Версия за печат

BG-София

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Национална агенция за приходите, бул. "Княз Ал. Дондуков" № 52, За: Наталия Казанска, главен експерт в отдел "Координация на проекти", дирекция КПМД, Република България 1000, София, Тел.: 02 98593202, E-mail: n.kazanska@nra.bg

Място/места за контакт: ЦУ на НАП, дирекция "Координация на проекти и международни дейности"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.nap.bg/.

Адрес на профила на купувача: http://www.nap.bg/page?id=302.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Услуги

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Предмет на обществената поръчка е извършване на независим финансов одит във връзка с изпълнението на Договор № 10-31-3С/03.02.2011 г., сключен между Националната агенция за приходите и Министерство на финансите, Управляващия орган на ОПАК - Дирекция "Оперативна програма "Административен капацитет", за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по Оперативна програма "Административен капацитет" (ОПАК), съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд за изпълнение на проект "Надграждане на Системата за управление на приходите чрез разработване на софтуерно приложение в подкрепа на контролната дейност в НАП - Информационна система "Контрол". Одитът включва проверка на финансовия/те отчет/и за дейността на бенефициера по проекта, както и на необходимата придружаваща документация и счетоводни данни, с цел установяване, че разходите, включени във финансовите отчети по изпълнение на Договор №10-31-3С/03.02.2011 г., са извършени при определените в договора с УО на ОПАК условия. Подробно описание на предмета на поръчката, изискванията към изпълнението и изложение на изпълнявания по ОПАК проект, са дадени в Описание на предмета на поръчката и изисквания към изпълнението - Приложение №1 към настоящата публична покана.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

79212000

Описание:

Одиторски услуги


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Обхватът на услугата по извършване на независим финансов одит е подробно разписан в Описание на предмета на поръчката и изисквания към изпълнението - Приложение №1 към настоящата публична покана.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

15000 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Административната сграда на Централно управление на НАП в гр. София, бул. "Княз Ал. Дондуков" № 52. Възложителят ще осигури необходимите работни места, без предоставяне на компютърно оборудване.

NUTS:

BG411

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

При изпълнение на поръчката за независим финансов одит, избраният за изпълнител следва да прилага националното законодателство, международните одиторски стандарти и правилата и изискванията за изпълнение на проекти, финансирани по Оперативна програма "Административен капацитет". Непосредствено след сключване на договора, изпълнителят следва да изготви и представи за одобрение от възложителя одитен план и предложение за организация на работата и комуникацията при изпълнение на дейностите. По време на изпълнението на одитния ангажимент, изпълнителят се задължава да спазва изискванията за осигуряване на информация и публичност на финансирания от ОПАК проект. За целия срок на договора за независим финансов одит, изпълнителят е длъжен да поддържа екип от двама експерти, отговарящи на изискванията на възложителя, посочени в Приложение № 2 към настоящата публична покана - изисквания за участие. Продължителността на одитния ангажимент (срокът на договора за независим финансов одит) обхваща периода от датата на сключването на договора с възложителя, до приключване на изпълнението на проекта. Одитираният период включва времето от подписване на договора за финансиране на проекта (Договор №10-31-3С/03.02.2011 г. с УО на ОПАК), до приключване на неговото изпълнение, без значение възникването на обстоятелства, налагащи удължаване на срока за изпълнение на проекта, съгласно договора с ОПАК. Подробно изложение на изискванията към изпълнение на настоящата обществена поръчка е дадено в Описание на предмета на поръчката и изисквания към изпълнението - Приложение № 1 към настоящата публична покана.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:


СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

25/03/2013 17:30

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

ДА

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Проектът "Надграждане на Системата за управление на приходите чрез разработване на софтуерно приложение в подкрепа на контролната дейност в НАП - Информационна система "Контрол" се изпълнява с финансовата помощ на Оперативна програма "Административен капацитет", съгласно сключен между НАП и УО на ОПАК Договор № 10-31-3С/03.02.2011 г. за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по ОПАК, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд. Максимално допустимата стойност за изпълнение на поръчката е 15000 (петнадесет хиляди) лева без включен ДДС за целия период на изпълнение. Ценовото предложение на участника следва да бъде съобразено с посочената максимална стойност, в противен случай същото няма да бъде разглеждано. НАП предоставя достъп по електронен път до приложенията към поканата, съдържащи описанието на предмета на поръчката, изискванията към изпълнението и изискванията към участниците, условията за подаване на оферта и сключване на договор, които могат да бъдат намерени на интернет адреса на възложителя: http://www.nap.bg, раздел "За НАП", "Профил на купувача".

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

25/03/2013