ВЪЗЛОЖИТЕЛ:
ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:
КРАТКО ОПИСАНИЕ:
Обществената поръчка с предмет: „Избор на изпълнител за извършване на строително-монтажни работи (СМР) за реконструкция и модернизация на спортна площадка с хандбално игрище и комбинирано игрище, гр. Поморие в кв. 21, парцел I, ПИ 503.297” предвижда:
В западната част на имота се изгражда комбинирано игрище за тенис на корт, баскетбол и волейбол. В южната част на игрището се обособява зона за игра на тенис на маса. В източната част на имота е ситуирано ханбално игрище. Между двете игрища се разполагат и два броя покрити пейки за сядане на играчи и треньори.
Предвидени са СМР по видове както следва:
А) Подготвяне на строителната площадка.
Б) По част Конструктивна
Предвижда се изпълнение на цялостна стоманобетонова настилка с дебелина 10 см., армирана с мрежа от N8/20 в двете направления. Плочата ще бъде с наклони за отводняване към водосъбирателни канали с решетки по контура на игрищата.
Между игрищата е предвидена ограда, която ще се изпълни от метални колонки – кутиеобразен профил 60.60.3, фундиране в стоманобетонов борд с размери 60/25 см. За осигуряване на връзката между бетона и профила в долния му край ще се заварят „мустаци” от арматурно желязо N16. Борда, играещ роля на основа ще се армира с надлъжна армировка – 4 N12 в ъглите и стремена N8/20 см.
В) По част Електрическа
Осветлението на новоизградените игрища ще се захрани от табло Tigr, монтирано в сградата на съблекалните на игрищата.
Металните нетоководещи части на ел. съоръженията се присъединяват към защитния проводник чрез 3-то/5-то жило на захранащите линии.
Осветлението ще се изпълни с прожектори MXЛ 250W и 400W, които се монтират на метална конструкция на съществуващи стоманени стълбове с височина H=10м. На всеки стълб за хандбално игрище ще се монтират по 3 бр. прожектори с мощности 250W. За осветяването на комбинираното игрище ще се монтират 8 бр. прожектори 250W и 400W. Управлението ще е с бутоните през контактори, монтирани в таблото. Прожекторите за всяко игрище ще се захранват от отделен трифазен токов кръг.
Г) По част ВиК
Отводняването на комбинираното игрище се осигурява с наклон на терена 0.5% в посока от надлъжната му ос към срещуположните странични линии, където се предвиждат ивични отводнителни канали. Тези канали се образуват от последователно монтирани улеи V100 с дължина 1.0m и 0.5% вграден наклон на дъното. Върху тях ще се монтират композитни решетки V100 с дължина 0,50m. Водата от отводнителните канали ще се оттича в събирателни шахти V100 с h=0,45m, от които чрез РVC-U тръби 110 – дебелостенни, ще се отводняват през съществуващия стоманобетонов борд на игрището и ще се изливат свободно върху тротоара на улица “Княз Борис I”.
Отводняването на хандбалното игрище се осигурява с наклон на терена 0.5% в посока надлъжната му ос към срещуположните странични линии, където се предвиждат ивични отводнителни канали, идентични с тези на комбинираното игрище.
Д) Настилки
- Хандбално игрище –настилка от изкуствена трева с височина 22 мм. Окрайчване на игрището с каучукова настилка, която да представлява алея за преминаване и на която сещампова логото на Община Поморие, съгласно проекта.
- Комбинирано игрище – полагане на изкуствена каучукова настилка с височина 12 мм. върху стоманобетонната плоча. Настилката следва да се изпълни с различен цвят в зависимост от спорта и съгласно проекта.
Е) Ограждения
- Изграждане на мрежа с височина 3 м., която обособява зона за игра на тенис на маса и на разделителна ограда с ажурна мрежа с височина 3 м., между хандбалното и комбинираното игрище
Ж) Съоръжения
- Доставка и монтаж на необходимите съоръжения за оборудване на комбинирано и хандбално игрище съгласно КС и Проект: пейки за резерви с покритие от поликарбонат, 2 бр. хандбални врати, 4 бр. Флагчета, 2 бр. баскетболни коша, 1 бр. стол за съдия, по 1 бр. мрежа за волейбол и за тенис, по 2 бр. колове за волейбол и за тенис с обтегачи и подвижни стабилизатори;
КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):
45212200
Описание:
Строителни и монтажни работи по общо изграждане на спортни съоръжения
КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:
Общият максимален финансов ресурс за изпълнение на поръчката е в размер до 133333.00 лв. (сто тридесет и три хиляди триста тридесет и три лева) без ДДС. Максималният финансов ресурс е определен в Капиталовата програма на Община Поморие за 2013 г.
При участието си, участниците следва да се съобразят с общия максимален финансов ресурс.
ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:
МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
гр. Поморие, общ. Поморие, обл. Бургас
NUTS:
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
1. Срокът за изпълнение на поръчката се посочва в офертата и не може да бъде по-кратък от 15 и по-дълъг от 30 дни, от датата на подписване на договора.
2. За участниците да не са налице обстоятелствата по чл. 47, ал.1 и ал. 5 от ЗОП.
3. Участникът следва да е реализирал оборот от осъществяване на дейности по СМР на обекти, сходни с предмета на поръчката за последните 3 приключили финансови години (2010 г., 2011 г. и 2012 г.) в зависимост от датата, на която е учреден или е започнал дейността си, в размер не по-малко от 200 000 лв., без вкл. ДДС .
Под “предмет, сходен с предмета на поръчката” се разбира: извършване СМР на обекти, свързани с изпълнение на ново строителство, и/или реконструкция, и/или преустройство, и/или основен ремонт (без такива, с характер на текущ ремонт) на спортни съоръжения (стадиони, площадки) или детски площадки за игра.
4.Участникът следва да има сключена “Застраховка за професионална отговорност на участниците в проектирането и строителството” по чл. 171, ал. 1 от ЗУТ, която да покрива категорията строеж на спортната площадка – V категория.
5. Участникът трябва да бъде вписан в Централния професионален регистър на строителя за съответната категория строеж – V категория.За доказване, участникът следва да представи заверено копие на Удостоверение за вписване в Централния професионален регистър на строителя.
6. Участникът трябва да има изпълнени през предходните 5 год., считано до датата на подаване на офертата не по-малко от 2 договора за извършване на СМР на обекти, сходни с предмета на поръчката.
7.Участникът трябва да предложи екип от ключови експерти, притежаващи необходимата професионална квалификация и опит, съответстващи на спецификата на поръчката, пряко ангажирани за изпълнението на услугата. Участникът следва да докаже (с декларация – свободен текст), че има на свое разположение за целия срок на изпълнение на поръчката, следните ключови експерти:
А) Ръководител обект, който да отговаря на следните минимални изисквания на Възложителя:
- има придобита образователно-квалификационна степен „магистър”, със строителна инженерна специалност, намираща приложение в едно или повече от следните професионални направления: промишлено и гражданско строителство, строителство на сгради и съоръжения;
- има минимум 3 години професионален стаж по специалността;
Б) Специалист по ЗБУТ, който да отговаря на следните минимални изисквания на Възложителя:
- има професионално образование (средно или висше) в областта на архитектурата и строителството;
- има преминат курс за обучение за координатор по здравословни и безопасни условия на труд (ЗБУТ);
Участникът трябва да посочи за всяка от експертните позиции за екипа отделни лица.
8.Всички доставени съоръжения за игра да бъдат на лицензиран производител и да бъдат подбрани така, че да осигуряват икономически изгодна ремонто-пригодност след изтичане на гаранционния им срок.
КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:
Икономически най-изгодна оферта
ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:
Оценяването се извършва по критерия „Икономически най-изгодна оферта” с макс. бр. точки-100.
Показатели за оценка
Пок. 1: Цена (ПЦ)
ПЦ = ПЦ(мин.)x 40/ПЦ(уч.)
ПЦ(мин.) е най-ниската предл. цена, а ПЦ (уч.) е предл. от съответния участник цена.Уч. с най-ниска предложена цена получава макс. бр. точки по този показател – 40.
Пок. 2: Срок на изпълнение (СИ)
СИ = СИ(мин.)x 36/СИ(уч.)
СИ(мин.) е най-краткия посочен срок, а СИ (уч.) е предложеният от съответния участник срок.Уч. с най-кратък предложен срок получава макс. бр. точки по този показател – 36.
Пок. 3: Оценка на техн. предложение (ОТ) – макс. бр. т. 24. То се оценява по подпоказатели:
А) Подпоказател 1 (ОЗ) - Оценка на обяснителната записка.
- Об. записка, която включва подробно и задълбочено описание на организацията, която ще създаде на обекта, идентифициране на рисковете и предпоставките, които могат да окажат влияние върху изпълнението на договора и адекватност на предложените мерки за тяхното управление; съответствие, пълнота и обхват на предложения подход, инструменти, дейности и методи за изпълнение на договора, ясно и подходящо мнение по основните въпроси и ключовите моменти, свързани с постигането на целите на договора и очакваните резултати – 8 т.;
- Об. записка, в която недостатъчно и незадълбочено се описва организацията, която ще се създаде на обекта, не са идентифицирани достатъчно ясно рисковете и предпоставките, които могат да окажат влияние върху изпълнението на договора (особено рискове и предпоставки, които не са посочени в техническото задание), предложените мерки за тяхното управление не са достатъчно адекватни; предложеният подход, инструменти, дейности и методи за изпълнение на договора не са пълни – 5 т.;
- Об. записка, в която е представено повърхностно описание на организацията на строителния процес, не е идентифицирал рисковете и предпоставките, които могат да окажат влияние върху изпълнението на договора (особено рискове и предпоставки, които не са посочени в техническото задание), не са предложени мерки за тяхното управление, предложеният подход, инструменти, дейности и методи за изпълнение на договора са повърхностни и непълни – 3 т.
Б) Подпок. 2 (ОРП) - Оценка на работната програма:
- Пълно и задълбочено описание на раб. програма – реалистичност на графика, последователност и продължителност на предлаганите дейности, отчитайки времето за подготвителните дейности, идентифициране и определяне на времето за важните задачи, които са от особено значение за изпълнението на договора – 8 т.;
- Раб. програма е непълна, непоследователна и/или не обхваща всички дейности за изпълнение на СМР, не са идентифицирани достатъчно ясно важните задачи, които са от особено значение за изпълнението на договора – 5 т.;
- Представено е частично и непоследователно описание на раб. програма, раб. програма не обхваща всички дейности за изпълнение на СМР, не са идентифицирани важните задачи, които са от особено значение за изпълнението на договора – 3 т.
В) Подпок. 3 – (ОС) Оценка на описанието на системите за контрол на качеството и на мерките за опазване на околната среда:
- В обясн. записка е представено подробно описание на системите за контрол на качеството, които ще се прилагат на всеки етап от изпълнението на поръчката; описание на мерките за опазване на ок. среда за всеки етап и подробен план за организация по изпълнение на мерките за опазването на околната среда – 8 т.;
- В обясн. записка е представено непълно описание на мерките за опазване на ок. среда и непълен план за организация на изпълнението на мерките за опазването на околната среда. Представено е непълно описание на системите за контрол на качеството – 5 т.;
- В обясн. записка е представено непълно описание на системите за контрол на качеството, мерките за опазване на ок. среда и плана за организация на опазването на ок. среда – 3 т.
Оц. по пок. се получава по формула: ОТ = ОЗ + ОРП + ОС
Компл. оц. се получава по формула: КО = ОЦ+СИ+ОТ
СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:
ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:
ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:
І. При подаване на офертата трябва да се представят:
1. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от представляващия участника (в оригинал).
2. Оферта и срок за нейната валидност - образец № 13.
3. Данни за лицето, което прави предложението – Административни сведения по образец № 3.
4. Копие от документа за регистрация или ЕИК съгласно чл. 23 от ЗТР, когато Участникът е юридическо лице или ЕТ.
5. Отчет за приходите и разходите за всяка от предходните 3 години (2010 г., 2011 г. и 2012 г.) или декларация, че същите са публикувани в търговския регистър при Агенцията по вписванията;
6. Декларация за оборот от дейността на участника за последните 3 приключили финансови години (2010 г., 2011 г. и 2012 г.) - по образец № 5;
7. Заверено от участника копие от застрахователна полица “Застраховка за професионална отговорност на участниците в проектирането и строителството” по чл. 171, ал. 1 от ЗУТ. Професионалната дейност от застрахователната полица трябва да покрива категориите строежи на обектите на поръчката.
8. Списък на основните договори за извършване на СМР на обекти, сходни с предмета на съответната обособена позиция, изпълнени през последните 5 години, считано до датата на подаване на офертата– по образец № 4;
9. Препоръки за добро изпълнение на всички от посочените в списъка договори;
10. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл.47, ал.1, т.1 и ал. 5, т.1 от ЗОП (по образец № 1).
11. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл.47, ал.1, т.2 и т.3 и ал.5, т. 2 от ЗОП (по образец № 2).
12. Декларация по чл. 56, ал.1, т.8 от ЗОП за използване/неизползване на подизпълнители и списък с имената им, с посочване на вида на работите, които ще извършват и дела на тяхното участие ( по образец №10).
13. Декларация за предложените ключови експерти за изпълнение на поръчката – свободен текст.
14. Професионални автобиографии (по образец № 6) и документи, удостоверяващи образованието, професионалната квалификация и опит на предлаганите от участника ключови експерти.
15. Декларация за съгласие за участие като подизпълнител - попълва се, подписва се от представляващия подизпълнителя и се подпечатва декларация по приложения образец № 11;
16. Декларация от всички членове на Обединение (ако е приложима) - по образец № 12;
17. Декларация за приемане на условията в проекта на договор – по образец № 9.
18. „Предложение за изпълнение на поръчката”, изготвено по образец № 7, при съблюдаване на техническата спецификация, изискванията към офертата и условията за изпълнение на поръчката.
19. Ценово предложение се подготвя от участника по образец № 8. Участникът посочва общата цена в български лева, без ДДС.
ІІ. Документацията за участие в настоящата процедура е безплатна и е публикувана за свободно получаване в Профила на купувача на Община Поморие http://pomorie.bg/category/2profil-kupuvach/, достъпът до който е свободен.
СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА: