ВЪЗЛОЖИТЕЛ:
Център за контрол и оценка на качеството на училищното образование, бул. Цариградско шосе № 125, бл. 5, За: Христина Крумова, България 1113, София, Тел.: 02 9705611, E-mail: ckoko@mon.bg, Факс: 02 8702062
Място/места за контакт: бул. Цариградско шосе № 125, бл. 5
Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.ckoko.bg.
Адрес на профила на купувача: www.ckoko.bg.
ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:
КРАТКО ОПИСАНИЕ:
Отпечатване на изпитни материали за прием след VII клас и на свитъците за белова и листовете за отговор за задължителните и по желание Държавни зрелостни изпити – сесия август-септември 2013 г.
КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):
22000000
Описание:
Печатни материали и свързани с тях продукти
КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:
1. Прогнозен тираж за печат на изпитните материали за прием след VII клас – около 260 400 броя общо, разпределени на четири тиража от около 65 100 броя всеки, поотделно за всеки учебен предмет и вид изпитен материал (свитъци за белова по български език и литература, свитъци за белова по математика, лист за отговори по български език и литература и лист за отговори по математика).
2. Прогнозен тираж на изпитните комплекти за задължителни и по желание ДЗИ за сесия август-септември 2013 г. – в рамките на 17 600 броя. От тях, около 13 527 броя с обем от 12 страници на всеки комплект за следните учебни предмети – български език и литература, математика, история и цивилизация, география и икономика и философски цикъл и около 4 073 броя с обем от 8 страници на всеки комплект за следните учебни предмети – физика и астрономия, химия и опазване на околната среда, биология и здравно образование, английски език, руски език, немски език, испански език, френски език и италиански език.
ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:
МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
NUTS:
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
За доказване на техническите възможности на участниците, следва да бъдат представени следните документи: - доказателства за отпечатване документи, предназначени за оптическо четене, т.нар. OCR технология, която дава възможност за разпознаване на прочетената информация и идентифициране на даден продукт – минимум 3 референции от предишни Възложители; - доказателства за вида, функционалността и капацитета на машините, необходими за изпълнение на поръчката - подробно описани и гарантиращи срока за изпълнение на поръчката; сертификат за внедрена система за управление на качеството ЕN ISO 9001:2008; сертификат за внедрена система за информационна сигурност на процесите по офсетов и дигитален печат ISO/IEC 27001:2005
КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:
ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:
СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:
ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:
ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:
Списък – декларация /свободен текст/ за техническите лица, които ще отговарят за извършването на услугата, предмет на поръчката; Участниците посочват в офертите си в какъв срок, могат да извършат услугата. Този срок не може да бъде по – дълъг от 7 (седем) дни, за изпитните материали за VII клас, но не по-късно от 30.04.2013 г., и по-дълъг от 5 (пет) дни за ДЗИ сесия август-септември 2013 г., но не по-късно от 16.08.2013 г. Офертата се представя в запечатан непрозрачен плик от участника или от упълномощен от него представител лично или по пощата с препоръчано писмо с обратна разписка. Върху плика участникът посочва адрес за кореспонденция, телефон и по възможност факс и електронен адрес; Всички документи в офертата следва да бъдат написани на български език, на компютър или пишеща машина без поправки и/или изтривания; Офертата с ценовото предложение се попълва и се подписва от законния представител на участника или упълномощено от него лице; Участникът да приложи към офертата си: - Копие от документа за регистрация или единен идентификационен код, съгласно чл.23 от Закона за търговски регистър в случай, че участникът е юридическо лице регистрирано в Република България. Когато участникът е с чужда регистрация - документ за регистрация, съобразно националното му законодателство (копие). Когато участникът е физическо лице - копие от документ за самоличност. - Копия на поне два изпълнени договора със сходен предмет. - Декларации от участника за липса на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1 и 5 от ЗОП. - Декларация от участника за срока на изпълнение - свободен текст. Непредставянето на някой от документите посочени в "Изисквания за изпълнение на поръчката" и в "Допълнителна информация" от раздел III на поканата води до отстраняване на участниците. Срок на валидност на офертата: 50 календарни дни. Гаранции за участие и за изпълнение не се предвиждат. Техническото задание, проектът на договора, образци на офертата и на декларациите по ЗОП, както и допълнителна информация са публикувани в интернет страницата на възложителя, в раздел "Профил на купувача".
СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА: