Версия за печат

BG-София

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Национална здравноосигурителна каса, ул. Кричим № 1, За: Любомир Стефанов, Р България 1407, София, Тел.: 02 9659303, E-mail: lstefanov@nhif.bg, Факс: 02 9659165

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.nhif.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.nhif.bg/web/guest/63.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Доставки

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Доставка и инсталация на компоненти за надграждане и разширение на съществуваща SAN дискова система HP EVA 4400

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

48000000, 48600000

Описание:

Софтуерни пакети и информационни системи
Софтуерни пакети за бази данни и операционни софтуерни пакети


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

до 54000 лв

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:


МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

ЦУ на НЗОК и 28 РЗОК

NUTS:

BG

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

1.Доставката следва да се осъществи в срок до 30 дни след подписване на договора. 2.Инсталацията следва да се осъществи на място в сградата на ЦУ на НЗОК, гр. София, ул. “Кричим“ №1 . 3.Доставката, инсталирането и настройките на техниката следва да се осъществи от оторизиран представител на производителя с права за инсталация и сервиз за България. За доказване на това изискване е необходимо да се представи оторизационно писмо от производителя за целите на настоящата поръчка. 4.Срок на гаранционната поддръжка минимум 36 (тридесет и шест) месеца, ниво обслужване- 24x7, време на реакция до 4 часа от подаване на заявка, считано от датата на подписване на приемателно-предавателния протокол за извършената доставка и инсталация. В процеса на изпълнение на договора, ежемесечно се изготвя и подписва приемателно-предавателен протокол и журнал относно извършената дейност от двете страни – ВЪЗЛОЖИТЕЛ и ИЗПЪЛНИТЕЛ. 5.Нивото на услугите да се гарантира с партиден номер на производителя. 6.Всеки кандидат следва да представи заверено от него копие на документ за регистрацията си или единен идентификационен код съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър. 7.Кратко описание на дейността на кандидата и неговите ресурсни и организационни възможности (свободен текст). 8.Предложение за изпълнение на предмета на поръчката 9.Ценово предложение, отговарящо на изискванията на възложителя; 10.Списък на договори, с предмет сходен с обекта на настоящата поръчка, изпълнени през последната 1 година от кандидата, с посочване на стойности, срокове на изпълнение и клиенти по всеки договор, придружени от препоръки за добро изпълнение. 11.Заверено от участника копие на следните съставни части от годишния му финансов отчет за последната година - счетоводен баланс и отчет за приходите и разходите, включително и заверен одиторски доклад от регистриран одитор, в случаите, в които са изискуеми от закона. 12.Информация за общия оборот и за оборота на услугите, предмет на поръчката, за последната година. Общият оборот, деклариран от участника, следва да съответства на общите приходи за съответната година, посочен в Отчетите за приходите и разходите. 13.Представяне на оторизационно писмо от производителя за България (Хюлет Пакард България), удостоверяващо че участникът има права за продажба, инсталация и сервиз на техниката, предмет на поръчката, включително и гаранционната поддръжка, необходими за целите на настоящата поръчка; 14.Конфигурацията по разширението, включително и гаранционната поддръжка, да бъде одобрена от официалното представителство на производителя за България (Хюлет Пакард България), за осигуряване на нейната съвместимост и безпроблемна работа с дисков масив HP EVA4400, удостоверено с декларация, съдържаща партидните номера на предложената конфигурация включително и гаранционната поддръжка; 15.Представяне на списък на лицата, които ще отговарят за изпълнението на поръчката (екипа на участника), придружен с: заверени копия на документи, издадени от производителя на оборудването или еквивалентни, за придобитата от лицата квалификация; 16.Минимални изисквания: участникът следва да разполага с екип от минимум 2 (двама) квалифицирани специалисти, с опит в инсталиране, въвеждане в експлоатация и сервизиране на предлаганата техника, с актуални сертификати за придобита квалификация издадени от производителя на оборудването или еквивалентни. 17.Кандидатът може да представи и други документи, доказващи техническите и професионалните му възможности. 18.Декларации за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, ал.2 и ал.5 от ЗОП (Приложения № 2-4). 19.Кандидатът да представи документи от съответните компетентни органи за удостоверяване липса или наличие на задължения към държавата и общината – оригинали. 20.Административни сведения за участника.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:


СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

10/04/2013 17:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Подробна информация относно изискванията, съгласно утвърдените технически изисквания и указания е изложена в профила на купувача, неразделна част към настоящата покана.Офертите се представят всеки работен ден от 9,00 до 17,30 ч. до срокът, посочен в Публичната покана, в деловодството на Централно управление на “Национална здравноосигурителна каса” на адрес: гр. София 1407, ул. ”Кричим” № 1, лично, чрез куриерска фирма или по пощата чрез известие за доставяне.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

10/04/2013