Версия за печат

BG-София

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Столична община, ул. Московска №33, За: Диана Иванова, България 1000, София, Тел.: 02 9377311, E-mail: d.ivanova@sofia.bg, Факс: 02 9377467

Място/места за контакт: Дирекция "Обществени поръчки и концесии", ул. Париж №3

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.sofia.bg/.

Адрес на профила на купувача: http://www.sofia.bg/pressecentre/press.asp?open=12.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Услуги

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

„Съпътстващо обучение по проект „Модерната администрация – гарант за модерното образование”, във връзка с изпълнение на сключен договор 10-21-12/ 07.07.2011г.,анекс №1 от 23.12.2011г. и анекс №2 от 06.12.2012г. между Управляващия орган на ОПАК и Столична община за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по ОП „Административен капацитет” 2007-2013 г”

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

80500000

Описание:

Услуги по обучение


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Съгласно техническо задание - приложение №1 (публикувано на интернет страницата на Столична община).

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

33450 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Извън София на разстояние от 20 до 70 км.

NUTS:

BG41

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

I. Изискванията за изпълнението на поръчката са подробно описани в Техническото задание (публикувано на интернет страницата на Столична община) - Обучениeто ще се проведе през месеците април/май 2013г. II. Изисквания към участниците в поръчката: 1.През последните 3 години (2010, 2011 и 2012г.), участникът да е изпълнил най-малко 2 договора с предмет сходен с предмета на поръчката (организиране на обучения и консултации), за който да притежава и референции за добро изпълнение. За доказване на което да представят: 1.1. Списък (Образец №3) с изпълнените договори с предмет сходен на предмета на настоящата поръчка (организиране на обучения и консултации), изпълнени през последните три години (2012, 2011 и 2010г.) . 1.2. За минимум 2 от договорите посочени в списъка да се представят референции за добро изпълнение. Представените референции да са подписани от Възложителя по договора, с отбелязан телефон и адрес за контакти, изходящ № и дата, подпис и печат. Да бъдат посочени стойността, дата, мястото и предмета на услугата, както и дали тя е изпълнена професионално и в съответствие с нормативните изисквания. Забележка: Договори в процес на изпълнение няма да бъдат признавани. 2.Всеки участник трябва да докаже, че разполага с екип от минимум две лица, които ще бъдат ангажирани и пряко отговорни за организацията на обученията на място. Всяко от лицата трябва да има професионален опит в областта на организирането и провеждането на минимум 2 (две) конференции и/или обучения. За доказване на което да представят: 1.1. Списък-декларация (свободен формат) с минимум 2 лица, които ще бъдат ангажирани с организирането и провеждането на събитието. 1.2. Автобиографии на посочените в списъка лица. 1.3. Референции, договори, удостоверения или други документи, доказващи опита на посочените лица за участието им в организирането и провеждането на минимум 2 (две) конференции и/или обучения. 1.4. Декларации за ангажираност на лицата за периода на изпълнение.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:


СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

20/03/2013 17:30

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

III. Всяка оферта трябва да съдържа: 1. Aдминистративни сведения (Образец №1) 2. Ценово предложение (Образец №2) 3. Предложение за изпълнение на поръчката, съобразно Техническото задание, с посочени името на хотела и начин на изпълнение; 4. Документи доказващи изискванията по т.II.1: 4.1. Списък (Образец №3) с изпълнените договори с предмет сходен на предмета на настоящата поръчка (организиране на обучения и консултации), изпълнени през последните три години (2012, 2011 и 2010г.) . 4.2. За минимум 2 от договорите посочени в списъка да се представят референции за добро изпълнение. Представените референции да са подписани от Възложителя по договора, с отбелязан телефон и адрес за контакти, изходящ № и дата, подпис и печат. Да бъдат посочени стойността, дата, мястото и предмета на услугата, както и дали тя е изпълнена професионално и в съответствие с нормативните изисквания. 5.Документи доказващи изискванията по т.II.2: 5.1. Списък-декларация (свободен формат) с минимум 2 лица, които ще бъдат ангажирани с организирането и провеждането на събитието. 5.2. Автобиографии на посочените в списъка лица. 5.3. Референции, договори, удостоверения или други документи, доказващи опита на посочените лица за участието им в организирането и провеждането на минимум 2 (две) конференции и/или обучения. 5.4. Декларации за ангажираност на лицата за периода на изпълнение. IV. Oбразци №1, №2, №3 и Техническото задание са публикувани на интернет адреса на Столична община www.sofia.bg (в секцията Електронна община, "Обществени поръчки/Профил на купувача") V. Посочената прогнозна стойност е с ДДС. VI. Офертите за участие се подават в запечатан непрозрачен плик на ул. „Московска” №33, фронт-офис. VI. При подписване на договора, задължително се представя: 1.Свидетелство за съдимост на управителя; 2. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал.5 от ЗОП; 3. Документ за гаранция за изпълнение в размер на 2% от стойността на договора в една от следните форми: - банкова гаранция или - парична сума, внесена по банков път на името на Столична община, Дирекция “Финанси” по една от следните сметки: Сметка в лв (BGN) IBAN: BG 72 SOMB 9130 33 33008301 BIC Code: SOMBBGSF Наименование на банката: Общинска банка, клон Врабча, ул. ''Врабча'' № 6.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

20/03/2013