Версия за печат

BG-гр. Поморие

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Община Поморие, ул. Солна № 5, За: Кунчо Гайдов, България 8200, гр. Поморие, Тел.: 0596 22004, E-mail: iuriskonsult@pomorie.org, Факс: 0596 25236

Място/места за контакт: гр. Поморие, ул. Солна № 5

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://pomorie.bg/.

Адрес на профила на купувача: http://pomorie.bg/category/2profil-kupuvach/.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Услуги

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Публична покана с предмет на поръчката: „Избор на изпълнител по осъществяване на дейности по информираност и публичност" по проект BG161PO001/3.2-02/2011/009 „Развитие на регионален туристически продукт и маркетинг на район Поморийски залив и Източна Стара планина”, Схема BG161PO001/3.2-02/2011 „Подкрепа за развитие на регионалния туристически продукт и маркетинг на дестинациите“ по Оперативна програма „Регионално развитие” 2007 – 2013 г. по две обособени позиции: Обособена позиция № 1: „Изготвяне и поставяне/доставяне на печатни информационни материали“ по която следва да се извършат следните дейности: 1. Изготвяне на информационни листовки – 5 000 (пет хиляди) броя Изпълнителят следва да изготви дизайн, предпечат и отпечатване на информационните листовки с кратко описание на проекта. Технически изисквания: а) Формат: А5; б) Хартия: 130 (сто и тридесет) грама, гланц; в) Цветност:пълноцветен (4+4) 2. Изработване (включително дизайн) на транспаранти с последващо доставяне и монтиране/демонтиране – 3 (три) броя, които да се ползват при всички публични прояви свързани с проекта.Те трябва да включват: а) името на проекта, който се изпълнява; б) стойността на проекта (включително европейското и националното съфинансиране); в) флагът на ЕС и названието „Европейски съюз” и името на ЕФРР; г) логото и слогана на ОПРР; д) логото и слогана на проекта. Технически изисквания: а)Размери: 3,0 х 0,7 м.; б)Материал: винил; в) Цветност: пълноцветен печат; Дейностите по обособена позиция № 1: „Изготвяне и поставяне/доставяне на печатни информационни материали“ ще бъдат извършвани по време на цялата продължителност на проекта. Обособена позиция № 2: „Осъществяване на информираност и публичност в печатни и електронни медии“ следва да се осъществи провеждане на заключителна прес-конференция за оповестяване резултатите от реализацията на проекта. Пресконференцията, която ще бъде заключителна, е планирана за края на проекта. На нея ще се оповестят постигнатите резултати спрямо планираните цели и като цяло ще се обобщят постиженията по проекта, установените добри практики и значението на финансовата помощ на ЕС за изпълнение на проекта. Ще се изготви прес-съобщение, което ще се разпространи до национални, местни и регионални медии, включително и електронни. Технически изисквания: а) брандиране на зала; б) техническо обезпечаване (озвучаване, мултимедия и екран); в) Оказване на съдействие на Възложителя за осигуряване на присъствие на медии и за подготовка на опорни точки на говорителите; г) медиен мониторинг за отразяването на събитието; д) изготвяне на списък на участващите, включващ местни и национални медии, местни и областни власти и общественост, като те трябва да бъдат уведомени чрез покани или други информационни материали; е) изготвяне на дневен ред или програма; ж) организиране на съхранението на аудио или видео записи, както и снимкови материали от събитието; з) копия на публикации във връзка с провеждането на пресконференцията Предвижда се екипът за управление да представи изпълнението на проекта с до 20 участника, на които ще бъдат раздадени пакетите с изготвените промоционни информационни материали. При провеждането на пресконференцията трябва да се осигури присъствието на поне четирима представители на 4 (четири) различни медии – регионални или местни.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

22140000, 79800000, 79820000, 79933000, 22210000

Описание:

Диплянки
Печатни и други, свързани с печата услуги
Услуги, свързани с печатането
Спомагателни услуги по специализиран дизайн
Вестници


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Общата прогнозна стойност на поръчката е 2 160.00 лв. (две хиляди сто и шестдесет лева) без ДДС, съгласно одобрен бюджет по проект „Развитие на регионален туристически продукт и маркетинг на район Поморийски залив и Източна Стара планина”, Схема BG161PO001/3.2-02/2011 „Подкрепа за развитие на регионалния туристически продукт и маркетинг на дестинациите“ по Оперативна програма „Регионално развитие” 2007 – 2013 г. Прогнозната стойност по обособена позиция № 1 „Изготвяне и поставяне/доставяне на печатни информационни материали” е 1 860.00 лв. (хиляда осемстотин и шестдесет лева) без ДДС. Прогнозната стойност по обособена позиция № 2 „Осъществяване на информираност и публичност в печатни и електронни медии” е 300.00 лв. без ДДС (триста лева) без ДДС. Предложената от участника цена не може да надвишава както общата прогнозна стойност, така и прогнозната стойност по обособени позиции.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

2160 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

На територията на Община Поморие, Община Айтос и Община Руен(по обособена позиция № 1) и гр.Поморие (по обособена позиция № 2)

NUTS:

BG341

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

1. Материалите по настоящата поръчка трябва да са изготвени на български език и да отговарят на изискванията на ОПРР, посочени в Насоки за осъществяване на мерки за информация и публичност от бенефициентите на Оперативна програма”Регионално развитие”2007-2013 г.” и указанията към тях, които се публикуват на интернет страницата на ОПРР.Съответно изменение на насоките в процеса на възлагане и изпълнение е обвързващо както за възложителя, така и за участника/ изпълнителя на поръчката. 2. Информационните материали – табели и публични прояви не трябва да съдържат информация, идентифицираща участника в поръчката. 3. Изпълнителят доставя и монтира готовите постоянни обяснителни табели на терена на осъществяваните дейности по проекта - СМР и ги предава на Възложителя. 4. Изпълнителят следва да предостави осъществените публикации в пресата на Възложителя, в по 2 екземпляра. 5. Комуникациите на Възложителя в процеса на възлагане и при изпълнението са в писмена форма или факс. 6. Всички материали по настоящата поръчка следва да бъдат предварително одобрени от Възложителя. 7. Оферта може да бъде подадена по една или и по двете обособени позиции. Не се допускат варианти. 8. Оферта могат да подадат всички български или чуждестранни физически или юридически лица, включително техни обединения. В случай, че участникът участва като обединение, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, тогава участниците в него сключват споразумение с нот. заверка на подписите. Споразумението трябва да съдържа клаузи, които гарантират: че всички членове на обединението са отговорни, заедно и поотделно, за подготовката на офертата и за изпълнението на договора; че водещият член на обединението е упълномощен да задължава, да получава указания за и от името на всеки член на обединението; че изпълнението на договора, включително плащанията, са отговорност на водещия член на обединението, и че всички членове на обединението са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора. Участниците в обединението трябва да определят едно физическо лице, което да представлява обединението за целите на поръчката. Не се допускат промени в състава на обединението след подаването на офертата.Когато не е приложено споразумение за създаването на обединение или в приложеното липсват клаузи, гарантиращи изпълнението на горепосочените условия, или състава на обединението се е променил след подаването на офертата - участникът ще бъде отстранен от участие за възлагане на настоящата обществена поръчка. Изискванията по чл.47, ал. 1 и 5 ЗОП се прилагат и за всеки член на обединението. 9.Когато участникът предвижда участието на подизпълнители при изпълнение на поръчката, изискванията по чл.47, ал. 1 и 5 ЗОП се прилагат и за подизпълнителите. Участникът трябва да приеме, че отговаря за действията, бездействията и работата на подизпълнителите като за свои. 10.Участникът да има изпълнени най-малко 2 договора, сходни с предмета на съответната обос. позиция за последните 3 години до датата, посочена като краен срок за подаване на офертите. За сходни с предмета на Обос. позиция № 1 се приемат договори за изработване и доставяне на информационни материали – билбордове, табели, дипляни и други подобни печатни материали. За сходни с предмета на Обос. позиция № 2 се приемат договори с изготвяне на публикации и/или репортажи в международни, национални и местни медии. За доказване на изискването, кандидатите представят списък с изпълнени договори сходни с предмета на поръчката, придружен с препоръки, които съдържат следната информация: период на изпълнение на съответните договори, дати на започване и приключване, стойност, място на изпълнение, както и дали то е изпълнено професионално и в съответствие с нормативните изисквания, При участие на обединение посоченото изискване ще се прилага за обединението като цяло. При участие на подизпълнители посоченото изискване ще се прилага и за тях съобразно вида и дела на тяхното участие.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Икономически най-изгодна оферта

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:

Методика за оценка Оценката на офертите (KO) се извършва след комплексна оценка на следните показатели: а) Показател (СИ) „Срок за изпълнение” с тежест 60 % (шестдесет процента) в комплексната оценка и максимален брой точки – 100 (сто). б) Показател (ПЦ) „Предлагана цена” - с тежест 40% (четиридесет процента) в комплексната оценка и максимален брой точки – 100 (сто). Общата комплексна оценка на офертите се изчислява по формулата: KO = 0,6хСИ + 0,4хПЦ където: КО – обща комплексна оценка на офертата; СИ – срок за изпълнение; ПЦ – предлагана цена. а) Оценка по показателя „Срок за изпълнение” Участникът с най-кратък срок за изпълнение получава най-висок брой точки, а за всеки следващ участник броя точки се определя след прилагане на цитираната формула. СИ= ( СИmin /СИ(участник) )х 100, СИ 100 , където: СИmin е най-краткият предложен срок за изпълнение от участник, а СИ(участник) е предложения срок за изпълнение на оценявания участник. б) Оценка по показателя „Предлагана цена” : Финансовите предложения се проверяват, за да се установи, че са подготвени и представени в съответствие с изискванията на документацията за участие в процедурата. Показателя „Предлагана цена” се изчислява по следната формула: ПЦ = (ПЦmin/ПЦ(участник)) х 100, ПЦ 100, където: ПЦmin е най-ниската предложена обща цена от участник, а ПЦ(участник) е предложената обща цена от оценявания участник.

СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

03/04/2013 16:30

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

ДА

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

І. При подаване на офертата трябва да се представят: 1. Списък на документите за участие – свободен формат; 2. Оферта – Образец № 1; 3. Административни сведения – Образец № 2; 4. Ценова оферта – Образец № 3; 5. Техническо предложение – Образец № 4; 6. Списък на основните договори – Образец № 5; 7. Декларация за наличие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1 и ал.5, т. 1 от ЗОП – Образец № 6; 8. Декларация за наличие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1 и ал.5, т. 1 от ЗОП – Образец № 7; 9. Декларация за участие или неучастие на подизпълнител – Образец № 8; 10. Декларация от Подизпълнител, че е съгласен да участва в процедурата и като какъв – Образец № 9; 11. Декларация от участник в обединение – Образец № 10; 12. Декларация за приемане на условията в проекта на договор – Образец № 11; 13. Проект на договор – Образец № 12; 14. Регистрационни документи на участника: а) копие от документа за регистрация или единен идентификационен код съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър; б) когато участникът е физическо лице копие от документа за самоличност; в) когато участникът е обединение, което не е юридическо лице – нотариално заверено споразумение за създаване на обединението и/или препис; ІІ. Документацията за участие в настоящата процедура е безплатна и е публикувана за свободно получаване в Профила на купувача на Община Поморие-http://pomorie.bg/category/2profil-kupuvach/, достъпът до който е свободен.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

27/03/2013