Версия за печат

BG-гр. Поморие

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Община Поморие, ул. Солна № 5, За: Кунчо Гайдов, България 8200, гр. Поморие, Тел.: 0596 22004, E-mail: iuriskonsult@pomorie.org, Факс: 0596 25236

Място/места за контакт: гр. Поморие, ул. Солна № 5

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://pomorie.bg/.

Адрес на профила на купувача: http://pomorie.bg/category/2profil-kupuvach/.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Услуги

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Дейностите от обхвата на настоящата поръчка с предмет „Изготвяне на маркетингова стратегия за промотиране на Музея на солта“се възлагат в рамките на проект BG161P0001/3.1-03/2010/006 „Поморие - туристическа атракция - град на солта, древна история и традиции", който се осъществява с финасовата подкрепа на Оперативна програма „Регионално развитие 2007-2013”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие, съгласно договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ № BG161P0001/3.1-03/2010/006. Дейностите, включени в предмета на поръчката са: - Изработване на флаери и рекламни брошури – 6 000 (шест хиляди) броя Флаерите и рекламните брошури трябва да са достъпни и при самото посещение на рекламирания обект. Уточненото съдържание с Възложителя е добре да бъде на няколко езика (български, английски, немски и руски). Технически параметри: Брошури: материал хром гланц 130 гр. 4+4, размери А4 с 2 броя сгъвки, съдържание от Възложителя Флаери: материал хром гланц 130 гр. 4+4, размери 10х21см. , съдържание от Възложителя - Изработване и поддържане на уебсайт на музея.Закупуване на интернет домейн за 5 (пет) години, изготвяне на дизайн и модел на уебсайт, програмиране на уебсайт в html. - Реклами в печатни медии – 48 (четиридесет и осем) броя в местна, регионална или национална преса. Публикациите ще имат за цел предоставяне на информация и реклама на продукта.Необходимо е следването на една цикличност при публикуването и избиране на подходящи печатни медии. - Интернет маркетинг и оптимизация. - Изготвена концепция и стратегия за интернет маркетинг. - SEO{Search engine optimization} оптимизация на сайта на атракцията. - Изготвени на рекламни банери, закупени рекламни пространства и пласиране на банери. - Подготовка и изпълнение на РРС{pay-per-click} онлайн рекламни кампании. Целта е да бъде генериран трафик към уеб сайта, събиране на база данни от регистрирани и-мейли. - Билбордове и рекламни пана – 6 (шест) броя Билбордове Изработване на рекламни билбордове за туристическия продукт - „Музей на солта“ и монтирането им на подходящи места.Дизайна и визията следват общоприетата за всички рекламни продукти. Технически параметри: Размери: 4,00 м / 3.00 м Материал: промазан винил. Цветност: пълноцветен печат Монтаж: изпълнител Проект: предоставен от Изпълнителя и одобрен от Възложителя Рекламни пана Изработване и поставяне на постоянни рекламни пана. Технически параметри: Размери: 2,00 м / 1,20 м Материал: дурафон . Цветност: пълноцветен печат Монтаж: изпълнител Проект: предоставен от Изпълнителя и одобрен от Възложителя

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

22150000, 72400000, 79340000

Описание:

Брошури
Интернет услуги
Рекламни и маркетингови услуги


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Обемът на поръчката включва: - Изработване на флаери и рекламни брошури – 6 000 (шест хиляди) броя - Изработване и поддържане на уебсайт на музея.Закупуване на интернет домейн за 5 (пет) години, изготвяне на дизайн и модел на уебсайт, програмиране на уебсайт в html. - Реклами в печатни медии – 48 (четиридесет и осем) броя в местна, регионална или национална преса. - Интернет маркетинг и оптимизация. - Изготвена концепция и стратегия за интернет маркетинг. - SEO{Search engine optimization} оптимизация на сайта на атракцията. - Изготвени на рекламни банери, закупени рекламни пространства и пласиране на банери. - Подготовка и изпълнение на РРС{pay-per-click} онлайн рекламни кампании. - Билбордове и рекламни пана – 6 (шест) броя Общата стойност на поръчката възлиза на 46 500.00 лв. (четиридесет и шест хиляди и петстотин) лева без ДДС, предложената от участника цена не може да надвишава прогнозната стойност.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

46500 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

гр. Поморие, общ.Поморие

NUTS:

BG341

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

1. В поръчката може да участва всяко българско и/или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техни обединения. Всеки от участниците в процедурата на настоящата поръчка се представлява от управителя /управителите си или от специално упълномощени с нотариално заверено пълномощно лица. 2. Ще бъде отстранен всеки участник, за когото се установи наличие на обстоятелствата по чл.47, ал. 1 и ал.5 от ЗОП. 3. Лице, което е дало съгласие и фигурира като подизпълнител в офертата на един от участниците в обществената поръчка, не може да представя самостоятелна оферта и не може да бъде подизпълнител на друг участник в същата обществена поръчка. 4. Минимални изисквания за икономическо и финансово състояние, на които следва да отговаря участника. Участниците трябва да са реализирали за последните 3 приключили финансови години (2010, 2011, 2012 г.) общ оборот в размер не по-малко от 115 000 лв. (сто и петнадесет хиляди лева) без включено ДДС. По отношение на това изискване се представя информация за общия оборот за последните 3 приключили финансови години (2010, 2011 и 2012 г.) в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си с посочване на оборота за всяка година поотделно. 5. Минимални изисквания за техническите възможности и/или квалификация, на които следва да отговаря участника: А) Участникът, самостоятелно или съвместно, трябва да е изпълнил най-малко 3 договора, с предмет, сходен с предмета на поръчката, за последните 3години, считано от крайния срок за подаване на офертата. За сходни с предмета на поръчката дейности Възложителят ще приеме: а) дейности в областта на изработване на различни рекламно-информационни и/или визуализационни материали. (подготовка на графичен дизайн, предпечат, печат и изработване на печатни материали: брошури, каталози, флаери, лифлети, картографски схеми, рекламни материали от хартия и картон, билбордове и подобни), б) дейности, свързани с медиапланиране, изработване на банери и wallpapers, изготвяне на електронни бюлетини и подобни, интернет реклама, интернет маркетинг и SEO оптимизация на уебсайтове, изпълнение на PPC (pay per click) онлайн кампании, изработване и поддържане на уебсайтове. Всеки участник трябва да има изпълнени най-малко 1 договор с предмет дейности, посочени в подточка „а” и най-малко 1 договор с предмет дейности, посочени в подточка „б”. Б) Участникът следва да има на свое разположение за целия срок на изпълнение на поръчката минимален екип от следните ключови експерти: ръководител на екип и двама членове с експертни функции. Ръководител екип – 1 брой Квалификация: Минимална образователна степен – бакалавър, със специалност: информационни технологии, журналистика, връзки с обществеността, маркетинг, реклама и PR, или еквивалентна; Професионален опит - минимум 5 години опит в областта на изработване на различни рекламно-информационни и/или визуализационни материали и/или печатни медии. Ключов експерт „Дизайн и предпечатна подготовка” – 1 брой Квалификация: Минимална образователна степен – бакалавър, със специалност: информационни технологии, графичен дизайн, приложни изкуства, полиграфия, художник, икономика или аналогична; Професионален опит - минимум 3 години опит в областта на дизайна и предпечатната подготовка. Ключов експерт „Интернет” – 1 брой Квалификация: Минимална образователна степен – бакалавър със специалност: информационни технологии, графичен дизайн, или еквивалентна; Професионален опит: Минимум 3 години професионален опит в управлението на интернет проекти и изготвяне на интернет сайтове и портали

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Икономически най-изгодна оферта

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:

І. Показателите за определяне на комплексната оценка на офертата и относителната им тежест са: 1. Показател, отразяващ относителната тежест на качеството на техническата част от офертата – 60% (с максимален брой точки - 60 общо за всички подпоказатели включени в показателя); 2. Показател, отразяващ относителната тежест на цената на офертата – 40% (с максимален брой точки 40). За нуждите на тази методика всички дробни числа, които могат да се получат при прилагане на съответната формула, се закръгляват към втория знак след десетичната запетая. ІІ. Kомплексната оценка на офертата се получава, в зависимост от точките, получени по двата ПKi и ПЦi следната формула: КОi = ПКi + ПЦi, където: 1. KOi е комплексната оценка на i-ия участник, където максималната стойност на KOi е 100 (сто) точки. 2. ПKi е показател с максимална стойност 60 (шестдесет) точки, отразяващ относителната тежест на качеството на техническата част от офертата, където: ПKi= (ПK1i + ПK2i + ПK3i)*60 • ПK1i е подпоказател, който оценява степента на съответствие на техническата оферта на участника с целите и очакваните резултати от Техническото задание на Възложителя с максимален брой 20 т. и минимален брой 1 т.; • ПK2i е подпоказател за оценка на предложената от участника организация на изпълнението, в това число, разпределение на налични човешки ресурси и отговорности в зависимост от възможните задачи, процес на управление на изпълнението и методи на осъществяване на вътрешен контрол с максимален брой 20 т. и минимален брой 1 т.; • ПK3i е подпоказател за оценка на предложения от участника план на изпълнението, в това число обхват на дейности, изисквания и срокове за изпълнение с максимален брой 20 т. и минимален брой 1 т.; 3. ПЦi е показател, отразяващ относителната тежест на цената на съответната оферта. Максималната стойност на ПЦi е 40 (четиридесет) точки и се изчислява по формулата: ПЦi = (Аmin/Аi)*40, където: • Ai представлява общата цена в лева на съответната оферта, • Amin представлява най-ниската предложена цена в лева от всички оферти.

СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

03/04/2013 16:30

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

ДА

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

І. При подаване на офертата трябва да се представят: 1. Списък на представените от участника документи – свободен текст 2. Заявление за участие по образец (Образец 1) 3. Декларация за запознаване с условията на поръчката по образец (Образец 13) 4. Административни сведения по образец (Образец 2) 5. Посочен ЕИК или Удостоверение за актуално състояние на участника (само в случаите, когато участникът не е вписан в Търговския регистър и не разполага с ЕИК), издадено от компетентен орган, когато той е българско юридическо лице, или друг еквивалентен документ на чуждестранно лице съобразно националното му законодателство. Документът се представя в оригинал или заверено от участника копие. Когато участникът е физическо лице – заверено копие от документ за самоличност; • Чуждестранните юридически лица или обединения на чуждестранни юридически лица представят съответен документ за актуално състояние или еквивалент, издаден от съдебен или административен орган в държавата, в която са установени, в официален превод. • Физическите лица, подаващи самостоятелно оферта, или включени в състава на обединения, представят копие от документ за самоличност. Ако тези физически лица са чуждестранни граждани документът се представя и в официален превод. • Когато участникът е Обединение, което не е юридическо лице - споразумение или друг еквивалентен документ за създаване на Обединението за участие в настоящата обществена поръчка - документът за създаване на Обединение за участие в настоящата обществена поръчка, следва да бъде представен в оригинал или нотариално заверено копие и в него задължително трябва да е посочен представляващия Обединението. 6. Отчет за приходите и разходите за всяка от предходните 3 приключили финансови години (2010 г., 2011 г. и 2012 г.) или декларация, че същите са публикувани в търговския регистър при Агенцията по вписванията; 7. Препоръки за добро изпълнение на всички от посочените в списъка договори 8. Декларация за липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т.2 и т. 3 и ал.5, т.2 от ЗОП по образец – Образец 3 9. Декларация за липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т.1 и ал.5, т. 1 от ЗОП по образец – Образец 4 10. Декларация за подизпълнители по образец – Образец 6 (ако е приложимо) 11.Декларация от представляващ обединението по образец – Образец 7 (ако е приложимо) 12. Декларация за приемане на условията по договора подизпълнители по образец – Образец 8 11.Информация за оборота на участника – Образец 9 12.Списък на изпълнени договори – Образец 10; 13.Списък на експерти ангажирани с изпълнението на поръчката – Образец 11 с приложени автобиографии по образец – Образец 12 14.Проект на договор по образец – Образец 16 15.Техническо предложение на участника – Образец 14 16.Ценова оферта – Образец 15 ІІ.Цялостната документацияза участие в настоящата процедура ведно с методиката за оценяване и примерните образци е безплатна и е публикувана за свободно и безплатно получаване в Профила на купувача на Община Поморие - http://pomorie.bg/category/2profil-kupuvach/, достъпът до който е свободен.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

27/03/2013