Версия за печат

BG-Сапарева баня

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Община Сапарева баня, ул. Германея 1, За: инж. Радка Георгиева, Р. България 2650, Сапарева баня, Тел.: 0707 23378, E-mail: sap_oba@abv.bg, Факс: 0701 47918

Място/места за контакт: Общинска администрация Сапарева баня

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.saparevabanya.bg.

Адрес на профила на купувача: www.saparevabanya.bg.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Услуги

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Извършване на услуга, включваща упражняване на строителен надзор по време на строителство до издаване на разрешение за ползване на обекта, съгласно чл.168 от Закона за устройство на територията и съставяне на технически паспорт за обект с наименование: „Насърчаване на устойчивото социално развитие в община Сапарева баня чрез прилагане на мерки за енергийна ефективност в ОУ „Христо Ботев”, гр. Сапарева баня, финансиран по ОП „РР”, Приоритетна ос 4 „Местно развитие и сътрудничество”, Операция 4.1 „Дребномащабни местни инвестиции”, Схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ: BG161PO001/4.1-03/2010 „Подкрепа за прилагане на мерки за енергийна ефективност в общинската образователна инфраструктура на 178 малки общини”.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

71521000, 71520000

Описание:

Строителен надзор по време на строителството
Строителен надзор


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Строителен надзор ще се извършва по време на строително-монтажните работи на 1 обект на територията на Община Сапарева баня, а именно: ОУ „Христо Ботев”- град Сапарева баня.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

8000 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Сградата на основно училище „Христо Ботев”, гр. Сапарева баня.

NUTS:

BG415

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

1. Строителния надзор по време на строителството за обект с наименование: „Насърчаване на устойчивото социално развитие в община Сапарева баня чрез прилагане на мерки за енергийна ефективност в ОУ „Христо Ботев”, гр. Сапарева баня по проект на Община Сапарева баня, финансиран по Оперативна програма „Регионално развитие” 2007 – 2013 г. да се извърши съгласно изискванията на чл. 168 от ЗУТ; Наредба № 2 от 31.07.2003 г. за въвеждане в експлоатация на строежите в Република България и минимални гаранционни срокове за изпълнени строителни и монтажни работи, съоръжения и строителни обекти и Наредба № 3 от 31.07.2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството и др. нормативни актове засягащи предмета на поръчката.; 2. Да се състави технически паспорт на строежа, съгласно изискванията на Наредба № 5 от 28.12.2006 г. за техническите паспорти на строежите. 3.Изпълнителя, упражняващ строителен надзор носи отговорност за дейностите, регламентирани в чл. 168, ал. 1 от ЗУТ. 4. Изпълнителя изпълнява всички други задължения, посочени в чл. 168, ал. 2 и 7 от ЗУТ и тези произтичащи от чл. 178 от ЗУТ. 5. Строителният надзор се изпълнява в задължителния обхват съобразно изискванията на ЗУТ, в т.ч: по чл. 168, ал. 3, 4, 5, 6 и 7 чл. 175, ал. 1, 2 и 5, чл. 176, ал. 1 и чл. 177, ал. 1 от ЗУТ, в т.ч: - По искане на Възложителя да съставя актове и протоколи извън фиксираните в Наредба № 3 от 31.07.2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството. - Да съдейства за сключване на договори с експлоатационните дружества за присъединяване на строежа към мрежите на техническата инфраструктура и документ от Агенцията по кадастър. - Да участва при изготвянето на екзекутивната документация на строежа. - Да не допуска съществени отклонения от одобрените инвестиционни проекти по време на строителството на строежа, а при необходимост от такива да съблюдава за спазване на разпоредбата на чл. 154, ал. 5 от ЗУТ. - Да извършва контрол по качеството на влаганите материали и качеството на извършваните строителни и монтажни работи. 6.По време на извършване на услугата Възложителят ще следи за етапите на изпълнение от Изпълнителя и ще извършва мониторинг върху дейността.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:


СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

09/05/2013 16:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

ДА

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Минимални изисквания към участниците: а) Офертата се представя в запечатан непрозрачен плик с ненарушена цялост от кандидата или от упълномощен от него представител лично или по пощата с препоръчано писмо с обратна разписка, съдържащ три отделни непрозрачни запечатани плика.Плик 1: „Документи за подбор“;Плик 2: „Техническа оферта”;Плик 3: „Предлагана цена” .Върху плика кандидатът посочва адрес за коренспонденция, телефон и по възможност факс и електронен адрес. Офертата следва да съдържа предложение за изпълнение на изискванията на чл. 101 б, ал.1, т.3 от ЗОП, ценово предложение, обвързващо участника за целия срок на изпълнение на договора, срок на валидност на офертата и декларация, че приема условията в проекта на договора; б) Офертата се предава окомплектована със следните документи:1. Оферта за участие (списък на документите, съдържащи се в офертата), подписано от участника – Образец № 1;2. Данни за лицето, което прави предложението / в случай, че лицето е търговец, вписан в Търговския регистър при агенцията по вписванията, е достатъчно да се посочи ЕИК и/или електронна разпечатка от Търговски регистър за актуален правен статут. 3. Описание на дейността на участника, представяне на обекти , изпълнени през последните 3 години(2010,2011,2012) при осъществяването на строителен надзор в строителството. Участникът да докаже с препоръка за добро изпълнение и копие от издадено разрешение за ползване на строеж, че през последните 3 години /2010, 2011, 2012/ е изпълнил поне един договор за упражняване на строителен надзор и координация на строителния процес до издаване на разрешение за ползване на обекта със сходна техническа сложност* и обем на изпълнение. Препоръката и разрешението следва да се отнасят за един и същи обект. *сходна техническа сложност - строеж/и от минимум първа група, трета категория, съгласно ЦПРС.4. Валидна застраховка за „Професионална отговорност „ по чл. 171 от ЗУТ за целия срок на договора - представя се: а) заверено копие от застраховка за професионална отговорност за 2013 г., покриваща минималната застрахователна сума, определена с Наредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството (обн. ДВ, бр. 17 от 02.03.2004 г.) и б) декларация, подписана от представляващия участника със задължението за осигуряване на такава застраховка за целия срок на договора;5. Образец на декларация за съгласие с условията на договора –Образец № 5;6. Административни сведения за участника – Образец №6;7. Декларация за срок на валидност на офертата- Образец №7 ; 8. Приложеният към настоящата документация проект на договор, попълнен с административни данни, и подписан на всяка страница – Образец № 4;9. Нотариално заверено пълномощно на лицата подписали офертата, в случай, че нямат представителни функции;10. Лиценз за упражняване на дейността, съгласно чл. 166, ал. 2 от ЗУТ, издаден от МРРБ – ксерокопие, нотариално заверено.11. Декларация за наличието на обстоятелствата по чл. 167, ал. 4 от ЗУТ - Образец № 8 ;12. Декларация за наличието на обстоятелствата по чл.166, ал. 3, и ал. 4 от ЗУТ - Образец № 9;13. Копие от документ за регистрация на участника по ДДС (идентификационен номер по ДДС) или декларация, че същият не е регистриран;14. Други документи по преценка на участника.Пълен достъп до документите и образците се съдържа на сайта на Община Сапарева в раздел Профил на купувача: www.saparevabanya.bg. Не се приемат за участие в процедурата и се връщат незабавно на участниците предложения, които са представени след изтичане на крайния срок за получаване или в незапечатан, прозрачен или скъсан плик. Oферта, която не е изготвена, съгласно изискванията на Възложителя, се отстранява от разглеждане и оценяване.Офертата следва да бъде валидна в срок най-малко 90 календарни дни.При сключване на договор определеният изпълнител представя документи, издадени от компетентен орган, за удостоверяване липсата на обстоятелства по чл.47,ал.1, т.1 от ЗОП и декларация по чл.47,ал.5 от ЗОП.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

01/05/2013