б) подкуп по чл. 301 - 307 от Наказателния кодекс;
в) участие в организирана престъпна група по чл. 321 и 321а от Наказателния кодекс;
г) престъпление против собствеността по чл. 194 - 217 от Наказателния кодекс;
д) престъпление против стопанството по чл. 219 - 252 от Наказателния кодекс;
2. Да не е свързано с лица по смисъла на § 1, т.1 от допълнителната разпоредба на Закона за предотвратяване и установяване на конфликт на интереси с възложителя или със служители на ръководна длъжност в неговата организация;
3. Да няма сключен договор с лице по чл.21 или чл.22 от Закона за предотвратяване и установяване на конфликт на интереси.
4.Участникът следва да притежава валиден сертификат ISO 9001:2008 или еквивалент, с обхват на сертификация, отговарящ на предмета на поръчката, за съответната обособена позиция.
Валидни сертификати на участника за качество на предлаганото офис обзавеждане, за съответната обособена позиция:
За обособена позиция 1- Сертификат за качество на ПДЧ плоскостите или еквивалент, удостоверяващ качеството на вложените материали; и др., издадени от акредитирана институция; Сертификат за качество на вложения обков или еквивалент, удостоверяващ качеството на вложените материали; издаден от акредитирана институция;
За обособена позиция 2 и 3 - Сертификат или еквивалент, удостоверяващ качеството на столовете (работни и посетителски), изпитвания за устойчивост на натоварване на седалка, облегалка, колела и др. издаден от акредитирана институция;);
Във връзка с минималните изисквания на Възложителя-участникът да има внедрена система за управление на качеството ISO 9001:2008 или еквивалент, с обхват на сертификация, отговарящ на предмета на поръчката, за съответната обособена позиция да се представи заверено от участника копие на сертификата за управление на качеството ISO 9001:2008, или еквивалент. Участниците следва да разполагат със следните сертификати за качество на предлаганото офис обзавеждане, за съответната обособена позиция: а) За обособена позиция 1- Сертификат за качество на ПДЧ плоскостите или еквивалент, удостоверяващ качеството на вложените материали;
За доказване на тези изисквания се представят заверени от участника копия на изброените в т.8.4.сертификати.
5.Кандидата следва да представи гаранционни срокове за обслужване съответно:
5.1. за позиция № 1 - 2 години гаранция на покрития, механизми и дръжки две години, с гаранционно обслужване и последващ ремонт
5.2. за позиция № 2 гаранция -2 години
5.3. за позиция № 3 гаранция -2 години
6 Да е представил оферта в съответствие с глава VІІІ“а“ от ЗОП и изискванията на Възложителя дадени с Указанията към Офертата –обр.Приложение №1.
7. Всеки участник може да подава само по една оферта за една, за няколко или за всички обособени позиции, посочени в обявлението на възложителя.
8.Общата стойност на поръчката, описана по отделни обособени позиции включва всички разходи, свързани с изпълнението на поръчката в описания вид и обхват: цената на изработк8ата, цената на вложените материали, доставка – транспорт и монтаж до посоченият адрес.В този смисъл ценовото предложение на участниците не може да надвишава посочения финансов ресурс, с който разполага възложителя за всяка обособена позиция. Заплащането се извършва в левове, по банков път по банкова сметка, посочена от Изпълнителя.
КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:
Икономически най-изгодна оферта
ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:
Критерий за оценка на офертите - икономически най-изгодна оферта при посочените по-долу показатели, като максимален брой точки, който може да получи една оферта е 10 точки.
1. Показател 1 – “Срок на гаранционно обслужване” с максимален брой точки 10 и относително тегло в комплексната оценка – 0.20.
2. Показател 2 “Предлагана цена”/Р2/- с максимален брой точки – 10 и относително тегло в комплексната оценка 0.70.
3. Показател 3 “Срок за доставка и монтаж”/Р3/с максимален брой точки 10 и относително тегло 0.10 на сто. Максималният брой точки получава офертата с предложен най-кратък срок на доставка и монтаж – 10 точки.
СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:
ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:
ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:
Допълнителна информация за процедурата може да бъде получена в деловодството на ТП ДЛС "Воден -Ири Хисар"- тел: 084 898875 или на електронна страница: http://scdp.bg.
образци на документи, които ще се ползват от кандидатите при депозиране на офертите:
Приложение № 1-Образец на Оферта и указания за попълването й.
Приложение № 2-Образец на Предложение за изпълнение на поръчката;
Приложение № 3-Образец на Ценово предложение по обособени позиции;
Приложение № 4- Административни сведения;
Приложение № 5-Декларация за липса на обстоятелства по чл.47, ал.1 от ЗОП ;
Приложение № 6-Декларация за липса на обстоятелства по чл.47, ал.2 от ЗОП
Приложение №7-.Декларация за липса на обстоятелства по чл.47, ал.5 от ЗОП ;
Приложение №8-Декларация за наличие или липса на подизпълнители
Приложение № 9-Декларация за приемане на условията на договора
Приложение № 10-Проект на договор;
СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА: