Версия за печат

BG-Поморие

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Община Поморие, ул. Солна № 5, За: Кунчо Гайдов, Република България 8200, Поморие, Тел.: 0596 22004, E-mail: mayor@pomorie.org, Факс: 0596 25236

Място/места за контакт: гр. Поморие, ул. Солна № 5

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://pomorie.bg/.

Адрес на профила на купувача: http://pomorie.bg/category/2profil-kupuvach/.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Доставки

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Извършване на доставка на оборудване и обзавеждане по Договор за безвъзмездна финансова помощ BG161PO001/1.1-12/2011/053, за изпълнение на проект „Изграждане на център за настаняване от семеен тип в Община Поморие”, финансиран от ОП „Регионално развитие” 2007 – 2013 г. Доставката е за изграждания център за настаняване от семеен тип, като цели да осигури нормалното му функциониране. Пълният обхват на доставките е посочен в Техническата спецификация, представляваща неразделна част от документацията в процедурата.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

39000000, 39220000

Описание:

Обзавеждане (включително офис обзавеждане), мебелировка, електродомакински уреди (с изключение на осветителни тела) и продукти за почистване
Кухненско оборудване, домакински принадлежности и предмети за домашна употреба, и принадлежности за ресторантьорство


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

В рамките на настоящата обществена поръчка Изпълнителят следва да извърши ,доставка и монтаж на обзавеждане и оборудване на Център за настаняване от семеен тип (ЦНСТ) в гр.Поморие в следните категории: Доставка и монтаж за обзавеждане на спални помещения за 14 потребители(12+2) – мебелен инвентар (легла, нощни шкафчета, гардероби, етажерки и др.) и постеловъчен инвентар (спални комплекти, завивки, възглавници, други); Доставка и монтаж за обзавеждане и оборудване на кухненски кът и дневна – (мебелировка за кухня и трапезария, електроуреди, домакинска посуда); както и детайлна визуализация на разпределението на обзавеждането в съответните помещения. Прогнозната стойност се явява и максималния финансов ресурс за поръчката.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

53815 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

област Бургас, община Поморие, гр. Поморие

NUTS:

BG341

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Изискуеми документи и минимални изисквания: Участниците трябва да са реализирали за последните 3 (три) финансови години (2010, 2011, 2012 г.) общ оборот в размер не по-малко от 100 000 лв. (сто хиляди лева) без включено ДДС. Документ, с който се доказва: Копия от годишните баланси и отчетите за приходите и разходите за последните 3 (три) приключени финансови години (2010, 2011, 2012 г.) – подписани и подпечатани от участника на всяка страница. За физическите лица – заверено от НАП копие на данъчна декларация за всяка от предходните три години (2010, 2011, 2012 г.). Информация за общия оборот за последните три години, съгласно Образец № 10 от документацията за участие. Когато участникът е обединение или консорциум, изискването за минимален общ оборот от дейности се отнася общо за участниците в обединението/консорциума. Информацията и документите, с които се доказва изискването за оборота се представят съгласно условията на чл. 56, ал. 3, т. 2 от ЗОП.; Участникът, самостоятелно или съвместно, трябва да е изпълнил най-малко 2 (два) договора, с предмет, сходен с предмета на поръчката, за последните 3 години, считано от крайния срок за подаване на офертата. Под „сходни” с предмета на поръчката се приемат услуги за доставка и монтаж на оборудване, съоръжения и обзавеждане за жилищни и административни сгради и хотели.Документи, с които се доказва: Списък за изпълнени договори с предмет, сходен на предмета на поръчката за последните 3 (три) години, считано от крайния срок за подаване на офертата - Образец № 14 и заверени от участника копия на препоръка/референция или друг еквивалентен документ, доказващ добро изпълнение, със съответно надлежно оформени издател/възложител/лице за контакт, период/срок на изпълнение, дейности по проекта и стойност. Участникът в процедурата да декларира, че ще осъществява гаранционна поддръжка за минимум срока на гаранцията, даден от производителя на оборудването, като през гаранционния срок участникът поема всички разходи – транспорт, труд, резервни части и др. на доставеното оборудване. Участникът в процедурата да декларира, че при повреда на оборудването ще осигури сервиз на място, не по-късно от 24 часа след заявяване на повредата. За целта участникът да декларира ползване на сервизна база в населеното място или в съответния областен център. Документи, с които се доказва: Декларация за поемане на ангажимент за извършване на гаранционна поддръжка – Образец № 9;Участниците следва да отговарят на всички изисквания, посочени в документацията, публикувана на сайта на Община Поморие.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Икономически най-изгодна оферта

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:

Цена за изпълнение на поръчката- с тежест 60%. Срок за изпълнение на поръчката- с тежест 40%. Оценката на всяко предложение се извършва по посочените показатели по-горе и съответните им относителни тежести по формулата:КО = К1 х кт1 + К2 х кт2: където К1 и К2 са критериите за оценка на офертата, в т.ч.: К1 – оценка на цената за изпълнение на поръчката; К2 – оценка напредложения срок за изпълнение на поръчката; а кт1 и кт2 са коефициентите за тежестта на съответния критерий. КО = К1 х 0,60 + К2 х 0,40. Забележка: Получената оценка за всеки критерий се закръглява с точност до 0,01. Оценка на цената за изпълнение на поръчката Резултатът на конкретния участник по този критерий се изчислява, както следва: К1 = Цmin/ Ц уч. х 100т. Където: Ц min е минимално предложената цена от участниците в процедурата. Ц уч. е предложена цена за изпълнение на поръчката от конкретния участник. 100т. – максималният брой точки. Забележка: Предложената цена от участник е общата сума за изпълнение на всички дейност от поръчката. Минимално предложената цена е тази с най-ниска стойност. Оценка на предложения срок за изпълнение на поръчката Резултатът на конкретния участник по този критерий се изчислява, както следва: К2 = Ср. min/Cр. уч. x 100т. Където: Ср. min е минимален предложен срок за изпълнение на поръчката . Ср. уч. е предложен срок за изпълнение на поръчката от конкретния участник 100т. – максималният брой точки. Забележка: предложеният срок следва да е максимум 50 дни и не по малко от 30 дни. Класирането на офертите се извършва по възходящ ред на получената комплексна оценка, като на първо място се класира офертата с най-висока оценка. За всяка подадена оферта се изготвя комплексна оценка, която става неразделна част от протокола на комисията.

СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

11/04/2013 16:30

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

ДА

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Офертата следва да отговаря на изискванията, посочени в настоящите указания и да бъде оформена по приложените към документацията образци. Условията в образците от документацията за участие са задължителни за участниците и не могат да бъдат променяни от тях. Офертата се представя в запечатан непрозрачен плик. Върху плика участникът посочва наименованието на поръчката, за която подава оферта, адрес за кореспонденция, телефон и по възможност факс и електронен адрес. Пликът трябва да съдържа следните документи: Списък на представените от участника документи – свободен текст; Предложение за изпълнение на изискванията на чл. 101б, ал.1, т.3 от ЗОП- Образец № 1;Административни сведения по Образец № 2; Декларация за запознаване с условията на поръчката по Образец № 3; Декларация за спазване условията на поръчката- Образец № 4; Посочен ЕИК или Удостоверение за актуално състояние на участника (само в случаите, когато участникът не е вписан в Търговския регистър и не разполага с ЕИК), издадено от компетентен орган, когато той е българско юридическо лице, или друг еквивалентен документ на чуждестранно лице съобразно националното му законодателство. Документът се представя в оригинал или заверено от участника копие. Когато участникът е физическо лице – заверено копие от документ за самоличност; Оригинал или нотариално заверено копие на споразумение за създаване на обединение за участие в обществената поръчка (когато участникът е обединение, което не е юридическо лице), съдържащо клаузите съгласно настоящата документация – само за участници, които са обединения/консорциуми; Нотариално заверени пълномощни (оригинали) от всички участници в обединението, с които упълномощават едно лице, което да подаде офертата и да попълни и подпише документите, които са общи за обединението – когато участникът е обединение, което не е юридическо лице и лицето подаващо офертата и попълващо и подписващо документите, които са общи за обединението, не е изрично вписано в споразумението, с което се създава обединението – само за участници, които са обединения/консорциуми.Декларации за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1 и чл. 47, ал. 2, т. 2, т.4 и т.5, от ЗОП, чл. 47, ал. 1, т. 2 и 3 и ал. 2, т. 1 и 3, чл. 2а от ЗОП и Декларация по чл.47, ал.5 по образец – Образци № 5, № 6 и № 7; Декларация за липсата на обстоятелствата по чл. 93, ал. 1 чл. 94 и чл. 96, буква “а” от Регламент (ЕО, Евратом) № 1605/2002- Образец № 8; Декларация за поемане на ангажимент за извършване на гаранционна поддръжка- Образец № 9; Копия от годишните баланси и отчетите за приходите и разходите за последните 3 (три) приключени финансови години (2010,2011,2012 г.) – подписани и подпечатани от участника на всяка страница. Информация за оборота на участника- Образец № 10;Декларация от членовете на обединението/консорциума- Образец №11;Декларация за участието на подизпълнители- Образец № 12;Декларация за съгласие за участие като подизпълнител- Образец № 13;Списък за изпълнени договори- Образец № 14;Ценова оферта- Образец № 15 с Приложение №1 към нея;Проект на договор– Образец № 16 Документацията за участие в настоящата процедура е безплатна и е публикувана за свободно получаване в Профила на купувача на Община Поморие-http://pomorie.bg/category/2profil-kupuvach/, достъпът до който е свободен.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

04/04/2013