Версия за печат

BG-гр. Поморие

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Община Поморие, ул. Солна № 5, За: Кунчо Гайдов, България 8200, гр. Поморие, Тел.: 0596 22004, E-mail: iuriskonsult@pomorie.org, Факс: 0596 25236

Място/места за контакт: гр. Поморие, ул. Солна № 5

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://pomorie.bg/.

Адрес на профила на купувача: http://pomorie.bg/category/2profil-kupuvach/.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Услуги

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Публична покана с предмет на поръчката: „Избор на изпълнител по осъществяване на дейности по информираност и публичност" по проект „Изграждане на център за настаняване от семеен тип в Община Поморие“, договор BG161PO001/1.1-12/2011/053, финансиран по Схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ: BG161PO001/1.1-12/2011, ”Подкрепа за деинституционализация на социални институции, предлагащи услуги на деца в риск”, Приоритетна ос 1: Устойчиво и интегрирано градско развитие”, Oперация 1.1: ”Социална инфраструктура” по ОП „Регионално развитие”2007-2013 г.” По две обособени позиции: Обособена позиция № 1: „Изготвяне и поставяне/доставяне на печатни информационни материали“ по която следва да се извършат следните дейности: 1.Изработване и поставяне на билбордове (2 бр.) на работната площадка на обекта, които се финансират изцяло по този проект – Изпълнителят трябва да изработи визия и да отпечата билборд за строителната площадка, на видно място, достъпно за широката общественост, на място определено от Възложителя. Билбордовете трябва да бъдат поставени на подходящо място на/ или в близост до строителната площадка, на съоръжение определено от Възложителя. Монтажът трябва да бъде извършен преди официалната церемония „за откриване на строителната площадка. През целия период на СМР е необходимо билбордовете да бъдат поддържани в добро състояние. Размери на билборда-4/3 м; Билбордовете следва да са изработени от винил 450 г/кв.м, промазан, пълноцветен печат След приключване на СМР, трябва да бъдат премахнати и заменени с постоянни обяснителни табели. 2. Изработване и монтаж на обяснителни табели (2 бр.), които ще бъдат постоянно монтирани на видно място, на обектите, на мястото на временните билбордове след приключване на работата по проекта, Изпълнителят трябва да изработи визия и да отпечата готови за поставяне постоянни обяснителни табели на обозначените от Възложителя места 6 (шест) месеца след приключване на дейностите по СМР. Размери на всяка от постоянните обяснителни табели – 1300/900мм; Визия: ПВЦ подложка(коматекс)-дебелина 6мм, цветност 4+0, размер 1300/900. 3. Папки с информация за проекта (100 бр.),които ще се раздават по време на пресконференциите; Технически параметри: - формат А3, сгъната на 3 гънки (чист сгънат вид на изделието – формат А4, с вътрешен джоб); - картон – 200 гр.; - пълноцветен печат 4+4, хром мат 4. Изработване и доставка на 500 бр. дипляни с кратко описание на проекта. Изпълнителят следва да изготви дизайн, предпечат и отпечатване на печатните материали. Изработване на текст за представяне на проекта, който се съгласува с Възложителя. Технически характеристики: - формат А4 с една гънка; - двустранно хромова хартия,150 гр.; - цветност 4+4; - UV лак; 5.Обозначителни етикети - стикери, с които новозакупеното оборудване ще бъде идентифицирано като безвъзмездна финансова помощ от ЕС и националния бюджет. Параметри на стикерите: - Размер: 9 х 5 см.; - Печат: 4+0; - Вид на хартията: самозалепващо PVC; - Тираж: 900 бр. Обособена позиция № 2: „Осъществяване на информираност и публичност в печатни и електронни медии“ 1. Публикации в печатни издания -общо 7 броя, от които: а) в местните вестници– 4 броя; б) в регионални вестници – 2 броя; в) в национален вестник – 1 брой; 2. Излъчвания на репортажи в местната кабелна телевизия (2 бр. платени репортажи) с информация за проекта; в рамките на двугодишния цикъл по изпълнение на проекта е предвидено да бъдат реализирани 2 ТВ репортажа. Изпълнителят следва да предложи на Възложителя най-малко 3 варианта на сценарий (текст, музикален фон и др.) на ТВ репортажите. Продължителност – 3-минутни, извън новинарските емисии. ТВ репортажите следва да бъдат предадени на Възложителя на електронен носител. !!! Забележка: Възложителят има право да предлага, проверява и коригира сценария на ТВ репортажа по всяко време до окончателното му приемане.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

22140000, 79800000, 79820000, 79933000, 22210000

Описание:

Диплянки
Печатни и други, свързани с печата услуги
Услуги, свързани с печатането
Спомагателни услуги по специализиран дизайн
Вестници


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Общата прогнозна стойност на поръчката е 5 900.00 лв. (пет хиляди и деветстотин лева) без ДДС, съгласно одобрен бюджет по проект „Изграждане на център за настаняване от семеен тип в Община Поморие” по Договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ №BG161PO001/1.1-12/2011/053 по Схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG161PO001/1.1-12/2011, по Оперативна програма „Регионално развитие”, съфинансирана от ЕС чрез Европейския фонд за регионално развитие. Прогнозната стойност по обособена позиция № 1 „Изготвяне и поставяне/доставяне на печатни информационни материали” е 3 350.00 лв. (три хиляди триста и петдесет лева) без ДДС. Прогнозната стойност по обособена позиция № 2 „Осъществяване на информираност и публичност в печатни и електронни медии” е 2 550.00 лв. без ДДС (две хиляди петстотин и петдесет лева) без ДДС. Предложената от участника цена не може да надвишава както общата прогнозна стойност, така и прогнозната стойност по обособени позиции.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

5900 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

гр. Поморие, общ.Поморие

NUTS:

BG341

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

1. Материалите по настоящата поръчка трябва да са изготвени на български език и да отговарят на изискванията на ОПРР, посочени в Насоки за осъществяване на мерки за информация и публичност от бенефициентите на Оперативна програма”Регионално развитие”2007-2013 г.” и указанията към тях, които се публикуват на интернет страницата на ОПРР.Съответно изменение на насоките в процеса на възлагане и изпълнение е обвързващо както за възложителя, така и за участника/ изпълнителя на поръчката. 2. Информационните материали – табели и публични прояви не трябва да съдържат информация, идентифицираща участника в поръчката. 3. Изпълнителят доставя и монтира готовите постоянни обяснителни табели на терена на осъществяваните дейности по проекта - СМР и ги предава на Възложителя. 4. Изпълнителят следва да предостави осъществените публикации в пресата на Възложителя, в по 2 екземпляра. 5. Комуникациите на Възложителя в процеса на възлагане и при изпълнението са в писмена форма или факс. 6. Всички материали по настоящата поръчка следва да бъдат предварително одобрени от Възложителя. 7. Оферта може да бъде подадена по една или и по двете обособени позиции. Не се допускат варианти. 8. Оферта могат да подадат всички български или чуждестранни физически или юридически лица, включително техни обединения. В случай, че участникът участва като обединение, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, тогава участниците в него сключват споразумение с нот. заверка на подписите. Споразумението трябва да съдържа клаузи, които гарантират: че всички членове на обединението са отговорни, заедно и поотделно, за подготовката на офертата и за изпълнението на договора; че водещият член на обединението е упълномощен да задължава, да получава указания за и от името на всеки член на обединението; че изпълнението на договора, включително плащанията, са отговорност на водещия член на обединението, и че всички членове на обединението са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора. Участниците в обединението трябва да определят едно физическо лице, което да представлява обединението за целите на поръчката. Не се допускат промени в състава на обединението след подаването на офертата.Когато не е приложено споразумение за създаването на обединение или в приложеното липсват клаузи, гарантиращи изпълнението на горепосочените условия, или състава на обединението се е променил след подаването на офертата - участникът ще бъде отстранен от участие за възлагане на настоящата обществена поръчка. Изискванията по чл.47, ал. 1 и 5 ЗОП се прилагат и за всеки член на обединението. 9.Когато участникът предвижда участието на подизпълнители при изпълнение на поръчката, изискванията по чл.47, ал. 1 и 5 ЗОП се прилагат и за подизпълнителите. Участникът трябва да приеме, че отговаря за действията, бездействията и работата на подизпълнителите като за свои. 10.Участникът да има изпълнени най-малко 2 договора, сходни с предмета на съответната обос. позиция за последните 3 години до датата, посочена като краен срок за подаване на офертите. За сходни с предмета на Обос. позиция № 1 се приемат договори за изработване и доставяне на информационни материали – билбордове, табели, дипляни и други подобни печатни материали. За сходни с предмета на Обос. позиция № 2 се приемат договори с изготвяне на публикации и/или репортажи в международни, национални и местни медии. За доказване на изискването, кандидатите представят списък с изпълнени договори сходни с предмета на поръчката, придружен с препоръки, които съдържат следната информация: период на изпълнение на съответните договори, дати на започване и приключване, стойност, място на изпълнение, както и дали то е изпълнено професионално и в съответствие с нормативните изисквания, При участие на обединение посоченото изискване ще се прилага за обединението като цяло. При участие на подизпълнители посоченото изискване ще се прилага и за тях съобразно вида и дела на тяхното участие.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Икономически най-изгодна оферта

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:

Методика за оценка Оценката на офертите (KO) се извършва след комплексна оценка на следните показатели: а) Показател (СИ) „Срок за изпълнение” с тежест 60 % (шестдесет процента) в комплексната оценка и максимален брой точки – 100 (сто). б) Показател (ПЦ) „Предлагана цена” - с тежест 40% (четиридесет процента) в комплексната оценка и максимален брой точки – 100 (сто). Общата комплексна оценка на офертите се изчислява по формулата: KO = 0,6хСИ + 0,4хПЦ където: КО – обща комплексна оценка на офертата; СИ – срок за изпълнение; ПЦ – предлагана цена. а) Оценка по показателя „Срок за изпълнение” Участникът с най-кратък срок за изпълнение получава най-висок брой точки, а за всеки следващ участник броя точки се определя след прилагане на цитираната формула. СИ= ( СИmin /СИ(участник) )х 100, СИ 100 , където: СИmin е най-краткият предложен срок за изпълнение от участник, а СИ(участник) е предложения срок за изпълнение на оценявания участник. б) Оценка по показателя „Предлагана цена” : Финансовите предложения се проверяват, за да се установи, че са подготвени и представени в съответствие с изискванията на документацията за участие в процедурата. Показателя „Предлагана цена” се изчислява по следната формула: ПЦ = (ПЦmin/ПЦ(участник)) х 100, ПЦ 100, където: ПЦmin е най-ниската предложена обща цена от участник, а ПЦ(участник) е предложената обща цена от оценявания участник.

СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

03/04/2013 16:30

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

ДА

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

І. При подаване на офертата трябва да се представят: 1. Списък на документите за участие – свободен формат; 2. Оферта – Образец № 1; 3. Административни сведения – Образец № 2; 4. Ценова оферта – Образец № 3; 5. Техническо предложение – Образец № 4; 6. Списък на основните договори – Образец № 5; 7. Декларация за наличие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1 и ал.5, т. 1 от ЗОП – Образец № 6; 8. Декларация за наличие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1 и ал.5, т. 1 от ЗОП – Образец № 7; 9. Декларация за участие или неучастие на подизпълнител – Образец № 8; 10. Декларация от Подизпълнител, че е съгласен да участва в процедурата и като какъв – Образец № 9; 11. Декларация от участник в обединение – Образец № 10; 12. Декларация за приемане на условията в проекта на договор – Образец № 11; 13. Проект на договор – Образец № 12; 14. Регистрационни документи на участника: а) копие от документа за регистрация или единен идентификационен код съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър; б) когато участникът е физическо лице копие от документа за самоличност; в) когато участникът е обединение, което не е юридическо лице – нотариално заверено споразумение за създаване на обединението и/или препис; ІІ. Документацията за участие в настоящата процедура е безплатна и е публикувана за свободно получаване в Профила на купувача на Община Поморие- http://pomorie.bg/category/2profil-kupuvach/, достъпът до който е свободен.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

27/03/2013