Версия за печат

BG-София

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Столична община, ул. "Московска" №33, За: Евгения Захариева, Р.България 1000, София, Тел.: 02 9041365, E-mail: ezaharieva@sofia.bg, Факс: 02 9377467

Място/места за контакт: Дирекция "Обществени поръчки и концесии", ул. "Париж" №3

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.sofia.bg.

Адрес на профила на купувача: www.sofia.bg.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Услуги

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

„Услуги по вътрешно почистване на административните сгради с прилежащите битови помещения на депо за неопасни отпадъци „Садината”, съгласно техническа спесификация.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

90911200, 90911300

Описание:

Услуги по почистване на сгради, без жилищните
Услуги по почистване на прозорци


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

„Услуги по вътрешно почистване на административните сгради на депо за неопасни отпадъци „Садината”, с прилежащи битови помещения, както следва: • Обща разгъната площ: помещения на I–ви етаж – 590 м2; помещения на II-ри етаж – 330 м2; • Обща площ на остъкляването, включително вътрешни врати и витрини – 442 м2; • Квадратури на отделните видове настилки: ламинат - 230м2; гранитогрес - 530м2; балатум - 160м2; • Към настоящия момент няма щори , но се предвижда да бъдат монтирани такива –прогнозна квадратура- 100м2, алуминиеви; • Стени с облицовка – няма; • Мека мебел – брой – 3 /три/ дивана, 2 /два/ фотьойла и 27 /двадесет и седем/ стола с тапицирани седалки и облегалки; • Пердета – няма и не се предвижда да се поставят; • Избени помещения и подпокривни пространства – няма; • В почивни дни и извън работно време - услугата няма да се осъществява; 1) Брой служители на Възложителя, които ще работят в административните сгради - 21 служители; 2). Вид и брой на устройствата за WC консумативи за 8бр. санитарни помещения: - налични устройства за течен сапун; - налични устройства за обикновена тоалетна хартия /малки рула/; - необходимо е да се поставят 8 броя диспенсери за хартия за подсушаване на ръцете;

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

20400 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

гр. София

NUTS:

BG411

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

1.Изисквания към участниците: 1.1. Участниците следва да разполагат с персонал - минимум един човек (хигиенист), за изпълнение на поръчката – присъствие - всеки делничен ден, в рамките на работното време на Възложителя – 09:00 до 18:00 часа. Представя се декларация, че участникът е запознат с изискванията на Възложителя, описани в техническата спесификация. 1.2. Участниците следва да имат опит в извършването на дейности, сходни с предмета на поръчката (свързани с вътрешно почистване на административни сгради) – минимум един изпълнен договор за последните 3 години (2010, 2011 и 2012) За доказване на изискването, участника следва да представи списък с основните договори за услуги, с предмет сходен с предмета на поръчката. 1.3. Участникът да разполага с техника за изпълнение на поръчката- минимум един подопочистващ автомат и за полиране на подовите настилки. Представя се списък – декларация с техника за изпълнение на поръчката. 1.4. Списък – декларация със препаратите, които участникът ще използва при изпълнение на поръчката , съдържащ име, разфасовка, производител. 2). Изисквания за изпълнението на поръчката: 2.1. Ежедневно почистване 2.2. Ежеседмично почистване 3. Основно почистване на части от сградата - четири пъти годишно, на равни интервали на всеки три месеца. 4. Изисквания за персонала на Изпълнителя- Време за почистване (дни и часови интервали) - 1 човек/всеки делничен ден. Присъствие по време на раб. време на Възложителя- 09.00:18:00 часа;

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:


СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

27/03/2013 17:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Всяка оферта трябва да съдържа: 1. Списък на документите в офертата 2. Административни сведения - Образец №1 3. Предложение за изпълнение съобразно изискванията за изпълнение на поръчката описани в раздел ІІІ от настоящата покана:3.1.Декларация, че участникът е запознат с изискванията на Възложителя, описани в техническата спесификация. 3.2.Списък с основните договори за услуги, с предмет сходен с предмета на поръчката.3.3.Списък – декларация с техника за изпълнение на поръчката.3.4.Списък – декларация със препаратите, които участникът ще използва при изпълнение на поръчката , съдържащ име, разфасовка, производител. 4. Ценово предложение (Образец №2) Когато участникът в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, всички документи на езици, различни от български, се представят и в превод на български език. ВСЕКИ ЕДИН ОТ ДОКУМЕНТИТЕ, СЪДЪРЖАЩИ СЕ В ОФЕРТАТА СЛЕДВА ДА БЪДЕ ПОДПИСАН ОТ ПРЕДСТАВЛЯВАЩИЯ УЧАСТНИКА ИЛИ УПЪЛНОМОЩЕНО ОТ НЕГО ЛИЦЕ. Oбразци №1 и №2, проект на договор и Технически Спесификации са публикувани на интернет адреса на Столична община www.sofia.bg (в секцията Електронна община, "Обществени поръчки и съобщения") Офертите за участие се подават в запечатан непрозрачен плик на ул. „Московска” №33, фронт-офис. При подписване на договора, задължително се представя свидетелство за съдимост, декларация по чл.47, ал.5, документ за регистрация на участника, съгласно изискванията на националното му законодателство и документ за гаранция за изпълнение в размер на 1% от стойността на договора в една от следните форми: - банкова гаранция или - парична сума, внесена по банков път на името на Столична община, Дирекция “Финанси” по една от следните сметки: Сметка в лв (BGN) IBAN: BG 72 SOMB 9130 33 33008301 BIC Code: SOMBBGSF Наименование на банката: Общинска банка, клон Врабча, ул. ''Врабча'' № 6. Прогнозната стойност е без включен ДДС. Срок на договора – до приключване на открита процедура с предмет: „Вътрешно почистване на административни сгради на Столична община” и подписване на договор за почистване на същият обект, но не повече от 12 месеца, считано от датата на подписване на договора.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

25/03/2013