Версия за печат

BG-Берковица

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Община Берковица, пл. Йордан Радичков 4, За: Паулина Харалампиева, България 3500, Берковица, Тел.: 0953 89128, E-mail: haralampieva.p@berkovitsa.com, Факс: 0953 88405

Място/места за контакт: Община Берковица

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.berkovitsa.com.

Адрес на профила на купувача: http://www.berkovitsa.bg/.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Строителство

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

„Ремонт (изкърпване) на участъци от общинската улична мрежа на територията на община Берковица”

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

45233252

Описание:

Строителни работи по полагане на пътна настилка на улици


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

По техническа спецификация, публикувана на електронната страница на Община Берковица - www.berkovitsa.bg

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

66000 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Oбщина Берковица

NUTS:

BG312

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

а) Оферта за участие Образец № 1 и списък на документите, съдържащи се в офертата. б) Административни сведения за участника – попълва се Образец № 2 ; в) Декларация, че участника е запознат с всички обстоятелства, количествени сметки и технически спецификации от значение за изпълнение на поръчката – попълва се Образец № 3 г) Декларация, че участника ще спазва всички условия, необходими за изпълнение на поръчката – попълва се Образец № 4 ; д) Регистрационни документи на участника: Посочване на единен идентификационен код (ЕИК), съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър. Когато участника не посочва ЕИК прилага извлечение от Търговския регистър. За физически лица – копие от документа за самоличност; За чуждестранните лица – съответен еквивалентен документ, издаден от съдебен или административен орган в държавата в която е установен, който се представя в официален превод*; Ако участникът е обединение, което не е юридическо лице следва да приложи нотариално заверен учредителен акт на обединението. Физическите лица, включени в състава на обединения представят копие от документ за самоличност. Юридическите лица, включени в състава на обединения, представят документ за съдебна регистрация и удостоверение за актуално състояние или техни еквивалентни, в официален превод*. е) Декларация по чл. 47, ал. 1, т.1 и ал. 2, т. 2а и т. 5 от ЗОП - по Образец № 5; ж) Декларация по чл. 47, ал. 1, т.2 и 3, ал. 2, т. 1, т. 3 и т. 4 от ЗОП - по Образец № 6. з) Декларация по чл. 47, ал. 5 от ЗОП - по Образец № 7. и) Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 8 от ЗОП - по Образец № 10. й) Декларация за съгласие на подизпълнител по Образец № 11. к) Проект на договор – по Образец № 12. л) Доказателства за икономическото и финансовото състояние на участника: Минимални изисквания към участниците и изискуеми документи: 1. Участникът да има специализиран оборот от изпълнение на строителни, ремонтни работи и асфалтиране (изкърпване) на пътища и улици, сумарно за последните 3 (три) години (2010, 2011, 2012) не по-малко от 60 000 лв. (шестдесет хиляди) лева без ДДС. Доказва се с: - Справка за специализиран оборот от строителство за последните 3 (три) години- Образец № 8, или в зависимост от датата на която участникът е учреден или е започнал дейността си; заверени копия от счетоводни баланси и отчети за приходите и разходите за последните три счетоводни години (2010, 2011 и 2012), или в зависимост от датата на която участникът е учреден или е започнал дейността си. Към оборота може да се включат и изпълнените изцяло договори от началото на 2013г до крайната дата за подаване на офертите. В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, минималните изисквания трябва да бъдат изпълнени от обединението като цяло. м) Доказателства за техническите възможности на участника: Минимални изисквания към участниците и изискуеми документи: 1. През последните 5 години, считано от крайния срок за подаване на офертите, участникът да е изпълнил обекти, сходни с предмета на настоящата поръчка, които да са на обща стойност най-малко 150 000 лева без ДДС. Обектите трябва да са завършени преди датата на подаване на офертата от участника. За „обекти, сходни с предмета на настоящата поръчка” възложителят ще приема: договори, свързани със строителство, ремонт, изкърпване и рехабилитация на пътища и улици. Доказва се с: - Списък на основните договори за строителство, ремонт, изкърпване и рехабилитация на пътища и улици изпълнени от участника през последните 5 (пет) години – 2012, 2011, 2010, 2009 и 2008, включително и договори изпълнени през 2013г до датата за депозиране на офертите, като в списъка се посочват изпълнените договори по стойност, дата на започване и приключване, възложител – попълва се Образец № 13; Продължава в поле "Допълнителна информация"

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Икономически най-изгодна оферта

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:

Комплексната оценка (КО) на офертата на участника се изчислява по формулата: КО = П1 + П2, където: П1 – Предлагана цена – с относителна тежест 70 точки П2 – Срок за изпълнение на поръчката – с относителна тежест 30 точки Максимална комплексна оценка (КО) = 100 точки

СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

05/04/2013 17:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

- Референции (препоръки) за добро изпълнение на договорите за строителство на обекти, сходни с предмета на настоящата поръчка – заверени от участника копия. В препоръките задължително трябва да са посочени: датата на започване и приключване на изпълнението по договора; мястото на строителството, наименование и стойност на обекта, както и дали строителството е изпълнено точно и в съответствие с нормативните изисквания; н) В инженерно – техническия състав на участника за изпълнение на настоящата процедура да са включени минимум следните специалисти: Технически ръководител – строителен специалист, притежаващ образователна степен „магистър”, специалност „Пътно строителство” с не по-малко от 5 години професионален опит; Доказва се с: копия от документи, удостоверяващи образованието, професионалната квалификация и опита на лицето, както и трудов или граждански договор на техническия ръководител и кандидата. В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, минималните изисквания трябва да бъдат изпълнени от обединението като цяло. о) Срок на валидност на офертата - срокът не може да бъде по-кратък от 60 дни, считано от крайния срок за подаване на офертите (посочва се в офертата съгласно приложението); п) Декларация от членовете на обединението – попълва се Образец № 14 ; р) Декларация за приемане на условията по договора – попълва се Образец № 9 ; с)„Техническо предложение за изпълнение на поръчката”, което да е съобразено с техническата спесификация на възложителя – попълва се Образец № 15 т) „Ценово предложение” - Образец № 16 – посочва се крайната цена за изпълнение на всички видове работи по Количествената сметка и срока за изпълнение. Когато се предвижда участие на подизпълнители, минималните изисквания се прилагат по отношение на подизпълнителите, съобразно вида и дела на участието им. Ако участник не представи някой от посочените в настоящите Указания за участие документи ще бъде отстранен от участие и ценовото му предложение няма да бъде оценявано и класирано Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3 (три) % от стойността на договора без ДДС. Срокът на валидност на офертите е 60 (шестдесет) календарни дни, считано от крайния срок за получаване на офертите; Мястото за изпълнение на поръчката е територията на гр. Берковица, област Монтана, Република България. Срокът за изпълнение на поръчката е до 30 календарни дни. Срокът на изпълнение започва да тече от момента на подписване на Договора. Площане: Авансово - 20% Окончателно - 80%

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

29/03/2013