Версия за печат

BG-Силистра

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Община Силистра, ул. "Симеон Велики" №33, За: по отношение на процедурата- Добринка Кирчева, тел.086 816260, а по отношение на поръчката Татяна Стоянова- тел. 086 816294, Р.България 7500, Силистра, Тел.: 086 816260, E-mail: op_silistra@abv.bg, Факс: 086 823343

Място/места за контакт: дирекция " Правна"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.silistra.bg.

Адрес на профила на купувача: www.silistra.bg.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Услуги

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

„Изработване на Общински план развитие на Община Силистра за периода 2014-2020 г."

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

75112000

Описание:

Услуги на държавното управление за развитие и ефективно функциониране на стопанската дейност


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Съгласно Закона за регионалното развитие /ЗРР/ и Правилник за прилагане на Закона за регионално развитие /ППЗРР/, Общинските планове за развитие се изготвят за период на действие от 7 години, като Кметът на общината организира изработването, съгласуването и актуализирането на Общинския план за развитие. Общинският план за развитие се обсъжда и приема от Общинския съвет по предложение на Кмета на общината в срок 3 месеца преди началото на периода на неговото действие (чл.37, ал.1 от ППЗРР). Предвид това Общинския план за развитие за периода 2014-2020 г., следва да бъде разработен съгласуван и одобрен до 30/09//2013 година. Подготовката, общият дизайн и разработването на ОПР е необходимо да се съобразяват със следните насоки и изисквания: • Съответствие на плана с принципите и правилата за прилагане на структурните инструменти в областта на регионалната политика на ЕС; • Координация и съгласуваност с европейските, националните и местните политики за конкуренция, опазване и подобряване на околната среда и равните възможности; • Осигуряване на информация и публичност на процесите на планиране и програмиране, финансиране, изпълнение, наблюдение и оценка в областта на интегрираното регионално и местно развитие; • Методологическите работни документи на ЕК за използване на индикатори и извършване на оценки; • Спазване на принципа на съфинансиране и допълняемост на местните собствени финансови ресурси за развитие със средства от държавния бюджет, фондовете на ЕС и други публични и частни източници. • Използване на интегрирания подход за планиране т.е. целите и приоритетите на Общинския план за развитие като стратегически документ да бъдат съгласувани и да предвиждат взаимодействието с факторите, условията и потенциала за специфичното пространствено развитие на общината, мрежата от населени места и отделните сектори (индустрия, транспорт, екологична инфраструктура, туризъм, аграрни дейности и др.) залегнали в устройствените планове и схеми за развитие на територията. Изпълнителят следва да изготви: анализ на икономическото и социално развитие на общината; стратегическа част на ОПР; Индикативна финансова таблица; програма за реализация на ОПР; система за наблюдение и оценка на изпълнението на ОПР; Проведе публично обсъждане на работния вариант на ОПР; Срок за изпълнение на поръчката –не по късно от 10.09.2013 г. за представянето на завършен краен продукт по договора за изпълнение, включително обсъждането и съгласуването му със заинтересованите страни

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

35000 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Предметът на поръчката изисква изпълнение на някои от дейностите на територията на гр. Силистра, община Силистра, Някои от видовете работи могат да се извършват в офиса на изпълнителя или на друго място, ако това е целесъобразно или се налага от спецификата на изпълнение на съответната дейност.

NUTS:

BG325

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

В общия плик на офертата, представя два запечатани и обозначени плика Плик №1 „Документи за подбор” и Плик №2 „Предложение за изпълнение на поръчката” и Плик №3 „Ценово предложение”Всеки участник следва да изготви един екземпляр на оферта, която да съдържа следните документи: Плик №1 „Документи за подбор”:1.Списък на приложените документи – подписан и подпечатан от участника;2.Оферта с предложение, което съдържа: 2.1. Срок на валидност на офертата - не по-малко от 60 календарни дни;3.Документ за регистрация или Декларация съдържаща ЕИК, когато участника е ЮЛ. Когато участникът е ФЛ - копие на документа за самоличност. При участие на обединение, договорът за създаване на дружеството, в който задължително да е посочен представляващия участника. При участие на ФЛ –търговец, участникът представя валидно Удостоверение за актуално състояние; 4.Административни сведения за участника; 5.Декларация по чл.47, ал.1, т.1 от ЗОП, подписана от представляващия, съгласно актуалната му регистрация; 6.Декларация съдържаща информация за общ оборот- участникът посочва общия оборот за последните три години – 2010 г., 2011 г. и 2012 г. в зависимост от датата, на която е учреден или е започнал дейност. Минимални изисквания:Общият оборот за последните три финансови години трябва да бъде равен на минимум 45 000 лева без ДДС. Участникът доказва икономическите си и финансови възможности с представяне на ОПР за предходните 3 приключили финансови години – 2010 г., 2011 г. и 2012 г. и/или Декларация, че същите са обявени в ТР при АВ или интернет адреса, на който са обявени и са публично достъпни, ако същите не подлежът на обяваване в ТР към АВ, същият представя копие от тях.; 7. Декларация по чл.51, ал.1, т.1 от ЗОП – съдържаща списък на основните договори изпълнени през последните три години (до датата на стартиране на настоящата обществена поръчка), включително стойностите, датите и получателите Минимално изискване: - минимум 3 (три) изпълнени договори Посочените договори следва да са придружени с препоръки/референциии за добро изпълнение. Под „договори, сходни с предмета на настоящата поръчка” следва да се разбират услуги, свързани поне с две от следните дейности: Дейности свързани с планиране, наблюдение, мониторинг и оценка на протичащи процеси в публични администрации; Разработване на правила/ системи за управление и контрол, процедури, инструкции, документация с практическо приложение в публичният сектор;Оценки свързани с реализирани публични политики; Разработване на документи, свързани с осъществяване на публични дейности от държавната или общинска администрация.Договори в процес на изпълнение не се приемат и разглеждат.8.Декларация съдържаща списък на екипа от ключови експерти- собствени или наети- Участникът следва да разполага с екип от минимум следните ключови експерти, които отговарят на посочените минимални изисквания за всеки експерт: Ръководител на екипа; Ключов експерт 1 „Стратегическо планиране”; Ключов експерт 2: „Анализи прогнози”; Ключов експерт 3: „Екология”. Участникът може да посочи и други експерти, които да включи при изпълнението на поръчката.За доказване на мин. изисквания към експертите, участникът прилага към Декларацията – автобиография придружена с документи доказващи наличието на поставените минимални изисквания към експертите и Декларация за разположение на ключов експерт.Автобиографията се попълва от всеки ключов експерт, ангажиран в изпълнението на настоящата обществена поръчка, съгласно изисканите ключови позиции от Възложителя за експертен екип. Към автобиографиите се прилагат документи (копия), удостоверяващи по категоричен и недвусмислен начин наличието на поставените минимални изисквания към експертите, свързани с образованието, квалификацията и опита им. Представените автобиографии следва да бъдат подписани собственоръчно от ключовите експерти, като подписът следва да е идентичен на подписа, положен от експерта върху Декларация за разположение на ключов експерт. -продължава в Допълнителна информация

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Икономически най-изгодна оферта

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:

Комплексната оценка е образувана от КОФ = К1 х 70% +К2 х 30% (Технически) Показател К1 - Организация за изпълнение на поръчката, гарантираща качественото й и в оферирания срок за изпълнение 70 % Определянето на оценката на организацията за изпълнение на поръчката (К1) ще се извърши по преценка на комисията, като всеки член на същата извърши индивидуално и мотивирано оценяване, съгласно приложените точни указания. Общата оценка К1 за всяко предложение ще се образува като средно аритметична стойност от оценките на всички членове на комисията. К1 = Ктс + Км, където Км = М1 + М2 + М3 + М4 Ктс- Съответствие на предложението на Участника с Техническата спецификация на Възложителя - доколко анализът на участника показва правилно разбиране на целите на поръчката, с максимална тежест 20 точки Км- Методология за изпълнение на поръчката, с максимална тежест 80 точки, и включваща следните под показатели: Методология за изпълнение на поръчката и очаквани резултати – М1, максимум 20 точки Точност и изчерпателност на ключовите моменти от изпълнението - доколко участникът точно и изчерпателно определя възможните рискове и мерките за тяхното преодоляване? – М2, максимум 20 точки Организация на експертния екип и разпределение на задачите и отговорностите при изпълнение на дейностите по договора- М3, максимум 20 точки Детайлен график на дейностите – М4, максимум 20 точки Определянето на оценките в показателите е съгласно разработената методика, приложена към настоящата публична покана. Показател (Ценови) К2- Предлагана цена 30 %

СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

24/04/2013 17:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

9. Декларация за съгласие за участие от подизпълнител;10.Декларация по чл. 56, ал.1, т.12 от ЗОП; Плик №2- „Предложение за изпълнение на поръчката”, което съдържа предложение и срок за изпълнение на дейностите, съгласно описанието на предмета на поръчката /техническата спецификация/; Плик №3 „Ценово предложение”- участникът посочва цена за изпълнението на услуга без ДДС. Посочената цена включва всички необходими разходи за качественото изпълнение на обществената поръчка. Офертата и изискуемите съпровождащи документи трябва да бъдат поставени в запечатан непрозрачен плик. Пликът с офертата се представя лично, чрез упълномощен представител или се изпраща по пощата с препоръчано писмо с обратна разписка. При приемане в Центъра за информационно обслужване - деловодство, приемащият служител записва върху плика входящия номер, датата и часът на приемането, за което на приносителя се издава документ. Допълнителни документи към публичната покана могат да бъдат открити на инетрент адреса на община Силистра www.silistra.bg / профил на купувача

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

23/04/2013