ВЪЗЛОЖИТЕЛ:
ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:
КРАТКО ОПИСАНИЕ:
„Съпътстващо обучение по проект „Модерната администрация – гарант за модерното образование”, във връзка с изпълнение на сключен договор 10-21-12/ 07.07.2011г.,анекс №1 от 23.12.2011г. и анекс №2 от 06.12.2012г. между Управляващия орган на ОПАК и Столична община за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по ОП „Административен капацитет” 2007-2013 г”
КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):
80500000
Описание:
Услуги по обучение
КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:
Съгласно техническо задание - приложение №1 (публикувано на интернет страницата на Столична община).
ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:
МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
Извън София на разстояние от 20 до 70 км.
NUTS:
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
I. Изискванията за изпълнението на поръчката са подробно описани в Техническото задание (публикувано на интернет страницата на Столична община) - Обучениeто ще се проведе през месеците април/май 2013г.
II. Изисквания към участниците в поръчката:
1.През последните 3 години (2010, 2011 и 2012г.), участникът да е изпълнил най-малко 2 договора с предмет сходен с предмета на поръчката (организиране на обучения и консултации), за който да притежава и референции за добро изпълнение.
За доказване на което да представят:
1.1. Списък (Образец №3) с изпълнените договори с предмет сходен на предмета на настоящата поръчка (организиране на обучения и консултации), изпълнени през последните три години (2012, 2011 и 2010г.) .
1.2. За минимум 2 от договорите посочени в списъка да се представят референции за добро изпълнение. Представените референции да са подписани от Възложителя по договора, с отбелязан телефон и адрес за контакти, изходящ № и дата, подпис и печат. Да бъдат посочени стойността, дата, мястото и предмета на услугата, както и дали тя е изпълнена професионално и в съответствие с нормативните изисквания.
Забележка: Договори в процес на изпълнение няма да бъдат признавани.
2.Всеки участник трябва да докаже, че разполага с екип от минимум две лица, които ще бъдат ангажирани и пряко отговорни за организацията на обученията на място. Всяко от лицата трябва да има професионален опит в областта на организирането и провеждането на минимум 2 (две) конференции и/или обучения.
За доказване на което да представят:
1.1. Списък-декларация (свободен формат) с минимум 2 лица, които ще бъдат ангажирани с организирането и провеждането на събитието.
1.2. Автобиографии на посочените в списъка лица.
1.3. Референции, договори, удостоверения или други документи, доказващи опита на посочените лица за участието им в организирането и провеждането на минимум 2 (две) конференции и/или обучения.
1.4. Декларации за ангажираност на лицата за периода на изпълнение.
КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:
ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:
СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:
ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:
ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:
III. Всяка оферта трябва да съдържа:
1. Aдминистративни сведения (Образец №1)
2. Ценово предложение (Образец №2)
3. Предложение за изпълнение на поръчката, съобразно Техническото задание, с посочени името на хотела и начин на изпълнение;
4. Документи доказващи изискванията по т.II.1:
4.1. Списък (Образец №3) с изпълнените договори с предмет сходен на предмета на настоящата поръчка (организиране на обучения и консултации), изпълнени през последните три години (2012, 2011 и 2010г.) .
4.2. За минимум 2 от договорите посочени в списъка да се представят референции за добро изпълнение. Представените референции да са подписани от Възложителя по договора, с отбелязан телефон и адрес за контакти, изходящ № и дата, подпис и печат. Да бъдат посочени стойността, дата, мястото и предмета на услугата, както и дали тя е изпълнена професионално и в съответствие с нормативните изисквания.
5.Документи доказващи изискванията по т.II.2:
5.1. Списък-декларация (свободен формат) с минимум 2 лица, които ще бъдат ангажирани с организирането и провеждането на събитието.
5.2. Автобиографии на посочените в списъка лица.
5.3. Референции, договори, удостоверения или други документи, доказващи опита на посочените лица за участието им в организирането и провеждането на минимум 2 (две) конференции и/или обучения.
5.4. Декларации за ангажираност на лицата за периода на изпълнение.
IV. Oбразци №1, №2, №3 и Техническото задание са публикувани на интернет адреса на Столична община www.sofia.bg (в секцията Електронна община, "Обществени поръчки/Профил на купувача")
V. Посочената прогнозна стойност е с ДДС.
VI. Офертите за участие се подават в запечатан непрозрачен плик на ул. „Московска” №33, фронт-офис.
VI. При подписване на договора, задължително се представя:
1.Свидетелство за съдимост на управителя;
2. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал.5 от ЗОП;
3. Документ за гаранция за изпълнение в размер на 2% от стойността на договора в една от следните форми:
- банкова гаранция или
- парична сума, внесена по банков път на името на Столична община, Дирекция “Финанси” по една от следните сметки: Сметка в лв (BGN)
IBAN: BG 72 SOMB 9130 33 33008301
BIC Code: SOMBBGSF
Наименование на банката: Общинска банка, клон Врабча, ул. ''Врабча'' № 6.
СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА: