ВЪЗЛОЖИТЕЛ:
Община Силистра, ул. "Симеон Велики" №33, За: по отношение на процедурата- Добринка Кирчева, тел.086 816260, а по отношение на поръчката Татяна Стоянова- тел. 086 816294, Р.България 7500, Силистра, Тел.: 086 816260, E-mail: op_silistra@abv.bg, Факс: 086 823343
Място/места за контакт: дирекция " Правна"
Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.silistra.bg.
Адрес на профила на купувача: www.silistra.bg.
ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:
КРАТКО ОПИСАНИЕ:
„Изработване на Общински план развитие на Община Силистра за периода 2014-2020 г."
КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):
75112000
Описание:
Услуги на държавното управление за развитие и ефективно функциониране на стопанската дейност
КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:
Съгласно Закона за регионалното развитие /ЗРР/ и Правилник за прилагане на Закона за регионално развитие /ППЗРР/, Общинските планове за развитие се изготвят за период на действие от 7 години, като Кметът на общината организира изработването, съгласуването и актуализирането на Общинския план за развитие. Общинският план за развитие се обсъжда и приема от Общинския съвет по предложение на Кмета на общината в срок 3 месеца преди началото на периода на неговото действие (чл.37, ал.1 от ППЗРР). Предвид това Общинския план за развитие за периода 2014-2020 г., следва да бъде разработен съгласуван и одобрен до 30/09//2013 година.
Подготовката, общият дизайн и разработването на ОПР е необходимо да се съобразяват със следните насоки и изисквания:
• Съответствие на плана с принципите и правилата за прилагане на структурните инструменти в областта на регионалната политика на ЕС;
• Координация и съгласуваност с европейските, националните и местните политики за конкуренция, опазване и подобряване на околната среда и равните възможности;
• Осигуряване на информация и публичност на процесите на планиране и програмиране, финансиране, изпълнение, наблюдение и оценка в областта на интегрираното регионално и местно развитие;
• Методологическите работни документи на ЕК за използване на индикатори и извършване на оценки;
• Спазване на принципа на съфинансиране и допълняемост на местните собствени финансови ресурси за развитие със средства от държавния бюджет, фондовете на ЕС и други публични и частни източници.
• Използване на интегрирания подход за планиране т.е. целите и приоритетите на Общинския план за развитие като стратегически документ да бъдат съгласувани и да предвиждат взаимодействието с факторите, условията и потенциала за специфичното пространствено развитие на общината, мрежата от населени места и отделните сектори (индустрия, транспорт, екологична инфраструктура, туризъм, аграрни дейности и др.) залегнали в устройствените планове и схеми за развитие на територията.
Изпълнителят следва да изготви:
анализ на икономическото и социално развитие на общината;
стратегическа част на ОПР;
Индикативна финансова таблица;
програма за реализация на ОПР;
система за наблюдение и оценка на изпълнението на ОПР;
Проведе публично обсъждане на работния вариант на ОПР;
Срок за изпълнение на поръчката –не по късно от 10.09.2013 г. за представянето на завършен краен продукт по договора за изпълнение, включително обсъждането и съгласуването му със заинтересованите страни
ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:
МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
Предметът на поръчката изисква изпълнение на някои от дейностите на територията на гр. Силистра, община Силистра, Някои от видовете работи могат да се извършват в офиса на изпълнителя или на друго място, ако това е целесъобразно или се налага от спецификата на изпълнение на съответната дейност.
NUTS:
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
В общия плик на офертата, представя два запечатани и обозначени плика Плик №1 „Документи за подбор” и Плик №2 „Предложение за изпълнение на поръчката” и Плик №3 „Ценово предложение”Всеки участник следва да изготви един екземпляр на оферта, която да съдържа следните документи: Плик №1 „Документи за подбор”:1.Списък на приложените документи – подписан и подпечатан от участника;2.Оферта с предложение, което съдържа: 2.1. Срок на валидност на офертата - не по-малко от 60 календарни дни;3.Документ за регистрация или Декларация съдържаща ЕИК, когато участника е ЮЛ. Когато участникът е ФЛ - копие на документа за самоличност. При участие на обединение, договорът за създаване на дружеството, в който задължително да е посочен представляващия участника. При участие на ФЛ –търговец, участникът представя валидно Удостоверение за актуално състояние; 4.Административни сведения за участника; 5.Декларация по чл.47, ал.1, т.1 от ЗОП, подписана от представляващия, съгласно актуалната му регистрация; 6.Декларация съдържаща информация за общ оборот- участникът посочва общия оборот за последните три години – 2010 г., 2011 г. и 2012 г. в зависимост от датата, на която е учреден или е започнал дейност. Минимални изисквания:Общият оборот за последните три финансови години трябва да бъде равен на минимум 45 000 лева без ДДС. Участникът доказва икономическите си и финансови възможности с представяне на ОПР за предходните 3 приключили финансови години – 2010 г., 2011 г. и 2012 г. и/или Декларация, че същите са обявени в ТР при АВ или интернет адреса, на който са обявени и са публично достъпни, ако същите не подлежът на обяваване в ТР към АВ, същият представя копие от тях.; 7. Декларация по чл.51, ал.1, т.1 от ЗОП – съдържаща списък на основните договори изпълнени през последните три години (до датата на стартиране на настоящата обществена поръчка), включително стойностите, датите и получателите Минимално изискване: - минимум 3 (три) изпълнени договори Посочените договори следва да са придружени с препоръки/референциии за добро изпълнение. Под „договори, сходни с предмета на настоящата поръчка” следва да се разбират услуги, свързани поне с две от следните дейности: Дейности свързани с планиране, наблюдение, мониторинг и оценка на протичащи процеси в публични администрации; Разработване на правила/ системи за управление и контрол, процедури, инструкции, документация с практическо приложение в публичният сектор;Оценки свързани с реализирани публични политики; Разработване на документи, свързани с осъществяване на публични дейности от държавната или общинска администрация.Договори в процес на изпълнение не се приемат и разглеждат.8.Декларация съдържаща списък на екипа от ключови експерти- собствени или наети- Участникът следва да разполага с екип от минимум следните ключови експерти, които отговарят на посочените минимални изисквания за всеки експерт: Ръководител на екипа; Ключов експерт 1 „Стратегическо планиране”; Ключов експерт 2: „Анализи прогнози”; Ключов експерт 3: „Екология”. Участникът може да посочи и други експерти, които да включи при изпълнението на поръчката.За доказване на мин. изисквания към експертите, участникът прилага към Декларацията – автобиография придружена с документи доказващи наличието на поставените минимални изисквания към експертите и Декларация за разположение на ключов експерт.Автобиографията се попълва от всеки ключов експерт, ангажиран в изпълнението на настоящата обществена поръчка, съгласно изисканите ключови позиции от Възложителя за експертен екип. Към автобиографиите се прилагат документи (копия), удостоверяващи по категоричен и недвусмислен начин наличието на поставените минимални изисквания към експертите, свързани с образованието, квалификацията и опита им. Представените автобиографии следва да бъдат подписани собственоръчно от ключовите експерти, като подписът следва да е идентичен на подписа, положен от експерта върху Декларация за разположение на ключов експерт. -продължава в Допълнителна информация
КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:
Икономически най-изгодна оферта
ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:
Комплексната оценка е образувана от КОФ = К1 х 70% +К2 х 30%
(Технически) Показател К1 - Организация за изпълнение на поръчката, гарантираща качественото й и в оферирания срок за изпълнение 70 %
Определянето на оценката на организацията за изпълнение на поръчката (К1) ще се извърши по преценка на комисията, като всеки член на същата извърши индивидуално и мотивирано оценяване, съгласно приложените точни указания. Общата оценка К1 за всяко предложение ще се образува като средно аритметична стойност от оценките на всички членове на комисията.
К1 = Ктс + Км, където
Км = М1 + М2 + М3 + М4
Ктс- Съответствие на предложението на Участника с Техническата спецификация на Възложителя - доколко анализът на участника показва правилно разбиране на целите на поръчката, с максимална тежест 20 точки
Км- Методология за изпълнение на поръчката, с максимална тежест 80 точки, и включваща следните под показатели:
Методология за изпълнение на поръчката и очаквани резултати – М1, максимум 20 точки
Точност и изчерпателност на ключовите моменти от изпълнението - доколко участникът точно и изчерпателно определя възможните рискове и мерките за тяхното преодоляване? – М2, максимум 20 точки
Организация на експертния екип и разпределение на задачите и отговорностите при изпълнение на дейностите по договора- М3, максимум 20 точки
Детайлен график на дейностите – М4, максимум 20 точки
Определянето на оценките в показателите е съгласно разработената методика, приложена към настоящата публична покана.
Показател (Ценови) К2- Предлагана цена 30 %
СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:
ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:
ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:
9. Декларация за съгласие за участие от подизпълнител;10.Декларация по чл. 56, ал.1, т.12 от ЗОП; Плик №2- „Предложение за изпълнение на поръчката”, което съдържа предложение и срок за изпълнение на дейностите, съгласно описанието на предмета на поръчката /техническата спецификация/; Плик №3 „Ценово предложение”- участникът посочва цена за изпълнението на услуга без ДДС. Посочената цена включва всички необходими разходи за качественото изпълнение на обществената поръчка.
Офертата и изискуемите съпровождащи документи трябва да бъдат поставени в запечатан непрозрачен плик. Пликът с офертата се представя лично, чрез упълномощен представител или се изпраща по пощата с препоръчано писмо с обратна разписка. При приемане в Центъра за информационно обслужване - деловодство, приемащият служител записва върху плика входящия номер, датата и часът на приемането, за което на приносителя се издава документ.
Допълнителни документи към публичната покана могат да бъдат открити на инетрент адреса на община Силистра www.silistra.bg / профил на купувача
СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА: