Версия за печат

BG-Средец

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

СОУ "Св.Св. Кирил и Методий" гр. Средец, ул."Васил Коларов" № 168, За: адв. Марияна Джермова, България 8300, Средец, Тел.: 0889 184495, E-mail: sou_sredec@abv.bg, Факс: 05551 3160

Място/места за контакт: гр. Средец

Интернет адрес/и:

Адрес на профила на купувача: www.sredets.bg.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Доставки

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Обществената поръчка е с предмет:“Доставка на материали и консумативи за нуждите на СОУ”Св.св. Кирил и Методий” гр. Средец, по обособени позиции: Обособена позиция № 1 „Доставка на канцеларски материали и консумативи” Обособена позиция № 2 „Доставка на образователни материали, материали свързани с изобразително и приложно изкуство, специфични аксесоари за танцово и театрално изкуство” Видовете артикули и количества – обект на доставка в настоящата обществена поръчка са подробно описани в техническа спецификация /Приложение № 1, № 2, №3/ Обществената поръчка се финансира със средства по договор за безвъзмездна финансова помощ по проект BG051PO001-4.1.05-0065 „Равен старт чрез образование на децата и учениците от етносите в община Средец” при СОУ „Св.св. Кирил и Методий” гр. Средец и проект BG051PO001-3.1.06 “Подобряване на качеството на образованието в средищните училища чрез въвеждане на целодневна организация на учебния процес”, осъществявани с финансовата подкрепа на Оперативна програма “Развитие на човешките ресурси”, съфинансирана от Европейския социален фонд на Европейския съюз, както и с бюджетни средства

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

80500000

Описание:

Услуги по обучение


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Посочено в Техническа спецификация - Приложение № 1, № 2 и № 3, публикувана в профила на купувача.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

33116 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

В сградата на СОУ "Св. Св. Кирил и Методий" гр. Средец, ул."В. Коларов" № 168

NUTS:

BG341

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Участникът следва да притежава ресурсни и организационни възможности за изпълнение на поръчката и да представи оферта в деловодството на СОУ “Св.св. Кирил и Методий” на адрес ул. „Васил Коларов“ № 168, гр. Средец, съдържаща следните документи: 1.Оферта /Приложение № 1/ - представя се в запечатан, непрозрачен плик, върху който да бъдат изписани наименованието на участника, адрес за кореспонденция, телефон и лице за контакти, наименование на поръчката и обособената/ите позиции за които се представя офертата. 2. Офертата трябва да съдържа: 2.1. Списък на документите съдържащи се в офертата; 2.2. Копие от документа за регистрация, булстат или единен идентификационен код (ЕИК), съгласно чл. 23 от Закона за Търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице. 2.3.Предложение за изпълнение на изискванията на 101б, ал. 1, т. 3 от ЗОП /образец/, 2.4.Ценово предложение /образец/ 2.5. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1 от ЗОП /образец/ 2.6. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 5 от ЗОП /образец/ 2.7. Проект на договор с подписан от участника. 2.8.Баланс, отчет за приходи и разходи за последните три години /2010, 2011, 2013 г./ Документите се предстаавят в оригинал или копия заверени от участника с текст “Вярно с оригинала”, подпис и печат на участника. Забележка: Оферти, които не съдържат единична цена за посочен от възложителя артикул в ценовото предложение /образец/ няма да бъдат разглеждани и участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата. Минимално изискване – участникът да има оборот от предходните три години /2010, 2011, и 2012 г./ на стойност не по-ниска от стойността на обособената позиция за която представя оферта. Изискване за изпълнение на поръчката: Доставяните артикули да бъдат надлежно опаковани, етикирани с етикет с логото на ЕС и съпроводени със сертификати и/или други документи, удостоверяващи съответствието им със съответните спецификации. Доставките се извършват по заявка на Възложителя в срок до три дни от деня на получаване на заявката по факс, електронен път или по друг начин даващ възможност да се установи получаването и от изпълнителя. Посочените количества артикули са прогнозни и Възложителя си запазва правото да не заяви всички артикули респ. да не заяви посочените количества, както и да заявява доставка на необходимите му консумативи и материали до изчерпване на средствата представляващи прогнозната стойност на съответната обособена позиция.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:


СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

26/04/2013 16:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

ДА

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

В процедурата по възлагане на обществената поръчка може да участва всяко физическо или юридическо лице, обединения, които отговарят на обявените от възложителя условия и по отношение на тях не са налице обстоятелствата по чл. 47, ал.1, т.1 и чл. 47, ал.5 от ЗОП. Участниците представят гаранция за участие в процедурата за обособените позиции за които представят оферта, в размер, както следва: Обособена позиция № 1 “Доставка на канцеларски материали и консумативи” – прогнозна стойност – 19727.00 лв. без ДДС - гаранция за участие в процедурата - 190.00 лв Обособена позиция № 2 „Доставка на образователни материали, материали свързани с изобразително и приложно изкуство, специфични аксесоари за танцово и театрално изкуство” – прогнозна стойност 13389.00 лв. без ДДС - гаранция за участие в процедурата -133.00 лв. При сключване на договор за възлагане на обществена поръчка, участникът представя гаранция за изпълнение на договора в размер на 3% от прогнозната стойноста на съответната обособена позиция без ДДС. Участниците внасят изискуемите гаранции под формата на парична сума или банкова гаранция. Паричната сума участниците внасят в касата на възложителя или по банкова сметка: IBAN:BG53BPBI79373347649603 BIC: BPBIBGSF, БАНКА: ЮРОБАНК И ЕФ ДЖИ БЪЛГАРИЯ" АД. При предсавяне на банкова гаранция в полза на СОУ „Св.Св. Кирил и Метод ий” гр. Средец, същата следва да е със срок на валидност не по-малко от тридесет дни от: изтичане срока на валидност на офертата /относно гаранция за участие в процедурата/ изтичане срока на договора /относно гаранция за добро изпълнение на поръчката/. Участникът сам избира формата за представяне на изискуемите гаранции. При сключване на договор определеният изпълнител представя документи, издадени от компетентен орган за удостоверяване липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал.1, т.1 от ЗОП и декларация за липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал.5 от ЗОП. Допълнителна информация и документите свързани с поръчката могат да бъдат получени на посочения интернет адрес - профил на купувача.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

26/04/2013