ВЪЗЛОЖИТЕЛ:
"Водоснабдяване-Дунав" ЕООД гр. Разград, ул. "Сливница" №3А, За: Даниела Димитрова, Р.България 7200, Разград, Тел.: 084 611043, E-mail: mtsdunav@abv.bg, Факс: 084 662207
Интернет адрес/и:
Адрес на профила на купувача: www.dunav-rz.com.
ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:
КРАТКО ОПИСАНИЕ:
Инкасиране на суми за ползвани ВиК услуги от потребителите на „Водоснабдяване-Дунав” ЕООД гр. Разрад срещу възнаграждение (комисионна), при следните обособени позиции
Позиция №1 – Инкасиране на суми в брой за ВиК услуги в обособени пунктове на изпълнителя на територията на следните градове: гр. Разград; гр. Лозница, общ. Разград; гр. Попово; гр. Опака, общ. Попово. Услугата се извършва с ресурси на Изпълнителя (включително комуникационна свързаност, чрез използване софтуер на Възложителя.
Позизция №2 – Инкасиране на суми за ВиК услуги в обособени пунктове на Изпълнителя, чрез използване софтуер на Възложителя.
Позиция №3 – Инкасиране на суми за ВиК услуги с ресурси на Възложителя и софтуер на Изпълнителя.
КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):
79941000
Описание:
Услуги на агенти по събиране на дължими суми
КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:
Не може да се определи предварително
ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:
МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
Обособени пунктове на Изпълнителя
NUTS:
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
Изисквания към изпълнение на поръчката:
1. Предложеният процент комисионна да не надвишава 1,5% от инкасираната сума.
2. Участникът, определен за изпълнител няма право да връща суми за неправилно отчетена и фактурирана вода.
3. Участниците да имат най-малко по един пункт с постоянни свои представители в следните населени места: гр. Разград; гр. Лозница, общ. Разград; гр. Попово; гр. Опака, общ. Попово.
4. Инкасираните суми се превеждат ежеседмично /в края на последния работен ден/ по сметка на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ
5. При неправомерни действия или унищожаване на документи и информация от страна на изпълнителя на обществената поръчка, възстановяването на същите са изцяло за негова сметка;
6. Участниците да се регистрирани администратори на лични данни
7. Изпълнителят на поръчката, след съгласуване с Възложителя, има право да разкрива нови пунктове за инкасиране на суми.
8. Всички банкови такси и др. по превеждане на инкасираните суми по сметката на Възложителя са за сметка на Изпълнителя на поръчката.
9. Пунктовете на участника да са собствени или наети за срока на изпълнение на поръчката и да работят в реално време (online) - за позиция №1;
10. Участникът да разполага с необходимите технически възможности за изпълнение на поръчката (комуникационне свързаност, служители, консумативи, техника и др.)
11. Възложителят ще проведе обучение на служители на Изпълнителя за работа с предоставеният софтуер (за позиция №1)
12. Изпълнителят носи пълна отговорност за събраните парични средства.
13. При възникнала необходимост ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ има право да включи допълнителни населени места или да изключи съществуващи, при същите цени и условия, с двустранно писмено споразумение, което става неразделна част от договора за възлагане на обществената поръчка.
14. Срок за плащане – до 30 календарни дни след доставката и надлежно оформена данъчна фактура.
15. Изисквания към офертата: Офертата се представя в запечатан непрозрачен плик на адрес гр. Разград, ул. "Сливница" №3А - Деловодство. Офертата следва да съдържа:
1. Административни данни за лицето , отправило предложението – наименование, телефон, факс, лице за контакт, адрес за кореспонденция;
2. Удостоверение от Агенция по вписванията с посочен ЕИК съгласно чл.23 от ЗТР
3. Декларация за техническото оборудване, с което разполага участникът за изпълнение на обществената поръчка;
4. Декларация за защита на базата данни на Възложителя;
5. Декларация за конфиденциалност на информацията, предоставена от Възложителя по време на договора за неограничен период от време;
6. Нотариално заверено копие на Удостоверение за администратор на лични данни, издадено от Комисията за защита на личните данни и вписано в регистъра на администраторите на лични данни;
7. Декларация от участника, че банковите такси за извършваните преводи по сметката на Възложителя, ще са за сметка на участника;
8. Декларация за броя на пунктовете на участника, с посочен адрес и работно време в градовете Разград, Лозница, Попово и Опака и че всички посочени пунктове работят „online” (представя се, ако офертата е за позиция №1)
9. Копие на документ, удостоверяващ статута на обектите – собствени или наети за срока на договора (представя се, ако офертата е за позиция №1);
10. Нотариално заверено пълномощно за представителство /ако офертата не е подписана от законния представител на участника/ ;
11. Техническо предложение за изпълнение на поръчката с включено описание на начина на събиране на сумите, предоставяне на данни от Възложителя, срок на валидност на офертата и др.;
12. Ценово предложение, съдържащо % комисионна.
Всички документи в офертата следва да са на български език. При представяне на документи на чужд език, същите следва да са придружени с превод от легализиран преводач.
При сключване на договора, определеният за изпълнител представя свидетелство за съдимост на представляващия фирмата - изпълнител и декларация за липса на обстоятелствата по чл.47, ал.5 от ЗОП.
КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:
ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:
СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:
ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:
ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:
СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА: